مایکروسافت آفیس 2021 , فروش قانونی آفیس 2021 اورجینال , فعال سازی لایسنس آفیس 2021 , خرید لایسنس آفیس 2021 اورجینال

در تهران

ویژگی های جدید آفیس 2021

در معرفی آفیس 2021، مایکروسافت بیان کرده است که یکی از ویژگی ها جدید آفیس 2021 ویژگی DarkMode در برنامه Word می باشد. حالت تاریک (DarkMode) قبلاً در دسترس مشتریان آفیس 365 بود، اما این اولین بار است که ما آن را در نسخه مستقل می بینیم.
یک دکمه “Switch Modes” به منوی View بالای document اضافه می شود تا شما بتوانید از این ویژگی در آفیس 2021 بهرمند شوید.
ویژگی های جدیدی که به نسخه LTSC با محوریت تجاری است که شامل بهبود دسترسی، بهبود عملکرد در بسیاری از برنامه ها و ویژگی های پیشرفته مانند Dynamic Arrays و XLOOKUP در Excel می باشد.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-office-2021/

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-office-2021/

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

کلمات کلیدی:
آفیس 2021 اورجینال , خرید آفیس 2021 اورجینال , فروش قانونی آفیس 2021 , لایسنس 2021 اورجینال , لایسنس آفیس 2021 اصلی , لایسنس اصلی آفیس 2021 اورجینال , لایسنس اورجینال آفیس 2021 , مایکروسافت آفیس 2021 , مزایای آفیس 2021 اورجینال , مشکل expire شدن آفیس 2021 اورجینال

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-office-2021/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه