فروش لایسنس آفیس 365 اورجینال , خرید نسخه نهایی آفیس 365 اصل , فروش قانونی لایسنس آفیس 365

در تهران

دفتر کار مجازی در آفیس 365
دفتر کار مجازی در آفیس 365 اجازه می‌دهد از تمامی امکانات آفیس 365 استفاده کنید. شما می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Word، Excel، PowerPoint و Outlook برای ایجاد و ویرایش اسناد، جداول، ارائه‌ها و ایمیل‌ها استفاده کنید. این دفتر کار مجازی همچنین اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را در فضای ذخیره‌سازی آنلاین OneDrive ذخیره کنید و به آن‌ها از هر دستگاهی دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای همکاری و ارتباطی مانند Microsoft Teams با دیگران همکاری کنید و در یک محیط مجازی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. از آنجا که این دفتر کار مجازی بر مبنای فضای ابری است، می‌توانید همیشه به آخرین نسخه از برنامه‌ها و بهترین امکانات دسترسی داشته باشید و نگران به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار نباشید.

https://microsoftlicense.com/Office-365-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
آفیس 365 اورجینال , فعالسازی آفیس 365 اصل , قیمت آفیس 365 اورجینال , لایسنس قانونی آفیس 365 , کد فعال سازی اصلی مایکروسافت آفیس 365 اورجینال , لایسنس آفیس 365 اصل , لایسنس قانونی آفیس 365 اورجینال , خرید آفیس 365 اورجینال , فروش قانونی آفیس 365 , لایسنس 365 اورجینال , لایسنس آفیس 365 اصلی , لایسنس اصلی آفیس 365 اورجینال

https://microsoftlicense.com/Office-365-Original-License-Key

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه