فروش قانونی لایسنس مایکروسافت ویزیو 2021 ,خرید لایسنس مایکروسافت ویزیو 2021 اورجینال

در تهران

استفاده از OneDrive یا SharePoint در مایکروسافت ویزیو 2021
OneDrive و SharePoint هر دو سرویس‌های ابری از مایکروسافت هستند که قابلیت ذخیره‌سازی، به اشتراک گذاری و مدیریت اسناد و فایل‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. هر چند هر کدام از این سرویس‌ها ویژگی‌ها و استفاده‌های مختلفی دارند و به نیازهای مختلفی پاسخ می‌دهند.

استفاده از OneDrive:
OneDrive بیشتر برای استفاده شخصی و فردی مناسب است.
با استفاده از OneDrive، کاربران می‌توانند فایل‌های خود را به راحتی در ابر ذخیره کنند و به آن‌ها از هر جایی دسترسی داشته باشند.
OneDrive قابلیت همگام‌سازی را با دستگاه‌های مختلفی دارد، بنابراین کاربر می‌تواند فایل‌های خود را با دستگاه‌های مختلف به روز رسانی کند.
در OneDrive، همکاران می‌توانند فایل‌های خود را با شما به اشتراک بگذارند و شما نیز می‌توانید فایل‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
OneDrive قابلیت ایجاد نسخه پشتیبان را دارد که اگر فایل‌هایی را اشتباهاً حذف کنید یا تغییراتی در آن‌ها اعمال کنید، می‌توانید به نسخه پیشین بازگردید.

استفاده از SharePoint:
SharePoint برای میزبانی و به اشتراک گذاری فایل‌ها و اسناد در سازمان‌ها و تیم‌ها مناسب است.
با استفاده از SharePoint، می‌توانید یک محیط مشارکتی برای کاربران خود ایجاد کنید، جایی که آن‌ها می‌توانند فایل‌ها و اسناد را به اشتراک بگذارند و با هم کار کنند.
SharePoint قابلیت ایجاد چندین سایت و تیم را در یک محیط واحد دارد، بنابراین شما می‌توانید تیم‌ها و بخش‌های مختلف را در یک مکان مشترک تجمیع کنید.
در SharePoint، می‌توانید دسترسی و مجوزها را برای کاربران تنظیم کنید تا به فایل‌ها و اسناد مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.
SharePoint امکانات بیشتری مانند ایجاد سایت‌ها، وبلاگ‌ها، لیست‌ها و جداول و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
به طور خلاصه، استفاده از OneDrive برای استفاده شخصی و یک شخص مناسبتر است، در حالی که استفاده از SharePoint برای استفاده در سازمان‌ها و تیم‌ها و به اشتراک گذاری و مشارکت فایل‌ها و اسناد مناسبتر است. با توجه به نیازها و موارد مورد استفاده خود، می‌توانید بین این دو سرویس انتخاب کنید.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20Visio%20Professional%202021%20اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20Visio%20Professional%202021%20اورجینال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه