لایسنس سیستم سنتر – سیستم سنتر اورجینال

در تهران

معرفی Microsoft System Center Virtual Machine Manager
Microsoft System Center Virtual Machine Manager (SCVMM) یکی از محصولات Microsoft System Center است که برای مدیریت زیرساخت های مجازی سازی، از جمله سرورهای مجازی، شبکه های مجازی و ذخیره سازی مجازی، استفاده می شود. SCVMM به مدیران سازمان اجازه می دهد به طور مرکزی دستگاه های مجازی را مدیریت کنند و عملیاتی مانند ایجاد و مدیریت ماشین های مجازی، پیکربندی منابع مجازی و نظارت بر محیط مجازی را انجام دهند.

بعضی از ویژگی های کلیدی SCVMM عبارتند از:
1. پیکربندی و مدیریت ماشین های مجازی: با استفاده از SCVMM، می توانید ماشین های مجازی را ایجاد، تنظیم و پیکربندی کنید. شامل نصب سیستم عامل، نصب برنامه ها و تنظیمات شبکه و ذخیره سازی می باشد.
2. نظارت و رصد: SCVMM به شما اجازه می دهد بر روی منابع مجازی، شامل CPU، حافظه و فضای ذخیره سازی، نظارت کنید و سیستم های تحت مدیریت را بر اساس عملکرد و مصرف منابع ارزیابی کنید.
3. مهاجرت ماشین های مجازی: با SCVMM، می توانید ماشین های مجازی را بین سرورهای مجازی منتقل کنید. مهاجرت ممکن است به منظور حمل و نقل بار، تعمیرات یا بالانسینگ بار استفاده شود.
4. اتوماسیون و خودکارسازی: با استفاده از قابلیت های اتوماسیون SCVMM، می توانید وظایف مرتبط با مدیریت ماشین های مجازی را به صورت خودکار اجرا کنید، این شامل ایجاد ماشین های مجازی، بک آپ گیری، مهاجرت و غیره می شود.
5. SCVMM باعث سهولت و بهبود عملکرد مدیریت مجازی سازی در سازمان ها می شود و به مدیران امکان می دهد زیرساخت های مجازی را بهبود بخشند و راه حل های مبتنی بر مجازی سازی را بهبود ببخشند.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-system-center/

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-system-center/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه