مایکروسافت ویندوز 11 اورجینال , لایسنس ویندوز 11 اصل , لایسنس قانونی ویندوز 11 اورجینال , خرید ویندوز 11 اورجینال

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/windows-11/

می‌توانید از ویژگی‌ها و ابزارهای موجود در ویندوز 11 برای محدود کردن دسترسی کاربران استفاده کنید. برخی از این روش‌ها عبارتند از:
• استفاده از حساب کاربری با دسترسی محدود: می‌توانید حساب کاربری معمولی برای کاربران ایجاد کنید که فقط دسترسی محدودی به فایل‌ها و برنامه‌ها داشته باشند. این امکانات در قسمت “Settings” > “Accounts” در ویندوز 11 قابل دسترسی هستند.
• استفاده از Group Policy: با استفاده از Group Policy، می‌توانید سیاست‌هایی را برای محدود کردن دسترسی کاربران به فایل‌ها، تنظیمات و سیستم اعمال کنید. برای دسترسی به Group Policy در ویندوز 11، روی “Start” کلیک کرده و سپس “Run” را تایپ کنید و “gpedit.msc” را وارد کنید.
• استفاده از BitLocker: برای محدود کردن دسترسی به داده‌ها، می‌توانید از ابزار BitLocker در ویندوز 11 استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد درایوهای خاصی را رمزنگاری کرده و تنها به کاربرانی که دارای رمزعبور هستند، دسترسی دهید.
• استفاده از Windows Defender Firewall: با استفاده از Windows Defender Firewall، می‌توانید دسترسی کاربران به برنامه‌ها و سرویس‌ها را محدود کنید. می‌توانید قوانین و قواعد مشخصی تعریف کنید که کدام برنامه‌ها و سرویس‌ها باید در حالت دسترسی یا بلاک باشند.

https://microsoftiran.net/windows-11/

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

کلمات کلیدی:
ورژن اصلی ویندوز 11 اورجینال , دانلود لایسنس مایکروسافت ویندوز 11 , خرید قانونی ویندوز 11 original , فروش ویندوز 11 اورجینال , دانلود لایسنس مایکروسافت ویندوز 11 نسخه اصلی , خرید آنی ویندوز 11 اصل , لایسنس ویندوز 11 اورجینال , لایسنس قانونی مایکروسافت ویندوز 11

https://microsoftiran.net/windows-11/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه