ویندوز سرور 2019 اورجینال , نسخه اصلی مایکروسافت ویندوز سرور 2016 , نسخه قانونی ویندوز سرور 2012 , لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/windows-server/

پشتیبانی از خدمات ایمیل در ویندوز سرور
ویندوز سرور همچنین از خدمات ایمیل پشتیبانی می‌کند. سرویس ایمیل داخلی با استفاده از Microsoft Exchange Server فراهم می‌شود، که یکی از قدرتمندترین سرورهای ایمیل تجاری است. Exchange Server به شما امکان می‌دهد تا ایمیل‌ها، تقویم‌ها، مخاطبین و وظایف را در داخل سازمان خود مدیریت کنید و اطلاعات را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
در ضمن، برای سرویس ایمیل خارجی، می‌توانید از نرم افزار‌های دیگری مانند SmarterMail و MailEnable استفاده کنید که نیز قابلیت‌های مشابهی را فراهم می‌کنند. این نرم افزارها به شما امکان می‌دهند ایمیل‌های خروجی و وارد آن با استفاده از پروتکل‌های POP3، IMAP و SMTP را مدیریت کنید.
در نهایت، توجه داشته باشید که برای پشتیبانی از خدمات ایمیل در ویندوز سرور، ممکن است نیاز به پیکربندی تکمیلی داشته باشید و می‌توانید از راهنماها و منابع آموزشی مربوطه استفاده کنید یا به تیم پشتیبانی تکنیکی خود مراجعه کنید.

https://microsoftiran.net/windows-server/

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

کلمات کلیدی:
لایسنس ویندوز سرور 2016 اصل , ویندوز سرور 2012 اورجینال , لایسنس ویندوز سرور 2022 , لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال , فعال سازی قانونی مایکروسافت ویندوز سرور 2022 , فروش قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال , فعال سازی لایسنس ویندوز سرور 2022

https://microsoftiran.net/windows-server/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه