ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی : طبق گفته سایت گلوبال ایندکس حدود چهل و دو درصد از کاربران رسانه‌های اجتماعی به دنبال برقراری تماس با دوستان خود هستند در حالی که بیشتر از یک سوم هم علاقه مند به دنبال نمودن رویدادهای جاری پیدا نمودن محتوای سرگرم‌کننده و یا سپری نمودن وقت هستند .

اگر چه 27 درصد از کاربران محصول های را در رسانه‌های اجتماعی جست‌و‌جو و یا بررسی می‌کنند ولی بیشترین استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای درست کردن روابط میباشد .

به این ترتیب روشن میباشد که چرا بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی بوسیله آگهی‌های به گفته آنان مزاحم بی معنی یا خسته کننده آزار می‌بینند .

آمار نشان می‌دهد که تقریبا دو سوم از کاربران رسانه‌های اجتماعی از محتوای تبلیغاتی ارسالی بوسیله برندها عصبانی می‌شوند 26 درصد به طور فعال محتوای بازاریابی را نادیده می‌گیرند .

ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

با این وجود 62 درصد آنان حداقل یک نام تجاری را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می کننداین اطلاعات به ما یاری می‌کند تا درک کنیم که چرا کاربران امکان دارد تبلیغات برندها را فرسایشی بدانند .

حالا این پرسش مطرح میباشد که چرا کاربران برندها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند؟ این رفتار صرفا به برندها یا تبلیغات محدود نمی‌شودمصرف‌کنندگان می‌خواهند در مورد آخرین روند مد و فن آوری بدانند .

آنان می‌خواهند نخستین نفراتی باشند که از این اخبار مطلع می‌گردند با دنبال نمودن برندها کاربران می‌توانند بهترین‌ها و جدیدترین‌ها را دنبال کنند .

دنبال نمودن یک برند به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم با برندها ارتباط برقرار کنند و نارضایتی خود را در هنگام لزوم بیان کنند .

46 درصد از کاربران رسانه‌های اجتماعی برندها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و 4 شخص از 5 شخص معتقدند که این امر تاثیر مثبتی بر پاسخگویی به نام تجاری داشته است .

برندها

خبر پسندیده برای برندها این میباشد که زمانیکه برندها به خوبی به نارضایتی مشتریانشان در فضای مجازی جواب می‌دهند 45 درصد از کاربران در مورد تعاملشان با آن برند پست فرستادن می‌کنند و بیشتر از یک سوم این تجربه را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند .

برندها میبایست توجه داشته باشند که 60 درصد از یادداشت‌ها در جواب به ناسازگاری درک شده میباشد میبایست توجه داشته باشید که 30 درصد از مشتریانتان که می‌خواهند دیگر شما را دنبال نکنند از اصطلاحات نامتقارن در کامنت‌هایشان استفاده می‌کند که می‌تواند به عکس برند شما لطمه بزند .

این امر می‌تواند یک اشتباه گران هزینه باشد زیرا 76 درصد از کاربران 13 تا 25 ساله پس از لغو دنبال نمودن شما در شبکه‌های اجتماعی از خرید برند شما هم دست می‌کشند .

اخبار امکان دارد به پیشنهاد خیره کننده باشد ولی حقیقت این میباشد که این واقعیت‌ها یک مسیر روشن را برای برندهایی نمایان می‌کند که می‌خواهند مصرف‌کننده‌گان ناراضی از برند رقبا را جلب نمایند .

از اینرو میبایست دقت نمایید که تبلیغاتتان منجر به آزاد طرفداران نگردد .

برای فرستادن تبلیغات در صفحات خودتان در شبکه‌های اجتماعی توصیه می‌کنیم به این نکته ها توجه کنید :

1- معتبر باشید . (ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی)

مهم‌تر از همه برندها میبایست برای اصالت سعی کنند مصرف‌کنندگان در صورتی که محتوای ارائه شده مفید متناسب و منطبق با تجربیاتشان باشد .

از آن استقبال خواهند نمود آمار استفاده از رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که کاربران بیش علاقه‌مند به محتوای ارتباطی و سرگرم کننده هستند .

برندهایی که اخبار مربوط به روند‌های آینده را به اشتراک می‌گذارند یا محتوایی بر پایه مزایای برند ارائه می‌دهند؛ می‌توانند علاوه بر این که به سود مخاطبان رسانه‌های اجتماعی هستند؛ منجر به جذب بیش مخاطبان می‌گردند .

2- مفید باشید .

درک این که چطور افراد از رسانه های اجتماعی خود استفاده می‌کنند می‌توانند به برندهای تجاری در بازاریابی محصول های یاری بکند کاربران امکان دارد مایل نباشند که تبلیغ نوشیدنی را در حین مشاهده تصویر سفر یکی از دوستانشان در فیسبوک ببینند .

ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

ولی آگهی خطوط هوایی امکان دارد تبلیغ مطلوبی باشد فیلم‌های آموزشی هم می‌توانند یک روش زیاد موثر برای رسیدن به مخاطب به شیوه‌ای مفید باشند .

3- قابل اعتماد باشید .

تمایز هم در درست کردن اعتبار حیاتی میباشد مطالعه موسسه مطبوعات آمریکا نشان داد که کاربران وزن بیشتری را به مطلب ها اصیل می‌دهند .

کاربران رسانه‌های اجتماعی به ویژه افرادی که در رده سنی 13 تا 24 سالگی قرار دارند به طور فعال به بحث پیرامون محتوای پرداخته و آن را با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند .

برندها می‌توانند از این پدیده برای گسترش محتوای خود استفاده کنند؛ ولی مساله مهم این میباشد که به اشتراک‌گذاری زمانی سودمند میباشد که افرادی که محتوا را به اشتراک می-گذارند بوسیله اعضای شبکه خود قابل اعتماد باشند .

4- در دسترس باشید .

برندها نیاز به درست کردن مخاطبانی از طرفداران فعال و قابل اعتماد دارند که به گسترش محتوای برند به طرفداران وفادار خود یاری کنند فراتر از انتشار محتوا که برای تصویرسازی برند لازم و متناسب است؛

برندها می‌توانند تصویرسازی برند را از راه در دسترس بودن برای مشتریان درست کردن کنند پیام‌های فوری می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای جواب دادن به سوالات مصرف‌کننده جواب به شکایات و درست کردن روابط صمیمانه‌تر با طرفداران باشد .

با جواب دادن فوری و شخصی به کاربران برندهای تجاری می‌توانند در کاربران انگیزه ضروری را برای درست کردن رابطه قوی با برند درست کردن کنند .

5- پایدار باشید . (ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی)

مهمترین عامل تعیین کننده موفقیت در ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و نام تجاری در دنیای رسانه‌های اجتماعی پایداری میباشد پایداری به معنی جواب دادن به بازخورد کاربر و بهبود فعال در رسانه-های اجتماعی میباشد .

در عین حالا برندهای تجاری میبایست به اسلحه خود بچسبندیک نظرسنجی اجتماعی که بوسیله Sprout Social انجام شد نشان می‌دهد .

اکثریت (حدود 60 درصد) کاربران پیش از اقدام به خرید یا به اشتراک گذاشتن محتوای برند می‌بایست دو تا چهار بار با محتوای دارای ارتباط با آن برند مواجه گردند تولید ثابت محتوای با کیفیت کاربران را حفظ خواهد نمود و تعامل کاربر با محتوا برند را به نتایج ملموس خواهد رساند .

ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

6- اثربخشی تبلیغات خود را بسنجید .

اغلب بنگاه‌ها در آزمون اثربخشی و موفقیت تبلیغات رسانه‌های اجتماعی خود و ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی شکست می‌خورند سازمان‌ها اغلب از عباراتی همچون “سرمایه‌گذاری کمی در آگهی کردم” ” از پلت‌فرم استفاده کردم” یا “زمان نداریم” برای توجیه عدم آزمون اثربخشی تبلیغات خود استفاده می‌کنند .

این اشتباه مهلک است بدون اعتبارسنجی نمی‌توان گفت که آیا آگهی‌ها به اهداف نگرشی و رفتاری خود دست یافته‌اند یا خیر .

7- از مهارت‌های گوش دادن خود استفاده کنید .

برندهایی که به طور فعالانه به کاربران رسانه‌های اجتماعی گوش می‌دهند و به سرعت به نیازها و منافع آنان جواب می‌دهند در بازاریابی پیشتاز هستند .

بیشتر از 75 درصد از کاربران در گزارش بررسی Sprout پس از تعامل با محتوای بازاریابی در پلت فرم رسانه‌های اجتماعی اقدام به خرید محصول کرده‌اند.

علاوه بر این بسیاری از کاربران یک نام تجاری نو را از راه رسانه‌های اجتماعی به عنوان فروشگاه و یا از راه آگهی در رسانه‌های اجتماعی کشف کردند بنابراین این مهم میباشد که شما همیشه به دنبال کشف ذائقه و نیاز مشتری از راه گوش سپردن به طرفدارانتان باشد (ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی ) .

 

آگهی رایگانتبلیغات رایگان – ثبت و درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام


مطالب مرتبط: