بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا : امروزه با قاطعیت می‌توان گفت که تصور خانه بدون تلویزیون غیر ممکن است؛ زیرا که تماشا کردن تلویزیون یکی از سرگرمی‌های بدون هزینه در منزل می باشد و به ما امکان می‌دهد به آخرین اخبار و رویدادها در سراسر جهان دسترسی داشته باشیم. شبکه‌های تلویزیون برای جذب مخاطبان برنامه‌های متنوعی را آماده می‌کنند. البته علاوه بر محتوای پخش شده در شبکه‌ها، نوع تلویزیونی که با آن برنامه‌ها را می‌بینیم هم مهم می باشد.

با توجه به اهمیت حضور تلویزیون در زندگی مردم انتها دنیا، شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید و عرضه آن در مدل‌های مختلف کرده‌اند. در میان بهترین تلویزیون دنیا، نام‌هایی مانند، سامسونگ، سونی، ال جی و پاناسونیک، بیشتر خودنمایی می‌کند.
بهترین مدل تلویزیون

تلویزیون‌هایی که می‌خواهند لقب بهترین در دنیا را به خود بگیرند، می‌بایست آخرین فناوری‌های دنیا را در خود جای داده باشند. اما پیدا کردن تلویزیونی که از هر نظر عالی باشد، کار آسانی نخواهد بود. بهترین مدل تلویزیون در دنیا، لزوما گران‌ترین یا پرامکانات‌ترین آن نیست.

بهترین تلویزیون دنیا باید دارای بیشترین میزان رزولوشن (وضوح تصویر) باشد و توانایی پشتیبانی از تمامی پورت‌های ورودی و سایر فناوری‌ها را داشته باشد. به دنبال هر مدل از تلویزیون که باشید، باید کیفیت عالی به همراه قیمتی مناسب را در اولویت قرار دهید.

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

تفاوت تلویزیون های معمولی و هوشمند

تفاوت‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند تلویزیون‌های معمولی را از هوشمند جدا کند. مهم‌ترین مورد، دارا بودن سیستم عامل می باشد که تلویزیون‌های معمولی از داشتن آن محروم هستند. در تلویزیون هوشمند، شما می‌توانید برنامه‌های مختلف و دلخواه را نصب نمایید.

  • از سوی دیگر، تلویزیون‌های معمولی به اینترنت متصل نمی‌شوند و فقط از راه آنتن، امکان نمایش برنامه‌ها را دارند. از دیگر تفاوت‌های مهم این دو نوع تلویزیون عبارتند از:
  • میزان کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون‌های هوشمند، به ‌مراتب بالاتر از تلویزیون‌های معمولی می باشد.
  • در تلویزیون‌های هوشمند، تعداد پورت‌های ورودی بیشتر و متنوع‌تر می باشد.

یکی از امکانات کاربردی در تلویزیون‌های هوشمند، این می باشد که شما می‌توانید برنامه‌های تلویزیون را حتی اگر پخش زنده هم باشد، عقب و جلو ببرید. درست مانند زمانی که در کامپیوتر در حال تماشای فیلم هستید. به این قابلیت Time Shifting می‌گویند.

راهنمای خرید تلویزیون

در ابتدا شاید خرید تلویزیون سونی یا سایر تلویزیون‌ها کاری آسان به نظر برسد. اما تنوع بالا در مدل‌ها و امکانات مختلف، این کار را دشوار کرده می باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای خریدی موفق، استفاده از تجارب دیگران و مطالعه راهنمای خرید تلویزیون است. به همین دلیل اگر قصد خرید بهترین تلویزیون دنیا را دارید، با ما همراه باشید تا به نکات مورد نظر در زمان خرید، اشاره کنیم.

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

در زمان خرید مناسب‌ترین تلویزیون برای خود، به نکات مختلفی مانند نکات زیر توجه نمایید:

ابعاد صفحه نمایش

نخستین موردی که باید در تصمیم‌گیری خود لحاظ کنید این می باشد که، تلویزیون با چه ابعاد صفحه نمایشی را می‌خواهید. این ابعاد به عوامل متعددی مانند فاصله شما تا تلویزیون، اندازه اتاق و محتوایی که روی آن تماشا می‌کنید بستگی دارد. برای مثال، جهت تماشای تلویزیون تا فاصله ۴ متری، ابعاد ۵۵ اینچ مناسب می باشد. اگر برای تماشا این فاصله بیشتر می باشد، به یک تلویزیون بزرگ‌تر نیاز خواهید داشت.

میزان کیفیت تصویر

کیفیت تصویر بهترین تلویزیون دنیا به پنل، وضوح تصویر و کنتراست آن وابسته است. پنل‌های تلویزیونی LED و LCD رایج‌ترین نوع آن هستند و کیفیت تصویر بالایی هم ارائه می‌دهند. پنل‌های LED معمولا روشنایی بیشتر و کیفیت تصویر بهتری نسبت به پنل‌های LCD دارند. البته پنل‌های OLED بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهند.

رزولوشن (وضوح تصویر)

وضوح تصویر یک تلویزیون را تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه نمایش آن تعیین می‌کند. رزولوشن بالاتر یعنی کیفیت تصویر بهتر می باشد. رزولوشن K4، بالاترین میزان وضوح تصویر می باشد.

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

کُنتراست

کنتراست یک تلویزیون، نسبت بین تاریک‌ترین و روشن‌ترین قسمت‌های تصویر را مشخص می‌کند. کنتراست بالاتر یک صفحه نمایش، یعنی عمق سیاه و کیفیت تصویر آن بهتر می باشد.

زاویه دید

این مورد میزان زاویه‌ای می باشد که شما در آن می‌توانید، یک تصویر را بدون تغییر مشاهده نمایید. زاویه بالاتر یعنی شما می‌توانید از زوایای مختلف و متعدد تلویزیون تماشا کنید بدون این‌که کیفیت تصویر پایین بیاید.

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

امکانات هوشمند

یک تلویزیون هوشمند دارای امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت، پخش جریانی و همچنین برنامه‌های تلویزیون می باشد. اگر شما از این امکانات استفاده می‌کنید، بهتر است تلویزیونی انتخاب کنید که هوشمند باشد.

  • تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 75k
  • تلویزیون سونی مدل 65X75K

کارهای روزمره

نیازهای افراد در خرید یک تلویزیون متفاوت می باشد. به عنوان مثال تماشای فیلم، گیمینگ و وب گردی در افراد مختلف، متفاوت می باشد. شما برای نصب برنامه، بهتر می باشد تلویزیونی را برگزینید که دارای محدودیت‌های کم‌تری مانند پشتیبانی از فارسی زبان داشت باشد.

قیمت

قیمت تهیه یک تلویزیون به ابعاد صفحه نمایش، میزان کیفیت تصویر، نوع امکانات و برند بستگی دارد. توصیه می‌شود پیش از خرید بهترین تلویزیون دنیا، بودجه خود را در نظر بگیرید. همچنین مدلی انتخاب کنید که با توجه به بودجه شما، بیشترین کارایی را ارائه دهد.

بهترین برندهای تلویزیون موجود

برندهای متعددی در سال‌های اخیر ظهور کرده‌اند یا به توسعه محصول های خود پرداخته‌اند. این برندها از نظر کیفیت، تنوع و قیمت در حال رقابت با یکدیگر هستند. اغلب افراد، با این نام‌ها آشنایی دارند و این مارک‌ها را از نزدیک مشاهده کرده‌اند.

بهترین تلویزیون دنیا حال حاضر موجود در جهان عبارتند از:

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

ویزیو ساخت آمریکا

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

شارپ ساخت ژاپن

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

پاناسونیک ساخت ژاپن

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

سونی ساخت ژاپن

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

ال جی ساخت کشور کره جنوبی

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

سامسونگ ساخت کشور کره جنوبی

تلویزیون‌های هوشمند

همان‌گونه که می‌دانید از گذشته تاکنون تولید تلویزیون، صنعتی موفق بوده و همواره توانسته می باشد جای پای خود را در بازار لوارم خانگی محکم کند. در این بین تلویزیون‌های هوشمند بیشترین میزان کیفیت را در میان سایر تلویزیون‌های موجود در بازار دارند. همچنین این دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت، ساختاری فراوان مناسب دارند.

اگر به بازار رفته و به تلویزیون‌ها توجه نمایید، متوجه می‌شوید که امروزه تلویزیون‌های LCD به شکل گسترده جای خود را به تلویزیون‌های هوشمند LED داده‌اند. این دستگاه‌ها با به‌روز‌ترین فناوری‌ها دنیا روانه بازار شده‌اند. به همین دلیل شرکت‌های بسیاری به دلیل محبوب شدن، اقدام به تولید بهترین تلویزیون دنیا با ابعاد و امکانات مختلف کرده‌اند.

تلویزیون‌های هوشمند، قابلیت اتصال به اینترنت و خصوصیات تعاملی در وب را دارد. همین ویژگی‌ها، به کاربران خود این امکان را می‌دهند که موسیقی گوش دهند. همچنین ویدیوهای آنلاین ببینند، در اینترنت سرچ کنند و همچنین عکس‌های دلخواه را به وجود بیاورند.

در کل، به تلویزیون‌هایی هوشمند گفته می‌شود که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد. این تلویزیون‌های هوشمند به شما اجازه می‌دهند که اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید، روی آن‌ هم نصب و اجرا نمایید. The best TV in the world

بهترین تلویزیون دنیا

بهترین تلویزیون دنیا

این تلویزیون‌ها معمولا از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. این یعنی شما می‌توانید از گوگل پلی، برنامه‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و از آن لذت ببرید. همچنین تصویر این دستگاه‌های هوشمند سریع و بدون تاخیر می باشد که این ویژگی برای افراد گیمر یک خصوصیت فراوان مهم می باشد.

بهترین تلویزیون دنیا می‌تواند تصاویر با کیفیت نامطلوب را به شکل خودکار ارتقا داده و با میزان کیفیت بیشتری نمایش دهد. به همین دلایل می باشد که تلویزیون‌ها امروزه به سمت هوشمند شدن حرکت کرده‌اند. این‌گونه تلویزیون‌ها با ویژگی‌های متنوع خود در کنار کیفیت ساخت بالا، سبب شده که شما تا سال‌ها نیاز به تهیه یک تلویزیون جدید نداشته باشید.

امکاناتی که بهترین تلویزیون دنیا در اختیار شما قرار می‌دهد عبارتند از:

  • پخش ویدئو و موسیقی
  • دارای مرورگر برای وب‌گردی
  • امکان دانلود و نصب برنامه‌های مختلف
  • برخوداری از مدیا پلیر
  • امکان اتصال گوشی‌های هوشمند به تلویزیون
  • دسترسی داشن به هر سوشال مدیا
  • ایجاد عکس و اسلاید

سخن پایانی

همان‌طور که عنوان شد، تماشای تلویزیون در کنار خانواده، یکی از تفریحات ارزان و لذت‌بخش می باشد. همچنین تهیه بهترین تلویزیون دنیا می‌تواند این لذت را دوچندان کند. شما هم‌اکنون با برندهای مختلف تلویزیون آشنا شده‌اید. بنابراین، توصیه می‌شود خرید آن را متناسب با سلیقه خود و نکات فنی ذکر شده انجام دهید.

شما باید از میان محصول های موجود در نمایندگی سونی تهران، مناسب‌ترین تلویزیون را با توجه به نیاز خود برگزینید. آخرین و مهم‌ترین عاملی که خریداران باید به آن فراوان توجه کنند، قیمت محصول می باشد. پیش از خرید، قیمت‌ها را با توجه به کیفیت و امکانات‌شان مقایسه کنید و سپس اقدم به خرید نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :