مشکلات سرعت اینترنت کاربران ثابت

مشکلات سرعت اینترنت کاربران ثابت

مشکلات سرعت اینترنت کاربران ثابت

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت مشکلات مربوط به وضعیت سرعت اینترنت کاربران ثابت را طی روزهای اخیر عنوان نمود.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد بنابی در توئیتر با اشاره به جلسه ۴ ساعته ای که با حضور وزیر ارتباطات، مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت برای بررسی وضعیت سرعت اینترنت کاربران ثابت برگزار شد، گفت: خلاصه وضعیت استفاده کاربران از اینترنت نشان می‌دهد رشد مصرف کاربران دو برابر سه هفته قبل میباشد.

وی مشکلات سرعت اینترنت را به شرح ذیل اعلام نمود.

۱- شرکت آسیاتک در ۱۰ استان با مشکل پر شدن ظرفیت خطوط انتقال استانی مواجه بوده و این ظرفیت‌ها از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت تأمین و واگذار شد.

۲- شرکت نداگستر صبا با پر شدن شدید ظرفیت انتقال بین استانی و اینترنت مواجه بود. گراف‌های این شرکت نشان دهنده وضعیت بد کیفیت سرویس از ساعت ۲ عصر هر روز تا ساعت ۱ بامداد بود. در حالا حاضر شرکت مخابرات ایران و زیرساخت در حالا ارتقای مدارات انتقال این شرکت هستند.

۳- شرکت داتک هم با پر شدن شدید ظرفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی درون شهری و هم ارتباطات اینترنت مواجه بود. برای این شرکت هم که پهنای باندش را از شرکت رسپینا تأمین می‌کند ارتقای مدارات شروع شد.

۴- شرکت مخابرات استان اصفهان با مشکل فنی در بالانس ترافیک اینترنت بین لینک‌های فعلی مواجه بود که با تغییر تنظیمات و اصلاح بالانس مشکل برطرف شد.

۵- پر شدن ظرفیت ارتباطات اینترنتی شرکت مخابرات استان خراسان و مخابرات استان تهران هم با زیاد شدن ظرفیت ارتباطات آنان حل شد.

۶- از مجموع بیشتر از ۱۴۰۰ مرکز مخابراتی کشور، تجهیزات انتقال شرکت مخابرات ایران در ۷۰ مرکز، نیازمند ارتقای سخت افزاری میباشد. حدود ۲۰ مرکز از این ۷۰ مرکز در استان کرمان واقع است. حل مشکل این ۷۰ مرکز که عمدتاً کم ظرفیت هستند در مدت کوتاه قابل رفع نیست و میبایست خرید تجهیزات و نصب، پیگیری شود.

بنابی تاکید کرد: با ارتقا گونه گرفته امشب وضعیت عمومی سرعت اینترنت‌های خانگی به مراتب بهتر از روز گذشته خواهد بود.

وی گفت: فردا هم جلسه برگزار و وضعیت، مجدداً بررسی و اقدامات پیگیری خواهد شد.
با درج آگهی رایگان در سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.
——————————————————————————-

مطالب مرتبط: