معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند : طی چندین سال اخیر استقبال بالای کاربران از ساعت‌های هوشمند موجب شده که کمپانی‌های بیشماری سعی خود را در زمینه تولید جدید ترین و برترین اسمارت‌واچ‌ها زیاد شدن بدهند. ساعت هوشمند برای برخی از ما گجتی زیاد کاربردی‌ محسوب می‌شود. به عنوان مثال، برخی از کاربران برای ارزیابی سلامتی، فعالیت‌های ورزشی و حتی انجام کارهای روزمره خود نیازمند ساعت‌های هوشمند هستند. در این مقاله به معرفی برترین ساعت های هوشمند 2023 خواهیم پرداخت تا بتوانید برترین اسمارت واچ بازار را برای خرید برگزینید. البته میبایست بدانید برترین مدل ساعت هوشمند را میبایست بر اساس نیاز و بودجه خود برگزینید. با ما در تکنولایف همراه باشید.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

ساعت اپل واچ اولترا؛ کامل ترین ساعت اپل تا به امروز!

اگر برترین اپل واچ بازار را می‌خواهید بدون شک میبایست به سراغ نسخه اولترا بروید، ساعتی که همین امسال در کنار اپل واچ سری 8 برای نخستین بار به بازار عرضه شد. هزینه این ساعت واقعا فراوان میباشد و برای کاربرانی متناسب خواهد بود که ورزش‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند و می‌خواهند در شرایط سخت محیطی هم از ساعت خود استفاده کنند. مثلا این ساعت در بیابان، اقیانوس، قطب و شرایط این‌چنینی به خوبی دوام می‌آورد و ویژگی‌هایی مناسب با این شرایط دارد.

نمایشگر اپل واچ اولترا بزرگ‌ترین پنل استفاده شده تا به امروز بوسیله این سازنده آمریکایی میباشد و اندازه‌ای 1.92 اینچی با رزولوشن 502 در 410 دارد و تراکم پیکسلی 338 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. روشنایی این نمایشگر از 1000 نیت واچ سری 7 و 8 به 2000 نیت زیاد شدن پیدا کرده تا حتی در بدترین شرایط هم به وضوح بتوانید محتوای پنل را روشن نمایید. از سوی دیگر این محصول قطعا مقاوم‌ترین ساعت هوشمند اپل هم هست؛ چرا که مقاومت آن در برابر نفوذ آب به 100 متر زیاد شدن پیدا کرده و گواهی نظامی MIL-STD 810H هم به این ساعت اضافه شده میباشد. به این موارد مقاومت بالاتر شیشه را هم اضافه نمایید.

اپل واچ اولترا

دیگر ویژگی‌های این ساعت هم به نوعی تقویت شده‌اند تا از پس سخت‌ترین شرایط بربیایند، به عنوان مثال عملکرد GPS و قدرت سیگنال‌های آن بهتر شده میباشد و هم چنین اسپیکر هم از یکی به دو عدد زیاد شدن پیدا کرده و قابلیت Siren باعث می‌شود تا صدای یاری خواستن شما تا فاصله 180 متری شنیده شود که برای قرارگیری در موقعیت‌های خطرناک زیاد کاربرد دارد. جالب میباشد بدانید که این ساعت در گونه قرارگرفتن شما در آب می‌تواند عمق دقیق آب تا 40 متر را به شما نمایش دهد که برای غواصی زیاد کاربردی به پیشنهاد می‌رسد : Introducing the best smart watches

در نهایت به لطف زیاد شدن ظرفیت باتری، شارژدهی این ساعت هم زیاد بهتر شده و حال می‌تواند در گونه داشتن استفاده نرمال حدود 36 ساعت دوام و در حالت کم‌مصرف تا 60 ساعت دوام بیاورد. ناگفته نماند که شما بسته به فعالیت خود می‌توانید بند مناسب را خریداری نمایید و اگر غواص هستید به سراغ این بند بروید تا در ذیل آب و فشار فراوان ساعت برترین عملکرد را داشته باشد. از دیگر مشخصات این ساعت می‌توان به بدنه تیتانیومی، امکان اضافه نمودن سیم‌کارت، وزن 61 گرمی و ضخامت 14.4 میلی‌متری اشاره نمود.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 با تغییرات نه‌چندان زیادی به نسبت سری 7 به بازار عرضه شد و این یعنی اگر از واچ سری 7 استفاده می‌کنید ارتقاء به این نسل خیلی قابلیت جدیدی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، ولی اگر می‌خواهید اپل واچ خریداری نمایید، به طور حتم بعد از واچ اولترا برترین نسخه همین سری 8 میباشد. این محصول به یک سنسور نو سنجش دما مجهز شده و به لطف همین ویژگی، بهتر می‌تواند عادت ماهانه بانوان را پیگیری بکند.

 از طرفی تراشه به Apple S8 تغییر کرده که طبیعتا مقداری سرعت بیش دارد. به این ساعت هوشمند قابلیت تشخیص تصادف و تشخیص سقوط از ارتفاع هم اضافه شده که می‌تواند در موارد اورژانسی و حادثه زیاد مفید باشد. ناگفته نماند که قابلیت Low Power Mode در این ساعت می‌تواند شارژدهی را از 18 ساعت به 36 ساعت زیاد شدن دهد.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

اپل واچ سری 7

اپل واچ 7 را می‌توان یکی از برترین ساعت هوشمند موجود در بازار معرفی نمود که به جرات می‌توان گفت اکثر دارندگان گوشی‌های آیفون یکی از این اسمارت‌واچ‌ها را روی مچ دستشان دارند. بدنه این اسمارت واچ از جنس آلومینیوم بوده و قاب پشت محصول از کریستال سیریا است؛ این مواد اولیه به کارگیری شده در تولید اپل واچ 7 باعث شده که به طور کامل ضد خط و خش باشد. هم چنین اپل واچ 7 توانسته تاییدیه IPX6 را به دست آورد، به این معنا که تا عمق 50 متری می‌تواند در برابر آب مقاومت نشان دهد.

این ساعت در فهرست برترین اسمارت واچ اپل قرارد دارد و مجهز به نمایشگر 1.9 اینچ Retina LTPO OLED با وضوح 484×396 میباشد. وقتی که به نمایشگر ساعت اپل واچ 7 در نور مستقیم خورشید نگاه نمایید، وضوح بالای آنکه به لطف حداکثر روشنایی 1000 نیت به دست آمده میباشد، پیشنهاد کاربران را به خود جلب می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگر اپل واچ 7 می‌توان به لایه محافظتی Ion-X strengthened glass اشاره نمود که تاثیر زیادی در ضد خط و خش بودن نمایشگر دارد.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

apple watch series 7

اپل واچ سری 7 قدرت خود را از پردازنده اصلی Apple S7 دریافت می‌کند و در زمینه نرم افزار مجهز به سیستم عامل watch OS 8 میباشد. عملکرد روان ساعت هوشمند اپل یادآور روان بودن سیستم عامل گوشی‌های آیفون میباشد. توجه داشته باشید که اکثر برنامه‌های آیفون دارای نسخه مخصوص اسمارت واچ هم هستند که می‌توانید آن‌ها را به سادگی از فروشگاه اپل دانلود و نصب نمایید. از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل واچ 7 مجهز بودن به سنسورهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نسل سوم حسگر اپتیکال ضربان قلب، حسگر سطح اکسیژن خون، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، قطب‌نما، برنامه سلامت ECG، نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display)، پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی، هشدار کاهش و زیاد شدن ضربان قلب، تماس اضطراری، SOS و پایش خواب در کنار سایر موارد همانند تایمر و هشدار بیدارباش میباشد. بد نیست بدانید پشتیبانی از آنتن ماهواره‌ای در اپل واچ 7 سبب شده این محصول به عنوان برترین ساعت هوشمند 2023هم شناخته شود. در پیشنهاد داشته باشید که این اسمارت واچ انرژی خود را از باتری 309 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و تا 18 ساعت بازدهی خواهد داشت.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو

برترین اسمارت واچ فعلی سامسونگ که در بازار موجود میباشد را میبایست گلکسی واچ 5 پرو دانست. این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ موفق به کسب تاییدیه IP68 شده که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد. هم چنین گلکسی واچ 5 پرو در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر هم عملکرد خوبی از خود نشان داده میباشد. در میان تاییدیه‌های مختلف این دستگاه نبایستی از تاییدیه نظامی و گواهی MIL-STD-810H به‌سادگی گذشت که یکی از ویژگی‌های آن مقاومت در برابر خط و خش و ضربه‌های ناگهانی میباشد. البته با وجود بدنه تیتانیومی این اسمارت واچ انتظار دیگری به غیر از مقاومت بالا در برابر ضربه نمی‌رود.

گلکسی واچ 5 پرو که به عنوان یکی از برترین اسمارت واچ ها شناخته می‌شود، مجهز به نمایشگر سوپر امولد 1.4 اینچ دایره‌ای شکل با وضوح 450×450 پیکسل بوده و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) برخوردار میباشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگر را می‌توان مقاومت در برابر خط و خش عنوان نمود. هم چنین زمانیکه در فضای بیرون از خانه و آفتابی به نمایشگر نگاه نمایید، شاهد کاهش کیفیت نور صفحه نخواهید بود. این اسمارت واچ دارای بند اسپرت D-Buckle میباشد.

گلکسی واچ 5 پرو

قدرت گلکسی واچ 5 پرو بوسیله پردازنده اصلی اگزینوس W920 و پردازنده گرافیکی Mali-G68 تامین می‌شود. به لطف پردازنده 2 هسته‌ای به‌کاررفته در ساعت هوشمند نو سامسونگ و حافظه رم 1.5 گیگابایتی می‌توان سرعت بالا و عملکرد قابل‌قبولی از این ساعت هوشمند انتظار داشت. توجه داشته باشید که گلکسی واچ 5 پرو با حافظه داخلی 16 گیگابایت خود می‌تواند قابلیت دانلود و نگه‌داری برخی فایل‌ها را داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی واچ 5 پرو می‌توان به سنسور بیو اکتیو سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیس، نور و موارد دیگر اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب گلکسی واچ 5 پرو پشتیبانی از میکروفون داخلی برای برقراری مکالمه صوتی میباشد. انرژی این ساعت بوسیله باتری 590 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

اپل واچ SE 2023

از آنجایی که تفاوت‌های این محصول با اپل واچ SE 2021 فراوان نیست و از طرفی در بخش بعدی به طور کامل به واچ SE نسل ابتدا پرداخته شده میباشد در این قسمت فقط به بهبودهای این نسل پرداخته می‌شود. در اپل واچ SE 2023 شاهد تراشه S8 هستیم و این یعنی در مقایسه با نسل قبلی سرعت زیاد بهتر شده و از طرفی دقت سنسور سنجش ضربان قلب هم بالاتر رفته میباشد. به این محصول هم چنین امکان تشخیص تصادف اضافه شده تا بتواند در مواقع اورژانسی به یاری شما بیاید.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

 

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021

اپل واچ سری SE 2021 را می‌توان به عنوان برترین اسمارت واچ ارزان از یک برند معتبر جهانی معرفی نمود. این اسمارت واچ با وزن 36 گرم از جنس آلومینیوم تولید شده و می‌تواند تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم باشد. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.78 اینچ Retina LTPO OLED میباشد، ولی از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی نمی‌کند. صفحه نمایش این ساعت به شکل مستطیل بوده و کیفیت لمس آن زیاد عالی میباشد. میزان روشنایی 1000 نیت صفحه نمایش اپل واچ سری SE 2021 می‌تواند وضوح قابل توجهی را به ویژه در نور آفتاب به شما هدیه دهد.

این مدل از ساعت هوشمند اپل مجهز به پردازنده دو هسته‌ای میباشد و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما در این محصول با سیستم عامل WatchOS مواجه خواهید شد که تجربه جذابی را برای‌تان رقم می‌زند. این اسمارت واچ دارای میکروفون و اسپیکر بوده و شما می‌توانید با متصل نمودن ساعت از راه بلوتوث به گوشی، مکالمه خود را انجام بدهید. این ساعت هوشمند دارای سنسورهای زیادی همانند شمارش ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، ارتفاع سنج همیشه روشن، قطب‌نما، حسگر نور محیط و سایر موارد بوده که می‌تواند رضایت شما را به میزان زیادی جلب بکند. اگر بخواهیم مارک برترین ساعت هوشمند را اپل معرفی کنیم، چندان اشتباه نگفته‌ایم.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5

در کنار گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 5 هم معرفی شد که می‌تواند یکی از گزینه‌های برترین مدل های ساعت هوشمند باشد. این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ موفق به کسب تاییدیه IP68 شده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم میباشد. هم چنین گلکسی واچ 5 در کنار تاییدیه ذکرشده با استاندارد 5ATM همراه است؛ پشتیبانی از این استاندارد بدین معنا است که شما می‌توانید ساعت هوشمند خود را به مدت 10 دقیقه در عمق 50 متری آب قرار بدهید. صفحه نمایش گلکسی واچ 5 با یک لایه یاقوت کبود محافظت می‌شود. سامسونگ مدعی میباشد که نمایشگر گلکسی واچ 5 در مقایسه با سایر مدل‌ها تا 60 درصد قوی‌تر میباشد.

این ساعت مجهز به نمایشگر 1.4 اینچ سوپر امولد با وضوح 450×450 پیکسل میباشد. صفحه نمایش گلکسی واچ 5 همانند مدل‌های پیش، به شکل دایره میباشد.

قدرت این ساعت هوشمند بوسیله پردازنده اصلی اگزینوس W920 تامین می‌شود که یک پردازنده 2 هسته‌ای میباشد و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم این ساعت هوشمند می‌توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه رم 1.5 گیگابایت آن اشاره نمود. شما می‌توانید فایل‌های برنامه، موسیقی و موارد مشابه را درون حافظه ذخیره‌سازی دستگاه قرار بدهید و وجود حافظه رم 1.5 گیگابایت می‌تواند سرعت دستگاه را تامین بکند. انرژی گلکسی واچ 5 بوسیله باتری 410 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود که از فناوری شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند.

خرید پاوربانک

از دیگر ویژگی‌های مهم این ساعت هوشمند میبایست به پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، اعلام اعلان‌های دریافتی، نمایش پیام‌های متنی، پایش ضربان قلب، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر و هشدار بیدارباش اشاره نمود. این ساعت به لطف سنسور BioActive سامسونگ می‌تواند ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک را به کاربران ارائه دهد. توجه داشته باشید که در کنار این سنسور شاهد قرارگیری سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس و حسگر نور خواهیم بود.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

گلکسی واچ 4

با اینکه نسل نو ساعت های هوشمند سامسونگ معرفی شده‌اند، ولی هنوز هم گلکسی واچ 4 یکی از برترین ساعت‌های هوشمند فعلی میباشد. بدنه این ساعت زیاد ظریف بوده و از جنس آلومینیوم میباشد. از محافظ گوریلا گلس برای پوشش نمایشگر این ساعت هوشمند استفاده شده که می‌تواند تاثیر زیادی در مقاومت صفحه نمایش در برابر خط و خش داشته باشد. سامسونگ برای تجربه روان کاربران در زمینه استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 موفق شد رابط کاربری Watch 4 را که مشابه تایزن است، رونمایی بکند. از مهم‌ترین تاییدیه‌هایی که گلکسی واچ 4 توانسته کسب بکند، میبایست به تاییدیه IP68 اشاره نمود که می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. کاربران می‌توانند از گلکسی واچ 4 برای شنا نمودن تا عمق 50 متری آب استفاده کنند.

گلکسی واچ 4 مجهز به صفحه نمایش 1.2 اینچ سوپر آمولد با وضوح 450×450 پیکسل است. نمایشگر این ساعت هوشمند به شکل دایره‌ بوده که به خوبی روی مچ دست قرار خواهد گرفت. درون ساعت گلکسی واچ 4 پردازنده اصلی دو هسته‌ای اگزینوس W920 قرار گرفته و شما می‌توانید از حافظه داخلی 16 گیگابایت آن برای ذخیره‌سازی فایل‌های مختلف استفاده نمایید. حافظه رم این محصول معادل 1.5 گیگابایت میباشد و تاثیر قابل توجهی روی زیاد شدن سرعت کارایی محصول دارد.

گلکسی واچ 4

انرژی گلکسی واچ 4 بوسیله باتری 247 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. هم چنین این محصول از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشار سنج، نوار قلب، کنترل سطح اکسیژن خون و موارد مشابه را میبایست از مهم‌ترین سنسورهایی دانست که درون گلکسی واچ 4 قرار داده شده میباشد. وزن این ساعت معادل 26 گرم بوده که می‌تواند برای انجام فعالیت‌های ورزشی یا استفاده برای مدت وقت طولانی متناسب باشد.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند هواوی GT3

هواوی جی تی 3 یکی از برترین ساعت‌های هوشمند غول فناوری چین شناخته می‌شود که پنل جلویی آن از متریال شیشه تشکیل شده میباشد. پشت این ساعت از جنس پلاستیک است و فریم استیل ضد زنگ آن توانسته جذابیت ساعت را زیاد شدن دهد. هواوی GT3 به لطف تاییدیه IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم میباشد. هم چنین فشار آب تا عمق 50 متر نمی‌تواند تاثیر منفی روی دستگاه داشته باشد.

این مدل از اسمارت واچ هواوی مجهز به نمایشگر 1.43 اینچ امولد با وضوح 466×466 پیکسل میباشد. فرم نمایشگر این ساعت دایره‌ای بوده و تراکم پیکسل آن 326 پیکسل در اینچ میباشد. شما با استفاده از حافظه داخلی 4 گیگابایت این ساعت می‌توانید فایل یا برنامه‌های موردنظرتان را دانلود و نصب نمایید. هم چنین این محصول دارای حافظه رم 32 مگابایت میباشد. توجه داشته باشید که از مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی GT3 می‌توان به GPS داخلی اشاره نمود.

انرژی این دستگاه بوسیله باتری 455 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود که از نوع لیتیموم پلیمر میباشد. ساعت هوشمند هواوی GT3 مجهز به یک میکروفون داخلی میباشد تا کاربران بتوانند از آن برای جواب دادن به تماس‌ها و پیغام‌های خود استفاده کنند. هواوی جی تی 3 از سنسورهای مختلفی همانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب، فشارسنج، قطب‌نما، سطح اکسیژن خون و دماسنج پشتیبانی می‌کند که هر کدام قابلیت‌های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این ساعت هوشمند با گوشی‌های اندروید و iOS سازگار است.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

شیائومی S1 Active مجهز به صفحه نمایش 1.43 اینچ آمولد بوده و وضوح آن 466×466 پیکسل میباشد. شما با یک ساعت دایره‌ای شکل مواجه هستید که تراکم پیکسلی آن هم معادل 326 پیکسل در اینچ میباشد و وزنی معادل 36 گرم دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های صفحه نمایش این ساعت هوشمند شیائومی را میبایست مجهز بودن به قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) عنوان نمود. جنس بدنه شیائومی S1 Active از پلیمر بوده و می‌تواند در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر که معادل عمق 50 متری میباشد، مقاومت بکند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند نو شیائومی می‌توان به پشتیبانی از میکروفون داخلی اشاره کرد؛ شما می‌توانید با برقراری اتصال به گوشی از راه بلوتوث، مکالمه‌های خود را به راحتی انجام بدهید.

مهم‌ترین مشخصات فنی و قابلیت‌های نرم افزاری این ساعت هوشمند را می‌توان پشتیبانی از 117 حالت ورزشی، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان، تمرین تنفس و سایر موارد اشاره نمود. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، پشتیبانی از موقعیت‌نمای GPS و نسخه 5.2 بلوتوث میباشد. به یاد داشته باشید انرژی این دستگاه بوسیله باتری 470 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و برای شارژ کامل به 2.5 ساعت وقت نیاز دارد. بازدهی باتری این ساعت به گونه‌ای میباشد که تا 12 روز برای استفاده عادی و تا 24 روز با روشن بودن قابلیت ذخیره انرژی، کارایی خواهد داشت.

ولی در صورتی که GPS روشن باشد، فقط برای 30 ساعت دوام دارد. وجود سنسورهایی همانند حسگر ضربان قلب اپتیکال، اکسیژن خون، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج و سنجش نور محیط توانسته شرایط ایده‌آل و خوبی را برای کاربران رقم بزند. شاید باورکردنی نباشد، ولی هم اکنون می‌توان شیائومی را هم به عنوان  برترین برند ساعت هوشمند معرفی نمود.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 2 Active Edition

یکی از جدید ترین ساعت‌های هوشمند هواوی که از نسل پیش آن خاطرات خوبی برای کاربران درست کردن شده میباشد، هواوی واچ فیت 2 نام دارد. پنل جلوی ساعت از جنس شیشه بوده و بدنه دور و پشت آن از جنس پلمیر میباشد. این مدل از ساعت هوشمند هواوی می‌تواند در برابر آب برای مدت وقت 10 دقیقه دوام آورد. از مهم‌ترین پیشرفت‌‌های این ساعت هواوی در مقایسه با نسل پیش آن پشتیبانی از یک میکروفون داخلی میباشد که امکان برقراری تماس و مکالمه را برای کابران فراهم می‌کند.

صفحه نمایش این اسمارت واچ، امولد و به شکل مستطیلی بوده و اندازه آن 1.74 اینچ میباشد. به لطف نرخ روشنایی بالا در این ساعت، شما می‌توانید در برابر نور مستقیم خورشید هم کیفیت بالای آن را مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 2 Active Edition می‌توان به حافظه داخلی 32 گیگابایت و قابلیت GPS اشاره نمود. انرژی واچ فیت 2 بوسیله باتری 292 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و طول عمر مفید آن تا 10 روز با پایش کامل سلامت جسمانی میباشد. شما با این ساعت می‌توانید به راحتی پیام‌ها و تماس‌های دریافتی خود را مشاهده نمایید. هم چنین پایش سطح اکسیژن خون و ضربان قلب، نظارت روی استرس و کیفیت خواب از سایر ویژگی‌های این محصول است.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند شیائومی Mi band 8

یکی از برندهای مطرح قرار گرفته در مقاله برترین ساعت های هوشمند در بازار، شیائومی میباشد. این کمپانی به دلیل تولیدات محصول های با کیفیت بالا در کنار رنج‌های قیمتی متفاوت بین کاربران طرفداران زیادی دارد. یکی از جدید ترین دستبندهای هوشمند معرفی شده بوسیله این برند mi band 8 میباشد. این بند هوشمند مجهز به ویژگی‌های قابل توجه زیادی شده میباشد .

 در ادامه قصد معرفی آن‌ها را داریم. برای بند 8 صفحه نمایش بزرگتر همراه با میزان روشنایی بالاتر در پیشنهاد گرفته شده که دیدن صفحه نمایش را در فضای باز راحت تر می‌کند. بر خلاف مدل‌های سال‌های پیش بند این دستبند دور بدنه پیچیده نشده و از دو طرف به ساعت وصل می‌شود؛ بنابراین می‌توانید در گونه نیاز آن را جدا یا تعویض نمایید. طبق ادعای این کمپانی می بند 8 می‌تواند تا عمق 50 متری ذیل آب دوام بیاورد. سنسورها نسبت به نسل پیش تغییری نکرده و شاهد همان سنسورهای قدیمی روی بند 8 هستیم. منبع تغذیه این محصول باتری 190 میلی‌آمپر ساعتی میباشد که شیائومی ادعا کرده می‌تواند با استفاده معمولی 16 روز شارژدهی را پاسخگو باشد.

معرفی برترین ساعت های هوشمند

معرفی برترین ساعت های هوشمند (9)

ساعت امیز فیت GTR 3 PRO

در ادامه مقاله برترین ساعت های هوشمند سراغ برند امیز فیت رفته‌ایم. ساعت های هوشمند امروزه به دلیل این که علاوه بر نمایش ساعت بر وضعیت سلامتی بدن هم نظارت دارند در بین افراد مورد توجه بالایی قرار گرفته‌اند. امیز فیت جی تی ار 3 پرو یکی از مدل‌های قرار گرفته در این مقاله میباشد. این ساعت هوشمند قابلیت مکالمه دارد و باتری 450 میلی‌آمپر ساعتی آن از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. طبق گفته این برند با استفاده معمولی از این گجت تا 30 روز می‌تواند شارژدهی داشته باشد. از حسگرهای قرار گرفته برای این ساعت می‌توان به حسگرهای شتاب سنج، قطب نما، فشار سنج، دماسنج، سنسور ضربان قلب نوری نسل سوم و غیره اشاره کرد؛ هم چنین این ساعت پشتیبانی از 150 حالت ورزشی را هم دارد. صفحه نمایش امولد، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، مقاومت در برابر آب تا 5 اتمسفر و صفحه نمایش با روشنایی 1000 نیت را می‌توان از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند نام برد.

برترین ساعت هوشمند تا 4 میلیون

در صورتی که قصد دارید تا 4 میلیون تومان برای خرید ساعت هوشمند قیمت نمایید، گلکسی واچ 4 می‌تواند یکی از برترین گزینه‌های موجود باشد. البته در کنار گلکسی واچ 4 می‌توان به امیزفیت GTR3، ساعت امیزفیت GTS 2 و هواوی واچ فیت 2 اشاره نمود. هر کدام از این اسمارت واچ ها دارای قابلیت‌های منحصر به فرد خود هستند و به لطف سنسورهای قدرتمندی که دارند، می‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند. به عنوان مثال، گلکسی واچ 4 یا هواوی واچ فیت 2 دارای میکروفون داخلی هستند که می‌توانید با استفاده از آن، مکالمه با ساعت را تجربه نمایید.

معرفی برترین ساعت های هوشمند (9)

معرفی برترین ساعت های هوشمند

برترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون . ساعت امیزفیت GTS 2E

اگر تصمیم ندارید بیش از 3 میلیون تومان بودجه برای خرید ساعت هوشمند کنار بگذارید، میبایست مدل‌های دیگری را در پیشنهاد داشته باشید. با بودجه کمتر از 3 میلیون تومان نبایستی انتظار خرید ساعت هوشمند با قابلیت‌ مکالمه یا مجهز بودن به GPS و موارد مهم دیگر را داشته باشید. اگر بخواهیم برترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم، قطعا امیزفیت GTS 2E یکی از گزینه‌ها میباشد.

 در کنار این مدل امیزفیت، GTR 2E و شیائومی POCO Watch هم گزینه‌های قابل اعتماد و جذابی هستند. هر کدام از این ساعت‌های هوشمند به لطف سنسورهای باکیفیتی که دارند، پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. به عنوان مثال، مجهز بودن آن‌ها به حسگر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، پایش خواب و موارد مشابه می‌تواند برای کاربران ارزشمند باشد.

جمع‌بندی

بدون تردید انتخاب برترین ساعت هوشمند در بازار کار سختی میباشد. شما در کنار ظاهر محصول میبایست قابلیت‌های آن را هم مورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. در این مقاله تلاش شد برترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب پسندیده و مناسبی داشته باشید.

سوالات متداول

آیا ساعت‌های کمتر از 500 تومان ارزش خرید دارند؟ با اینکه در بازه کمتر از 500 هزار تومان می‌توان ساعت هوشمند خریداری نمود، ولی نبایستی انتظار عملکرد دقیقی از این گجت‌ها داشته باشید. هم چنین سنسورها و مشخصات سخت‌افزاری این مدل‌ها چنگی به دل نمی‌زند.

آیا گلکسی واچ 4 از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟ بله؛ این ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند پیام و متن‌های نگارش‌شده با زبان فارسی را به خوبی نمایش دهد.

 

مطالب مرتبط :