معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.

معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.

معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی:

• بازدید منحصر به فرد در شبکه های اجتماعی
• نرخ تعامل
• نرخ تشدید
• ترافیک ارجاعی از شبکه اجتماعی
• نرخ تبدیل به کلیک
• نرخ بانس ریت

بازدید منحصر به فرد در شبکه‌های اجتماعی

از نخستین معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی بازدید منحصر به فرد در شبکه های اجتماعی میباشد. شاید برخی از شما دوستان و همراهان سئو ایران ندانید که بازدید منحصر به فرد یعنی چه؟

در تعریف بازدید منحصر به فرد میبایست بگوییم که معیاری میباشد که چند شخص در معرض نمایش تبلیغات و یا محتوای شرکت شما قرار می گیرند بدون شک هر چه این معیار بالاتر باشد نتیجه مطلوب تری را شما بدست خواهید آورد و هم چنین آگاهی از برند شما برای دیگران بیش خواهد شد.

معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.
طبیعتا بدون داشتن آگاهی ضروری درمورد یک برند فعالیتهای آن برند هم با شکست مواجه خواهد شد به همین خاطر میباشد که بازدید منحصر به فرد از معیارهای زیاد مهم میباشد. پس برای ینکه بتوانید کسب و کار خود را در دنیای اینترنت امروز رونق بدهید نیاز دارید که بر روی برند خود کار نمایید تا یک برند تاثیر گذار را برای کاربران و کسب و کار خود تهیه کنید.

فراموش نکنید در صورتیکه بازدیدهای منحصر به فرد شما افزایشی نداشته باشند موفقیتی هم بدست نخواهید آورد زیرا شما با فعالیت در شبکه های اجتماعی میتوانید میزان ورودی های وبسایت خود را هم زیاد شدن بدهید.

نرخ تعامل شبکه های اجتماعی (معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.)

نرخ تعامل:

نرخ تعامل هم به شما می گوید چه تعداد از کاربران توانسته اند با محتوایی که شما در شبکه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته اید تعامل برقرار کنند که این تعامل می تواند در شکل های مختلفی مانند کامنت، لایک، به اشتراک گذاری، کلیک و ذخیره‌سازی باشد.

با داشتن بازدید منحصر به فرد فراوان و نرخ تعامل پایین موفقیت شما زیاد سخت خواهد شد و این یک مشکل اساسی میباشد زیرا در گونه تعامل برقرار نکردن افراد با محتوای تولید شده از جانب شما این شما هستید که با مشکلاتی مانند افت کاری مواجه خواهید شد.

نرخ تعامل در شبکه اجتماعی به شما خواهد گفت که مخاطبین شما تا چه حدی محتوای تولید شده شما را خوب اند و کدام پست شما برای آن ها جالب تر بوده میباشد

نرخ تشدید:

به تعداد فالوورهایی که پست شما را در اکانت خودشان باز نشر می کنند نرخ تشدید گویند که این نرخ نشان دهنده تعداد پست های به اشتراک گذاشته میباشد.

این موضوع را میدانید که میزان لایک ها و کامنت هایی که شما در شبکه های اجتماعی دریافت می نمایید تا چه حد می تواند مهم و تاثیر گذار باشد. زیرا پست های شما در اختیار افراد جدیدتری قرار خواهد گرفت و همین موضوع باعث رونق دادن به کسب و کار شما میباشد. در حقیقت فالوورهایی که پست های شما را به اشتراک می گذارند همچون کسانی عمل می کنند که برای معرفی شدن برند شما به دیگران فعالیت می کنند.

معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.

ترافیک ارجاعی از شبکه‌های اجتماعی (معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.)

نکته دیگری که درمورد معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی می خواهیم به آن بپردازیم ترافیک ارجاعی از شبکه های اجتماعی میباشد که از این معیار برای سنجش بازدیدکنندگان وبسایت شما از شبکه های اجتماعی بکار برده میشود.

بدون شک زمانیکه کاربران بر روی پست های موجود در شبکه اجتماعی شما کلیک می کنند می توانند مستقیم به وبسایت شما راه بیابند که این خود یک بازدید ارجاعی میباشد و این موضوع برای بسیاری از کسب وکارها مهم و لازم میباشد.

این که افراد با پست های موجود در شبکه اجتماعی شما توانسته باشند تعامل خوبی را برقرار بکند زیاد پسندیده میباشد اما از آن بهتر این میباشد که به واسطه شبکه اجتماعی بتوانند به وبسایت شما هم دسترسی داشته باشند این گونه میزان ترافیک وبسایت هم زیاد شدن پیدا خواهد نمود و طبیعتا رتبه و جایگاه وبسایت شما در نتایج جستجو هم ارتقاء پیدا میکند.

———————————————–

مطالب مرتبط: