دانلود رایگان انیمیشن شاه جنگجو با لینک مستقیم Warrior King 2023

دانلود رایگان انیمیشن شاه جنگجو با لینک مستقیم Warrior King 2023

دانلود رایگان انیمیشن شاه جنگجو با لینک مستقیم Warrior King 2023

کارتون پادشاه مبارز ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

 

دانلود رایگان انیمیشن شاه جنگجو با لینک مستقیم Warrior King 2023

کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن بلند

نام: شاه جنگجو – Warrior King | ژانر: ماجراجویی، فانتزی، اکشن | سال انتشار: 2023

زبان: چینی | زیرنویس فارسی: ندارد | زمان: 111 دقیقه | کیفیت: WEB-DL

کارگردان: لو شی | محصول کشور چین | امتیاز: 4.8 از 10

خلاصه داستان:

دانلود انیمیشن شاه جنگجو Warrior King  : داستان مرد جوانی به نام چوری، معروف به شاه گسار، در سرزمینی که توسط شیاطین و هیولاها تسخیر شده است، رقم می‌خورد. زمانی که نیروهای شیطانی به سرزمین او تهدید می‌کنند، او تصمیم به رهبری و نجات مردمش از این خطرات می‌گیرد. این مرد جوان، با تلاش برای تحقق بخشیدن به سرنوشت خود به عنوان یک رهبر افسانه‌ای، سفری قهرمانانه و پرماجرا را آغاز می‌کند و…

دانلود رایگان انیمیشن شاه جنگجو با دوبله فارسی

لینک دانلود – بزودی پس از دوبله بارگذاری میشود.

(زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی)

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.4 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.2 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 615 مگابایت]

دانلود رایگان انیمیشن شاه جنگجو با لینک مستقیم Warrior King 2023

درباره انیمیشن شاه جنگجو Warrior King:

انیمیشن «شاه جنگجو» یا به عبارت دیگر «پادشاه مبارز» یک اثر هیجان‌انگیز از ژانر ماجراجویی، فانتزی و اکشن به کارگردانی لو شی (Lu Qi) است که در کشور چین تولید شده و در سال 2023 میلادی توسط شرکت سینمایی Cineverse به نمایش درآمد. داستان این انیمیشن به دست نویسندگان لو وونان و وانگ یونشنگ به زندگی کشیده شده و در نسخه اصلی این انیمیشن، هنرمندانی همچون کیتی لی، برندن هانت، ماریسا بلیک، بلیک تالی، اولیویا اسپرینگر، ریچارد اپکار، ران ویتمور، ایان راسل، جیمی یاماگوچی، آدام نیو، جرون باکات، الی برنان، گرانت کوروین و سایر هنرپیشگان با صداپیشگی حضور دارند.

اکران انیمیشن شاه جنگجو Warrior King

پس از اکران اولیه در تاریخ 25 آگوست 2023 در سینماهای چین و آمریکا، انیمیشن «شاه جنگجو» توسط سرویس استریم آمازون پرایم در کشورهایی نظیر آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، ایتالیا، آلمان، پرتغال، بلژیک، چین، مکزیک، آفریقای جنوبی، روسیه، دانمارک، هنگ کنگ، کره جنوبی و سایر کشورها به صورت آنلاین منتشر شد.

دانلود رایگان انیمیشن شاه جنگجو با لینک مستقیم Warrior King 2023

انیمیشن «شاه جنگجو» به طراحی جذابیت‌های فانتزی و تعریف حماسی از داستان واقعی پادشاه گسار ساخته شده است. این حماسه که به «حماسه گسار خان» معروف است، یکی از مهمترین آثار حماسی تبت و یک بخش اساسی از تاریخ و فرهنگ آسیای میانه را شکل داده است. داستان آن درباره شجاعت و دلاوری شاهی به نام گسار است که از سرزمینی افسانه‌ای به نام لینگ حکومت می‌کرده است.

داستان انیمیشن شاه جنگجو Warrior King

این حماسه، داستان پرماجرایی است که تمثیل‌های عمیقی از فلسفه بودایی تبتی را در خود جای داده است. حماسه گسار خان که در اوایل قرن دوازدهم میلادی کامل شده، به طور گسترده در نواحی تبتی نقل شده است و بخشی از تاریخ آن منطقه را تشکیل می‌دهد.

در این حماسه، تصویری از زمان‌های گذشته و فلاکت‌های بزرگی که تمام نواحی تبت را فراگرفته بود، به تصویر کشیده می‌شود. اهریمنان و بلاهای بزرگی بر مردم ستم می‌کردند و این وضعیت رنج‌آور برای مردم بود. اما با آمدن بودا، گوان شی این، به خداوند التماس کرد تا پسر خود را به دنیای انسان‌ها بفرستد تا به مردم کمک کند و رنج‌ها را برطرف کند.

این داستان از دوران‌های باستانی و افسانه‌های تاریخی با ریشه‌های عمیق در فرهنگ و باورهای تبتی، به شکل یک انیمیشن فوق‌العاده تبدیل شده است که تصاویرش دلبستگی و جذابیتی بسیار برای تماشاگران دارد.

توضیحات تکمیلی در مورد انیمیشن شاه جنگجو Warrior King

او از روز تولدش مبارزه با اهریمنان را آغاز کرد. در سن پنج سالگی، به همراه همرزمانش به سواحل رودخانه زرد کوچ کرد و در دوازده سالگی، پس از پیروزی در مسابقه اسب‌سواری قبیله‌ای، به تخت سلطنت نشست و شاه تبتی‌ها شد و با عنوان ملک گسار شناخته شد. از آن پس، با توان و قدرت بی‌نظیرش، به نبرد با روحانیت‌های شیطانی و اهریمنان در هر نقطه‌ای از دنیا پرداخت و با دشمنان به شجاعت و قدرت مقابله کرد. او به رغم اتهامات دروغین و توطئه‌هایی که بر علیهش بسته شد، با کمک نیروی خود و حمایت از خداوند و بوداها، ناپیروز بود و برای مردم رفاه و سعادت فراوانی به همراه آورد.

پس از نابودی همه دیوها در جهان انسان به دست او، وی به همراه مادر و زنانش به بهشت بازگشت. انیمیشن «شاه جنگجو» پس از شرکت در جشنواره بین‌المللی Golden Rooster Awards، موفق شد تا نامزد بهترین انیمیشن بلند را بگیرد. اگر تمایل دارید، می‌توانید نسخه اصلی این انیمیشن را از وبسایت سرویس دات کام دانلود و تماشا کنید.