کمپین‌هایی که از شبکۀ نمایش گوگل استفاده می‌کنند

کمپین‌هایی که از شبکۀ نمایش گوگل استفاده می‌کنند

کمپین‌هایی که از شبکۀ نمایش گوگل استفاده می‌کنند

با استفاده کمپین‌های شبکۀ نمایش گوگل (Google Display Campaigns)، هنگامی کاربران مورد نظرتان در حالا گشت و گذار در سایت‌های اینترنتی هستند، قصد تماشای یک ویدیو را دارند، جیمیل خود را چک می‌کنند یا در حالا بازی با موبایل خود هستند، تبلیغ شما را خواهند دید. به عبارتی دیگر، شما می‌توانید تبلیغ خود را حتی پیش از آن که مخاطب شما آن را جستجو بکند، به او نمایش بدهید.

این نوع از کمپین‌ها از شبکۀ نمایش گوگل برای نمایش تبلیغ شما به کاربران استفاده می‌کنند و به 2 نوع (زیر-کمپین) زیر تقسیم می‌شوند:

1- کمپین نمایشی استاندارد (Standard Display Campaign)

این کمپین اجازۀ حضور تبلیغ در پایان رسانه‌های نمایشی گوگل را به شما می‌دهد. فرض کنیم شما یک فروشگاه اینترنتی صنایع دستی دارید و می‌خواهید فروش خودتان را زیاد شدن بدهید. کافی میباشد یک بنر تبلیغاتی جذاب آماده نمایید و از گوگل بخواهید تا این بنر را در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و کانال‌های یوتیوب دارای ارتباط با هنر و گردشگری (و صد البته، فقط به کاربرانی که ویژگی‌های مد نظرتان را دارند) نمایش دهد.

البته برای طراحی بنرها و محتواهای تبلیغاتی خود، میبایست استانداردهای (فرمت، حجم و اندازه) گوگل ادز را رعایت نمایید. امکان دارد تایید تبلیغ شما 12 الی 24 ساعت کاری وقت ببرد.

2- کمپین جیمیل (Gmail Campaign)

تا به حالا شده در جیمیل خود باشید و در بالای ایمیل‌های خود تبلیغاتی را مشاهده کنید؟ این تبلیغ‌ها مربوط به کمپین‌‌های جیمیلی گوگل هستند. در کمپین جیمیل، تبلیغ‌دهنده لیستی از مخاطبان وبسایت و در گونه امکان، ایمیل‌های آن‌ها را به گوگل می‌دهد تا در جیمیل به آن‌ها تبلیغ نمایش داده شود. در این روش، شما به ازای هر باری که کاربر روی بنر تبلیغاتی‌تان کلیک نمود و وارد وبسایت شما شد، میبایست به گوگل مبلغ مشخصی پرداخت نمایید.

برای استفاده از این نوع کمپین‌ها، ضروری میباشد مناسب با محصول های و خدماتی که دارید، با رعایت استانداردهای گوگل ادز بنرهای جذابی طراحی نمایید.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با ثبت آگهی خود در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کلربر قرار دهید.

——————————————————————————–

مطالب مرتبط: