این نور مضر شما را چاق می کند

این نور مضر شما را چاق می کند

این نور مضر شما را چاق می کند : ایران ناز اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که گوشی موبایل و یا تبلت خود را در اتاق خوابتان شارژ می نمایید ادامه مطلب تناسب اندام را از دست ندهید.پزشک سیمون کیلی محقق خواب و مسائل مربوط به آن می گوید:

بسیاری از افراد با انجام رفتارهایی به طور کامل نا آگاهانه خود را در معرض اضافه وزن و خواب نا آهسته قرار می بدهند. شمار کسانی که از کمبود خواب رنج می برند در حالا زیاد شدن میباشد و در نتیجه آن درست کردن مشکلات پوستی و به از بین رفتن تناسب اندام هم به طور گسترده تری برای افراد رخ میدهد.
این نور مضر شما را چاق می کند
تحقیقات نشان داده میباشد که نور گوشی موبایل و تبلت در حالت شارژ موجب درست کردن اختلال در خواب شده و یکی از دلایل درست کردن گرسنگی بیش و به دنبال آن به هم زدن تناسب اندام میشود.

محققان افراد را در دو شرایط متفاوت با نور و بدون نور شارژ گوشی و تبلت قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که کسانی که خواب را در اتاقی بدون نور شارژ گوشی موبایل و تبلت تجربه کرده اند

کم تر از کسانی که در اتاقی با نور شارژ موبایل و تبلت به خواب می روند گرسنه میشوند و به اندازه متناسب تری غذا می خورند و در نتیجه کمتر در معرض چاقی قرار می گیرند.

احساس گرسنگی 15 دقیقه بعد از خوابیدن در کنار این نور شروع میشود و تا 2 ساعت هم ادامه دارد. این احساس گرسنگی باعث ابتلا به دیابت و اضافه وزن میشود.

این نور مضر شما را چاق می کند

در حالی که اگر عادات استراحت خود را به حالت سنتی و بدون وجود تکنولوژی در محیط اتاق خواب تبدیل کنیم خواب با کیفیت بالاتر و حس آرامش بیشتری را میتوانیم تجربه کنیم.

دیلی میل نوشت: (این نور مضر شما را چاق می کند )

برای داشتن تناسب اندام میبایست محیط و اتاق خواب خود را از نورهای تولید شده بوسیله گوشی موبایل و تبلت دور نمایید تا یک خواب با کیفیت داشته و از چاقی و دیابت در امان باشید.

————————————————

مطالب مرتبط: