بیوگرافی روبرت لواندوفسکی

بیوگرافی روبرت لواندوفسکی

بیوگرافی روبرت لواندوفسکی : روبرت لواندوفسکی، یکی از برترین فوتبالیست های عصر حاضر میباشد، که طرفداران زیادی دارد. این بازیکن حرفه ای، توانسته میباشد که عنوان برترین بازیکن لهستان را در سال های 2011 و 2012 میلادی، به دست آورد و خود را در لیست برترین بازیکنان جهان هم قرار دهد.Robert Lewandowski

روبرت لواندوفسکی، توانست با حمایت همه جانبه خانواده خود، به موفقیت ها، و دستاورد هایی برسد که واقعا لایق تقدیر هستند. در ادامه این مطلب، برای شما از بیوگرافی Robert Lewandowski، افتخارات او و موارد دیگر، سخن خواهیم گفت.

روبرت لواندوفسکی فوتبال را با بازی در تیم های کشور لهستان شروع نمودبیوگرافی روبرت لواندوفسکی از کودکی تا بزرگسالی

روبرت لواندوفسکی در بیست و یکم آگوست سال 1988 چشم به جهان گشود. او متولد شهر ورشو در لهستان میباشد. نام پدر روبرت، کریزیستف بود.

از دست دادن پدر

Robert Lewandowski، همیشه از پدر خود به عنوان اسطوره اش یاد میکند، ولی متاسفانه، روبرت در سنین نوجوانی، پدر خودش را از دست داد. پدر روبرت لواندوفسکی، در موفقیت او نقش زیاد مهمی را ایفا می نمود.

پدر روبرت از همان اول فهمیده بود که فرزندش، استعداد خاصی در ورزش فوتبال دارد، بنابرین از او حمایت فراوانی نمود تا به یک بازیکن فوتبال حرفه ای تبدیل شود. البته ناگفته نماند که مادر Robert Lewandowski هم، در حمایت از فرزند خود، کوتاهی نکرد.

زندگی نامه لواندوفسکی

زندگی نامه لواندوفسکی

فوتبال حرفه ای

روبرت لواندوفسکی با حمایت خانواده خود، وارد عرصه فوتبال حرفه ای شد. روبرت پس از مرگ پدر خودش، نخستین گل هایی را که در هر تیم به ثمر رسانده میباشد را، به پدرش تقدیم کرده میباشد، تا از او و زحماتی که برایش کشید، قدر دانی بکند. گفتنی میباشد که پدر روبرت لواندوفسکی، از قهرمانان رشته ورزشی جودوی لهستان بود.

یک خانواده ورزشی محسوب میشود. ایوونا، مادر Robert Lewandowski، در زمینه والیبال فعالیت میکند، و در این رشته معروف میباشد. خواهر او هم که ملینا لواندوفسکی نام دارد، عضو تیم ملی والیبال لهستان میباشد. ملینا، خواهر روبرت لواندوفسکی، از روبرت کوچکتر میباشد.

همسر Robert Lewandowski، آنا لواندوفسکی نام دارد. آنا لواندوفسکی، مدال آور ورزش رزمی کاراته میباشد. او توانست که در این رشته ورزشی، مدال برنز را کسب بکند. البته آنا لواندوفسکی، به عنوان یک مشاور ورزشی هم در حالا فعالیت میباشد.

کودکی تا نوجوانی روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی، در سن 9 سالگی توانست که به عنوان مهاجم، در تیم وارزویا ورشو بازی بکند. او پس از هفت سال حضور در بخش جوانان تیم وارزویا ورشو، موفق شد که وارد دسته بزرگسالان این تیم بشود؛ ولی پس از گذشت چند ماه، وارد تیم وریا ورشو دو شد.

روبرت لواندوفسکی، در سال 2006 با تیم ژنیچ پراژکوف قرار داد بست، در حالی که تنها 17 سال سن داشت.

پس از بازی Robert Lewandowski برای تیم ژنیچ پراژکوف، او با تیم لخ پوزنان قرارداد بست. قرار داد بستن با این تیم، شروع فعالیت حرفه ایRobert Lewandowski را کلید زد.

تیم لخ پوزنان

روبرت در نخستین سال حضور خود در تیم لخ پوزنان، در نخستین بازی که در اروپا داشت، توانست نخستین گل خود را در این تیم به ثمر برساند.

پیشرفت Robert Lewandowski در این تیم، زیاد چشمگیر بود، به طوری که توانست یک سال بعد از حضورش در نخستین بازی اروپایی اش، تیم لخ پوزنان را به قهرمانی برساند. البته پس از این اتفاق، روبرت دیگر برای باشگاه های فوتبال لهستان بازی نکرد.

زندگی نامه لواندوفسکی

زندگی نامه لواندوفسکی

شروع فعالیت حرفه ای روبرت لواندوفسکی در فوتبال

تیم دورتموند، در نهایت توانست در رقابتی که بین باشگاه های اروپایی، برای خرید Robert Lewandowski شکل گرفته بود، پیروز شود و روبرت را وارد باشگاه خود کند. تیم دورتموند، قرار دادی چهار ساله به ارزش چهار و نیم میلیون دلار را با روبرت لواندوفسکی بست.

روبرت توانست در فصل 2011- 2012 به عنوان بازیکن سال لهستان انتخاب شود.

ورود روبرت لواندوفسکی به تیم بایرن : Robert Lewandowski

او در سال 2014 وارد تیم بایرن مونیخ شد. بایرن مونیخ، به عنوان یکی از مهم ترین رقیب های تیم دورتموند شناخته میشود. او در فصل 2014- 2015 توانست توانایی های خود را به تیم و هم تیمی های نو خود ثابت بکند، و با بازی های خارق العاده اش، توانست در این فصل 25 گل را به ثمر برساند.

روبرت لواندوفسکی در فصل 2015- 2016 توانست که رکورد گینس را برای خود درج بکند. Robert Lewandowski ، این فصل را طوفانی آغاز نمود، و توانست در این فصل ثابت بکند که یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال میباشد، و نبایستی او را در این زمینه دست کم گرفت.

جالب میباشد بدانید که Robert Lewandowski نه تنها یک رکورد، بلکه چهار رکورد را، در کتاب رکورد های گینس جابجا نمود.

 فصل 2015- 2016

در فصل 2015- 2016 زمانیکه تیم بایرن مونیخ، یک هیچ از حریف خود عقب بود، Robert Lewandowski در دقیقه 50 وارد زمین شد. او توانست در مدت وقت هشت دقیقه و پنجاه و نه ثانیه، پنج گل به ثمر برساند که واقعا استثنایی است.

روبرت توانست این موفقیت را در تیم بایرن مونیخ به دست آورده و اعتبار زیاد بالایی را در دنیای فوتبال به دست بیاورد.

روبرت لواندوفسکی برترین بازیکن و گلزن سال 2020

Robert Lewandowski از طرف فدراسیون جهانی آمار و ارقام جهان، در سال 2020 به عنوان برترین بازیکن و گلزن جهان معرفی شد.

بیوگرافی روبرت لواندوفسکی

برای معرفی و تبلیغات کسب و کار ، خدمات و محصولات خود در سایت سرویس دات کام قسمت درج آگهی رایگان را در قسمت بالا و سمت چپ سایت مراجعه فرمایید و آگهی خود را ثبت نمایید . ( تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام )

 

 

مطالب مرتبط :