تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی چیست؟ این سؤالی میباشد که در مرحله ابتدا در رابطه با دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی بوجود می‌آید.

عبارت دیجیتال مارکتینگ مفهوم خود را می‌رساند اما می‌توان گفت هر گونه محتوا و مضمونی که در جهت معرفی و فروش محصول یا خدماتی در فضای آنلاین منتشر کنیم به معنی تبلیغات در فضای مجازیست.

شاید بهتر باشد سؤال را طور دیگری مطرح کنیم تا دید بهتری از موضوع بدست بیاوریم. میبایست سؤال کنیم که چرا به تبلیغات نیاز داریم.

واقعیت این میباشد که در حالا حاضر در کشورمان به آمار دقیق و قابل اعتمادی درمورد میزان حضور مردم در فضای مجازی دسترسی نداریم و نمی‌دانیم این فضا تا چه حد بر جامه تأثیر دارد با این حالا چند نکته در این باره قطعی است:

تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در محیط مجازی

– هر روز تعداد زیادی از افراد در شبکه‌های اجتماعی عضو می‌شوند به طوری که اگر آماری از آن تهیه کنیم بعد از چند ماه این آمار قدیمی و منسوخ خواهد بود زیرا رشد تعداد کاربران شبکه اجتماعی رو به زیاد شدن میباشد.

– تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در کشور رو به رو رشد میباشد و اعتماد نسبت به این کسب و کار‌ها در جامعه درست کردن شده میباشد.

– تعامل کاربران در فضای مجازی متقابل میباشد.

– پست‌های شبکه‌های مجازی تا حد زیادی بر خرید کاربران تأثیر می‌گذارند.

– تبلیغات در فضای مجازی نسبت به محیط واقعی چند برابر ارزان‌تر میباشد.

– در فضای مجازی امکانات چند رسانه‌ای وجود دارد برای مثال تصاویر، ویدئو‌ها و… که با یاری آن‌ها تبلیغات تأثیر گذار‌تری تولید می‌گردد.

– تأثیر تبلیغات در فضای مجازی زیاد بیش از محیط واقعیست.

– و…

تبلیغات در فضای مجازی
با بررسی این مواردی که نام بردیم میتوانیم متوجه بشویم که چرا تبلیغات در محیط مجازی به نفع کسب و کار ماست.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان ، نیازمندی های رایگان ، تبلیغات رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با ثبت آگهی در سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

—————————————————–

مطالب مرتبط: