چگونه صفحه اول گوگل باشیم(بخش دوم)

چگونه صفحه اول گوگل باشیم(بخش دوم)

چگونه صفحه اول گوگل باشیم(بخش دوم)

چگونه با سئو تگ عنوان به صفحه ابتدا گوگل بیاییم

تگ عنوان یک مرجعی برای عنوان صفحه شماست. برچسب عنوان در چند کلمه به گوگل می گوید صفحه شما در مورد چه چیزی هست. اگر شما به Google نگویید، خودش یک چیزی برای شما حدس میزند.

نخستین و مهترین نکته

شما نمی خواهید گوگل آن را حدس بزند.
به طور قبل فرض در اکثر سیستم های مدیریت محتوا (وردپرس، جوملا. آپادا و غیره) کد شما جایی میبایست در نزدیکی بالای صفحه باشد گوگل و دیگر موتور های جستجو میخواهند یک ساختار عنوان سازگار از بالا به پایین مشاهده کنند. در ادامه بیش توضیح می بدهیم.

تگ عنوان برای گرفتن برترین نتایج تنها میبایست یک بار در هر صفحه استفاده شود. اگر وبسایت شما یک بخش جداگانه برای عنوان خود فراهم میکند، تگ عنوان می تواند از تگ H1 تیتر متفاوت باشد- همانطور که اکثر سیستم عامل ها به همین راه اند.

اگر شما یک عنوان فراهم نکنید، گوگل در انتخاب عنوان برای شما تصمیم میگیرد. شما که این را نمی خواهید!
موثر ترین عناوین صفحه طولی بین ۳۰-۶۵ کاراکتر دارند که شامل فاصله هم میشود. عناوین خود را مختصر نگه دارید و مطمئن بشوید که حاوی برترین کلمات کلیدی تان هستند. هر صفحه میبایست عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد.

گوگل عنوان ها را تا جایی که در یک عنصر بلوک که ۵۱۲ پیکسل میباشد به نمایش می گذارد و حتی یک نقطه جلوتر نمی رود؛ بنابراین هیچ رقم طلایی برای تعداد کاراکترهایی که در عنوان میبایست نمایش داده شود وجود ندارد. گوگل از شمارش ۷۰ کاراکتر در عنوان استفاده میکند – که در ۲۰۱۱/۲۰۱۲ تغییر کرده میباشد.

اگر شما می خواهید اطمینان داشته باشید که تگ عنوان شما کامل در گوگل به نمایش درآید، بیش از ۶۵ کاراکتر در پیشنهاد نگیرید.
تگ‌های عنوان برای سئو و بهینه سازی وبسایت در گوگل زیاد مهم است؛ و جزو مهمترین عناصری هستند که در آنان میبایست کلمات کلیدی خود را استفاده نمایید. گذشته از تعریف ساده توصیف یک صفحه، تگ عنوان چه مواردی را فراهم می کند؟

سه مزایای مهم:

• ارائه توضیحات مختصر از صفحه (۶۵ کاراکتر) برای هر دوی کاربران و ربات ها.
• درست کردن محتوای غنی از کلمات کلیدی که برای طبقه بندی محتوای موتور های جستجو فوق العاده میباشد
• هنگامی که در یک صفحه نتیجه جستجو می آید تیتر متناسب برای توصیف صفحه فراهم میکند.

————————————————-

مطالب مرتبط: