چگونه کسب و کار خود را به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنید

چگونه کسب و کار خود را به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنید

چگونه کسب و کار خود را به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنید

کارآفرینان باهوش توانایی اینترنت را برای تبلیغ رایگان استفاده می کنند.

اینترنت باعث می شود تعدادی از تکنیک های نوآورانه و تبلیغاتی برای کارآفرینان در بودجه ای کم استفاده شود.

در حالی که روش های تبلیغاتی اینترنتی گرانقیمت برای مخاطبان وسیع تضمین شده است، تعدادی از تکنیک های رایگان می توانند پیام های تبلیغاتی خود را برای تبلیغ رایگان بر روی یک مخاطب گسترده یا به طور مستقیم به یک توزیع هدفمند گسترش دهند.

1

وب سایت خود را با یک چشم برای بهینه سازی موتورهای جستجو (جستجوگرها) برای کمک به کسب و کارتان در نتایج جستجو در اینترنت بالاتر ببرید. عبارات کلیدی کلیدی در مکان های استراتژیک در وب سایت خود، از جمله در متا تگ ها، عناوین و متن لینک، ترافیک بالا و کلمات کلیدی بسیار مرتبط. ابزار جستجوی کلمات کلیدی از Google به شما کمک می کند تا عبارات جستجوی محبوب را پیدا کنید (به منابع مراجعه کنید) .

چگونه کسب و کار خود را به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنید

2

تماس با شرکت های دیگر برای مبادله بنر و تبادل لینک. شما ممکن است تعجب کنید که چه تعداد از رقبا، تامین کنندگان و مشتریان شما مایل به ارسال لینک یا آگهی بنر در سایت خود در عوض برای همان در خود شما. لینک های تجاری و آگهی های وب با انواع مختلف کسب و کار در صنعت شما، به منظور افزایش بیشتر بازده آزاد خود .

3

اطلاعات شرکت خود را به دایرکتوری آنلاین رایگان ارسال کنید. وب مسترها معمولا وب سایت های رایگان با لینک های مرتبط را راه اندازی می کنند و پس از آن درآمد حاصل از ابزارهای تبلیغ رایگان مانند Google AdWords را به دست می آورند. این وب مسترها باید بیش از همه خوشحال باشند که کسب و کار شما را در وب سایت خود به صورت رایگان فهرست کنند .

4

توجه به خدمات مشتری برای استفاده از وب سایت های بازاریابی محصول / خدمات را مورد توجه قرار دهید. تبلیغ رایگان کلام دهان به سطح بعدی در اینترنت می رود.

وبسایت هایی مانند angiouslist.com به مشتریان اجازه می دهد تا بررسی های کسب و کار را که هزاران نفر از مشتریان بالقوه آن را می خوانند ارسال کنند. با برداشتن درصد بالایی از بررسیهای مثبت، می توانید این منابع را برای افزایش آگاهی و ترجیح مارک هایتان به شما تحمیل کنید .

5

ارسال پیوند به وب سایت شما در انجمن های گفتگو مربوطه.

برای مثال، اگر شما یک شرکت خدمات مالی را اجرا کنید، برای مثال، در نظر قرار دادن بحث مربوطه در مورد موضوعات کنونی در انجمن های مختلف مالی شخصی، و شامل یک لینک به وب سایت شرکت خود را با پست های خود را. مراقب باشید از قانون 80/20 در ارتقاء هیئت مدیره پیام: 80 درصد از آنچه شما پست باید آموزنده و مربوطه، و دیگر 20 درصد می تواند خود ارتقاء. هر بیش از 20 درصد ارتقاء خود می تواند اعتبار شما را از بین ببرد.

6

ارسال مقالات آموزنده به نشریات آنلاین و حفظ یک وبلاگ آموزنده. این تکنیک همان روشی است که در صفحات بحث و گفتگو قرار دارد. در صورت افشای خوانندگان به تبلیغات و پیام های تبلیغاتی، به صورت رایگان به عموم مردم ارائه می شود.

منبع : https://www.wikihow.com

ترجمه : حجت خاکپور

مقالات مرتبط: