ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403 : فرا رسیدن عید و سال نو بسیاری از خانم‌ها را به فکر زیبایی و تغییر ظاهر خود می‌اندازد. رنگ مو تأثیر زیادی در زیبایی چهره دارد و می‌تواند جذابیت آن را افزایش دهد. با اعلام رنگ قرمز پرشین Viva Magenta به عنوان رنگ سال 2024 – 1403، بسیاری از خانم‌ها این سوال را مطرح می‌کنند که چه رنگ مویی در سال جدید ترند است.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تنوع در ظاهر خود هستند و می‌خواهید برای سال نو موهای خود را رنگ کنید، می‌توانید با دنبال کردن اخبار مد و معرفی رنگ‌های موی جدید در سایت‌های مختلف، به رنگ‌های ترند سال 1403 آشنا شوید.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی ماهاگونی

رنگ مو ماهگونی از انواع رنگ‌های قهوه‌ای مایل به قرمز است که شامل سایه‌های مختلفی از رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز، بنفش تیره و ارغوانی می‌شود. اگر تمایل دارید که در سال جدید تغییرات و تحولاتی در رنگ موهای خود ایجاد کنید، بهتر است این مدل رنگ را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی فانتزی بنفش

رنگ موی بنفش در میان همه رنگ‌های فانتزی، از محبوبیت بیشتری برخوردار است و به چهره جذابیت خاصی می‌بخشد. اما توجه داشته باشید که رنگ موی بنفش را با رنگ‌های شرابی یا ماهاگونی اشتباه نگیرید، زیرا این دو رنگ از خانواده رنگ‌های قرمز هستند. برای بنفش کردن موها، می‌توانید موهایتان را دکلره کنید، البته یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از رنگ بنفش در مو، هایلایت کردن می‌باشد.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی بلوند شنی

بلوند شنی به سایه‌ای از تناژ متوسط تا روشن بژ با ته رنگ طلایی اطلاق می‌شود. این رنگ از بلوند از سایه‌های بسیاری تشکیل شده است که شامل بلوند بسیار روشن تا خاکستری تیره و بژ می‌شود. برای فصل بهار ۱۴۰۳، می‌توانید موهایتان را بلوند شنی کنید تا در سال جدید تغییراتی در ظاهرتان مشهود باشد.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی مشکی کلاسیک

مشکی یکی از رنگ‌های مویی است که همواره در ترند بوده و هیچگاه از مد نمی‌افتد، بسیاری از خانم‌های نچرال پسند طرفدار این رنگ هستند. روی این رنگ می‌توان از لایت‌های متنوعی استفاده کرد که به ویژه برای افرادی با پوست روشن، جذابیت ویژه‌ای به چهره می‌بخشد.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی بژ عسلی

رنگ موی بژ یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های مو در میان خانم‌های خوش سلیقه است. در سال ۱۴۰۳، نه تنها رنگ موی بژ عسلی مورد علاقه است، بلکه رنگ‌های دیگری همچون بژ ماسه‌ای، بژ شامپاینی، بژ صدفی، بژ نسکافه‌ای، بژ تنباکویی، بلوند بژ پلاتینه، و ترکیب رنگ مو کرم بژ نیز از جذابیت بالایی برخوردارند.

رنگ موی مسی

مسی جزو رنگ های بسیار پرطرفداری است که هر ساله یک سایه از آن جزو رنگ های سال انتخاب می شود. در سال 2024 نیز از این رنگ جذاب و پرانرژی بی نصیب نمانده و رنگ موی مسی طلایی و بلوند مسی که سایه روشن این رنگ محسوب می شود، برای عید سال 1403 انتخاب شده است.

رنگ موی رزگلد

رنگ موی رزگلد یکی از رنگ‌های خاص و فانتزی است که در سال ۱۴۰۳ بسیار مد روز شده است. این رنگ که مناسب برای خانم‌های جوان است، از ترکیب تناژ‌های نارنجی، صورتی با طلایی بر روی پایه‌های مختلف مو ایجاد می‌شود.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی بلوند پلاتینه

رنگ موی بلوند پلاتینه با الهام از رنگ فلز، یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی در حال حاضر است. این رنگ مو، روشن‌ترین نوع بلوند است و در واقع ترکیبی از رنگ‌های نقره‌ای و سفید است که با دکلره کردن مو تا پایه ۱۰ بدست می‌آید.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی قهوه ای دارچینی

رنگ مو دارچینی از جمله رنگ‌های بانشاط و جذاب است که به رنگ دارچین بوده و رگه‌هایی از رنگ مو قرمز و رنگ مو مسی نیز در آن دیده می‌شود. این رنگ مو دارای طیف رنگی وسیع و زیبایی است که هم می‌تواند به صورت تکی و یکدست برای انواع مدل‌های موها استفاده شود و هم قابلیت ترکیب با رنگ‌های دیگر را دارد.

رنگ موی بلوند فولیاژ

تکنیک فولیاژ یکی از تکنیک‌های جدید رنگ مو است که نسخه کامل‌شده‌ی بالیاژ بوده که برای ایجاد سایه‌های روشن طبیعی بر روی موها بدون اینکه مرزی مشخص شود (برخلاف هایلایت) استفاده می‌شود. این رنگ موی ۱۴۰۳ ترکیبی مینیمال را از قسمت‌های دکلره شده و بخش‌های دکلره نشده ایجاد می‌کند.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی آمبره طلایی

آمبره مو محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها پیدا کرده است و یک رنگ موی جذاب را می‌توانید با آن تجربه کنید. آمبره مو به رنگ مویی گفته می‌شود که از یک طیف رنگی پیروی می‌کند، از تیره تا روشن. این رنگ مو در بالای موهای شما و در قسمت ریشه تیره است و هرچه پایین تر می‌آید روشن‌تر می‌شود تا قسمت‌های انتهایی مو که کاملاً روشن است. برای تغییر چهره در سال ۱۴۰۳، رنگ موهای خود را آمبره طلایی کنید.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی هایلایت شرابی

هایلایت شرابی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌هایی است که موهای مشکی و پوست سفید دارند. این نوع هایلایت انواع مختلفی دارد از جمله هایلایت شرابی تیره، شرابی روشن، هایلایت شرابی بادمجانی، شرابی صورتی و… که انتخاب آن‌ها سلیقه‌ای است.

ترند رنگ موی سال 1403

ترند رنگ موی سال 1403

رنگ موی خاکستری دودی

رنگ موی دودی خاکستری از ترکیب رنگ‌های فوق‌العاده زیبا و جذاب است. این رنگ در انواع طیف تیره و روشن موجود است. در سال‌های اخیر، این رنگ بسیار محبوب شده است و برای به دست آوردن آن، ابتدا باید موهای خود را به پایه ۱۰ دکلره کنید.

رنگ موی روشن بلوند استخوانی

رنگ موی استخوانی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین ترندهای امسال است که برخلاف سایر طیف‌های رنگ بلوند، زردی و حالت طلایی را ندارد. شما می‌توانید هم موهای خود را به صورت یکدست به رنگ مو استخوانی تغییر دهید و هم از طریق تکنیک‌های مختلف مثل هایلایت، مش، امبره و بالیاژ، از رنگ مو استخوانی استفاده کنید و ظاهری فوق‌العاده مدرن و شیک برای موهای خود به وجود آورید.

 

 

مطالب مرتبط :