خوش‌شانسی در محیط کار

خوش‌شانسی در محیط کار

خوش‌شانسی در محیط کار

هر کسی می تواند خوش‌شانسی در محیط کار  را بسازد. شما میتوانید به طور کامل به فردی خوش شانس تبدیل بشوید چون واقعیت این میباشد که شانس واقعا به موقعیت ها بستگی دارد:موقعیت رخ دادن اتفاقی پسندیده.

اگر با افراد نو و موقعیت های جدیدی روبرو بشوید، پاداشش را خواهید گرفت. خیلی مشخص میباشد، مگر نه؟ در این مقاله استراتژی هایی عنوان کرده ایم که میتوان با آنان خوش شانسی بیشتری نصیب خود نمود.

 در ادامه ای مطلب حقه برای خوش شانسی در محیط کار را مطالعه کنید:

مقاوم ترین و صبورترین باشید: اگر آرزوها و رویاهای تان را به اندازه کافی دنبال کرده باشید، موقعیت های خوبی در مسیرتان قرار خواهند گرفت، پس مقاوم باشید.

تسلیم نگردید. هر کاری را انجام بدهید تا در بازی باقی بمانید. هیچ کس یک شبه موفق نشده میباشد. همانطور که باب پارسونز بنیانگذار GoDaddy می گوید:خود را به رویاهای تان بچسبانید!

آماده باشید

هنگامی موقعیت ها سر راه شما قرار می گیرند، میبایست بتوانید دست بکار بشوید. تنها روش آماده شدن و آماده باقی ماندن، تمرین نمودن میباشد.

تمرین نمودن باعث میشود اگر کاری را بارها و بارها انجام بدهید، مطمئنا تسلط بیشتری بر آن پیدا خواهید نمود. میبایست هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فیزیکی آماده باشید.

بنابراین روی خودتان سرمایه گذاری نمایید. تحصیلات برترین روشی میباشد که برای سرمایه گذاری شخصی می شناسیم.
خوش‌شانسی در محیط کار

از منفی باف ها دوری کنید

اطراف خود را با کسانی پر نمایید که خوش‌شانسی در محیط کار را به شما ببخشد. ازتان حمایت می کنند و از موفقیت تان نمی ترسند. با اینکار تغییر خواهید کرد؛ آنان هم. دوستانی که میتوانید به همراه شان به رشد و ترقی برسید، بی نظیرند.

ثبات داشته باشید

اگر از لحاظ مالی در مضیقه باشید، احتمال بیشتری دارد که تصمیمات عجولانه ای بگیرید. ناامیدی اصلا پسندیده نیست چون همانطور که گفتم، وقت به نفع شما کار میکند.

وقت یکی از برترین دوستان تان میباشد. داشتن شغلی که با آن فقط بتوانید قبض های تان را پرداخت نمایید به دردی نمی خورد. از خودتان ناامید نگردید.

درک بالایی داشته باشید

هنگامی موقعیتی از راه می رسد، مدتی وقت صرف نمایید و در مورد تناسب آن با برنامه بلندمدت تان فکر نمایید. گاهی اوقات دور شدن از یک موقعیت برترین تصمیمی میباشد که میتوان گرفت.

حساب و کتاب تان را فراموش نکنید

این موقعیت چیست؟ چه خطرهایی دارد؟ چه قیمت هایی در بر خواهد داشت؟ چه سودی از آن حاصل خواهد شد؟ آیا از لحاظ اقتصادی منطقی است؟ اینها سوالاتی اساسی هستند که میبایست به آنان جواب بدهید.

ریسک پذیری کار خوبی میباشد. میبایست انجامش بدهید ولی پیش از آن و مهم تر از آن این میباشد که الگوی تجاری منطقی را دنبال نمایید. با ارزیابی و تحلیل موقعیت ها میتوانید منطقی بودن شان را بسنجید.

به خودتان ایمان داشته باشید

نمی توانید بدون ایمان کار نمایید زیرا در انتها روز تنها چیزی که میتوانید دل تان را به آن خوش نمایید، این میباشد که به خودتان باور داشته باشید و بدانید که توانایی حل هر مشکلی را که بر سر راه تان قرار میگیرد دارید.

کنجکاو باشید

تا میتوانید بخوانید. دوستان جدیدی پیدا نمایید. افراد موفق دانش آموزانی در مدرسه دنیا هستند. همیشه پرسش بپرسید.
خوش‌شانسی در محیط کار

ارتباطات اجتماعی نامحدودی و خوش‌شانسی در محیط کار داشت باشید

هر مکان که به کسب و کار می پردازید، با هر کسی که ملاقات می نمایید و هر جایی که می روید، حضور واقعی داشته باشید و با روی خوش ظاهر بشوید. شما که نمیدانید، شاید موقعیت های زیاد خوبی از دل غیرمنتظره ترین جا ها ظاهر شوند. بگذارید مردم شگفت زده تان کنند.

به دیگران یاری کنید

اگر ببخشید، به شما هم می بخشند. پس سعی تان را بکنید. اگر به دیگران یاری نمایید، در واقع گروهی از کسانی خواهید داشت که از شما حمایت خواهند نمود. مردم بخشش شما را به خاطر خواهند سپرد و در عوض موقعیت هایی را بر سر راه تان قرار خواهند داد.

به طور کلی خوش شانسی به هدف بزرگی که دارید هم بستگی دارد. صبور باشید و بامحبت. در طول مسیرتان با موانع زیادی برخورد خواهید داشت ولی همانطور که رایان هالیدی یکی از نویسندگان محبوبم می نویسد: «آن موانع در واقع همان موقعیت ها هستند». همه چیز به رویکرد شما بستگی دارد.
سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه ای درج آگهی رایگان اینترنتی، تبلیغات رایگان، نیازمندی های رایگان و … به شما همراهان عزیز می باشد. با درج آگهی در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.
————————————————————————

مطالب مرتبط: