آگهی رایگان و تبلیغات رایگان

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی یکی از مواردی هست که به طور مستمر و پیوسته در محل های مختلف از جمله هتل ها , فروشگاه ها و …. انجام شود.کپسول های آتش نشانی انواع مختلفی دارند که هر کدام مواد مختلفی در آنان وجود دارد که در گونه استفاده نمودن از آنان و یا به مرور وقت از کیفیت آنان افتاده و نیاز به شارژ دارند.هر کدام از کپسول ها به روشهای مختلفی شارژ میشوند که به تجربه و تخصص نیاز دارد.

نکته ها مهم شارژ کپسول آتش نشانی

امکان بازدید از محل کارگاه و عملکرد شارژ کپسول های آتش نشانی برای شما مشتریان عزیز فراهم شده و در صورتی که نیاز به بازدید داشته باشید این امکان برای شما فراهم آمده میباشد.

طبق الزام اتحادیه ، در گونه عدم کیفیت متناسب پودر موجود در کپسول و یا تخریب آن، این پودر می بایست با انواع استاندارد و با کیفیت تعویض گردد.

مهمترین نکته ای که میبایست توجه داشت در صورتی که حتی 1 بار از کپسول های آتش نشانی استفاده کرده اید نیاز است تا جهت شارژ کپسول خاموش کننده اقدام کنید.

توجه داشته باشید که کپسول های آتش نشانی خود را میبایست سالانه سرویس نمایید.

1 کارگاه شارژ کپسول استاندارد از ویژگی هایی برخوردار است,کارگاه شارژ کپسول آتش نشانی ناردیس ویرا دارای ویژگی هایی ذیل است؛ از میز کار استاندارد برخوردار است که با میزهای معمولی متفاوت است و از لوازم یدکی استاندارد و ابزار کار استاندارد مثل گیره میزکار و .. برخوردار است که پایان این ابزار بوسیله اپراتور مورد استفاده قرار میگیرد.

در صورتی که محل نگه داری کپسول ها زیاد گرم یا زیاد سرد میباشد می تواند بر روی کپسول های آتش نشانی تاثیر گذاشته و میبایست فواصل زمانی شارژ کوتاه تر شود.

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

کپسول های آتش نشانی خود را مرتبا بررسی نمایید تا از سالم بودن آنان اطمینان حاصل نمایید.
در پیشنهاد داشته باشید که کپسول های آتش نشانی دچار خوردگی ، شکستگی و یا خراب شدگی نشده باشند.
پلمب کپسول آتش نشانی نبایستی باز شده باشد و در غیر اینصورت جهت شارژ مجدد اقدام کنید.

سیم پلمب میبایست به گونه ای باشد تا در مواقع اضطراری به راحتی قطع شود.
دقت داشته باشید تا شارژ کپسول ها بوسیله شرکت درج شده با اساسنامه و روزنامه رسمی گونه پذیرد.
کپسول میبایست باز و سرویس شود، و درصورت نیاز پودر خشک آن تعویض شود(از تعویض شدن پودر بوسیله شرکت مطمئن شوید)، و پس از شارژ مجدد گاز، شناسنامه و فاکتور رسمی با مهر امضاء تحویل مشتری گردد.

اهمیت شارژ کپسول آتش نشانی

به عنوان بخشی از برنامه جامع ایمنی در برابر آتش سوزی کسب و کار شما بدون شک چند کپسول آتش نشانی در اطراف ساختمان شما تعبیه شده است؛ در حالی که دیدن آنان امکان دارد به شما آرامش خاطر بدهد ولی اگر آن ها شارژ مجدد نشده باشند هیچ دلیلی برای آرامش خاطر شما وجود نخواهد داشت و هر لحظه امکان دارد شما و افراد حاضر در ساختمان با 1 آتش سوزی غافل گیر شوید؛ پس با شارژ نمودن اجازه ندهید حریق جان و مال شما و اطرافیانتان را تهدید بکند.

امروز برخی از افراد گمان می کنند شارژ کپسول های آتش نشانی امکان پذیر نمی باشد، ولی این تفکر اشتباه است! کپسول ناردیس ویرا با هر رنگ و مدلی قابل شارژ هستند، البته وقت تجدید شارژ کپسول آتش نشانی به نحوه مصرف شما هم بستگی دارد. برخی از افراد بعد از چندین بار استفاده از کپسول ناردیس ویرا آن را شارژ نمی کنند، ولی این افراد میبایست این نکته را میبایست مدنظر داشته باشند که کپسول ناردیس ویرا بعد از چندبار استفاده دیگر قدرت پرتاب اولیه را ندارد.

البته همیشه کپسول ناردیس ویرا با تجدید شارژ دوباره مثل روز ابتدا نمی شود، چه بسا در حین استفاده دچار ضربه دیدگی یا خرابی شود. در گونه خرابی کپسول اتشنشانی میبایست به فکر 1 کپسول نو باشید. البته امروز در کارگاه های تست و تجدید شارژ کپسول آتش نشانی ، خدمات آتش نشانی دیگری مثل تعمیرات هم ارائه می بدهند، با مراجعه به این کارگاه ها میتوانید کپسول ناردیس ویرا خود را تعمیر نمایید. کارکنان این کارگاه ها با نحوه شارژ کپسول های ناردیس ویرا آشنا هستند.

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

بهترین زمان شارژ کپسول های آتش نشانی

همانطور که پیشتر گفتیم کپسول های آتش نشانی بایستی سالی 1 مرتبه حتما شارژ شوند و هم چنین بصورت ماهیانه هم مورد بازرسی قرار گیرند.

در ادامه چگونگی بررسی کپسول آتش نشانی برای تشخیص اینکه آیا به شارژ نیاز دارد یا خیر را مورد بررسی قرار می بدهیم

تمامی کپسول های آتش نشانی دارای مانومتر هستند که بایستی عقربه آن در محدوده مشخصی قرار گرفته باشد و سایر اجزای کپسول از قبیل اهرم، شلنگ، پلمپ و بدنه از پیشنهاد شکل ظاهری میبایست سالم و بدون هر گونه نقصی باشند. ولی اگر هر کدام از موارد فوق الذکر براساس استانداردهای تعیین شده نباشد فورا هر چه سریعتر برای شارز و سرویس کپسول آتش نشانی اقدام نمایید.
حتی اگر 1 مرتبه از کپسول آتش نشانی استفاده کرده باشید بایستی حتما برای شارژ مجدد آن اقدام نمایید.

بر روی کپسول آتش نشانی برچسبی که حاوی آخرین مرتبه شارژ آن میباشد موجود میباشد توجه داشته باشید که اگر مدت 1 سال از تاریخ مذکور گذشته میباشد حتما برای شارژ مجدد آن به یکی از نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

محلی که کپسول در آن قرار میگیرد نباید زیادی گرم و یا سرد و یا دارای رطوبت باشد. زیرا این موارد برای کپسول تاثیر منفی برجای خواهد گذاشت و میبایست در فواصل زمانی کوتاه تر از زمان شارژ کپسول آتش نشانی اصلی خود شارژ انجام شود.

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

مواردی که هنگام شارژ نمودن کپسول آتش نشانی بررسی می شود؟

فشار تخلیه کپسول
بررسی مواد نو برای استفاده در کپسول ناردیس ویرا
بررسی تاریخ مصرف کپسول ناردیس ویرا
گرفتن تست هیدروژن از کپسول و مشخص نمودن اخرین وقت دقیق تعمیر ان
بررسی بدنه کپسول ناردیس ویرا از لحاظ اسیب دیدگی
بررسی وضعیت شلنگ و رزوه کپسول ناردیس ویرا برای تخلیه صحیح مواد درون کپسول
تغییر قفل پین کپسول ناردیس ویرا
تعیین وضعیت کپسول ناردیس ویرا بر اساس نوع ان
تعیین قابل مشاهده بودن کپسول ناردیس ویرا
نظافت کپسول ناردیس ویراضامن کپسول

ضامن یا اشپیل وسیله است که از فشار به دستگیره کپسول جلوگیری می کند .

پس در صورتی که محل خود خارج شود و یا از فرم خود خارج شود سبب فشار دستگیره بر روی سوزن عملکرد خواهدشد و کپسول از حالت فعال خارج خواهد شد . کنده شدن پلمپ ضامن هم سبب راحت خارج شده ضامن شده و سیلندر از شارژ خارج می گردد.

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

ناردیس ویرا با داشتن دانش روز ، نیروهای باتجربه و دستگاه های مجهز در زمینه شارژ کپسول آتش نشانی برای شرکتها، کارخانجات، تالارها ، پمپ بنزین ها ، جا های تجاری، اداری ، مسکونی و … فعالیت مینماید.

شرکت ناردیس ویرا با بیش از ده سال تجربه موفق در زمینه طراحی، راه اندازی و نگهداری سیستم های ایمنی و پیشگیری از حریق، خدمات آتش نشانی ، مشاوره آتش نشانی و ارائه محصولات آتش نشانی آماده خدمت رسانی به متقاضیان در استان تهران و سایر نقاط کشور می‌باشد.