پیگیری سهام عدالت با کد ملی

پیگیری سهام عدالت با کد ملی

پیگیری سهام عدالت با کد ملی :در ادامه از روش درست مشاهده سهام عدالت با کد ملی و برخی نکته ها مهم در رابطه با این موضوع به خوبی مطلع خواهید شد.

در حالا حاضر که سهام عدالت آزاد شده و سهام‌داران می‌توانند آنان را به طور مستقیم مدیریت کنند، بسیاری از افراد در تلاشند تا در سامانه سجام درج نام کرده و کد سجام و کد بورسی خود را دریافت کنند. در این بخش از نمناک به بررسی چگونگی نحوه مشاهده دارایی سهام عدالت با استفاده از کد ملی و ورود به سامانه sahamedalat.ir پرداخته می‌شود.

با این روش میتوانید تنها با وارد نمودن کد ملی خود از آخرین وضعیت سهام عدالت خود مطلع بشوید. افراد می توانند با ورود به سامانه سهام عدالت میزان دارایی خود را مشاهده کرده و ارزش سهام خود را مشاهده کنند و در گونه تمایل، به خرید و فروش سهام خود بپردازند. البته این امکان تنها برای 60 درصد از سهام داران فراهم شده میباشد که در آینده به بیش شدن این میزان پرداخته خواهد شد.

روش مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی

برای انجام هر اقدامی در سامانه سهام عدالت، اول میبایست به وبسایت سجام به نشانی sahamedalat.ir مراجعه نمایید. بعدا با کلیک بر روی گزینه “ورود به سامانه” و وارد نمودن کد ملی و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود بشوید.

** 1 نکته حائز اهمیت در این مورد این میباشد که برای دسترسی به دارایی سهام عدالت با استفاده از کد ملی، شما میبایست اول در سامانه سهام عدالت با نشانی اینترنتی samanese.ir، روش سهام داری مستقیم را انتخاب و برای مدیریت سهام خود درج نام نمایید. در صورتی که روش سهام داری مستقیم را انتخاب نکرده باشید، نمی‌توانید از راه این سامانه به دارایی سهام خود دسترسی پیدا نمایید.

پیگیری سهام عدالت با کد ملی

پیگیری سهام عدالت با کد ملی

 

برای مشاهده دارایی سهام عدالت با استفاده از کد ملی، در مرحله ابتدا به نشانی sahamedalat.ir مراجعه نمایید تا وارد صفحه استعلام و آزادسازی سهام عدالت بشوید. بعدا، بر روی گزینه “مشاهده دارایی سهام عدالت” کلیک نمایید.

-در مرحله بعدی، میبایست کد ملی خود را که در سامانه سهام عدالت درج کرده‌اید، وارد نمایید و بر روی گزینه “دریافت پیامک اعتباری سنجی” کلیک نمایید.

-در مرحله بعد، میبایست کد امنیتی را که به صورت تصویری برایتان نمایش داده می شود را وارد کرده و در نهایت روی گزینه تایید کلیک نمایید.

-بعدا میبایست کد اعتبار سنجی که به شماره تلفن همراه شما فرستادن شده میباشد را وارد کرده و روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

در مرحله آخر، شما می‌توانید ارزش سهام عدالت خود و نام دارایی‌های خود را مشاهده نمایید. ضروری به ذکر میباشد که این مبلغ 1 مبلغ کاملاً به‌روز بوده که در سامانه دارایی سهام عدالت نمایش داده می‌شود.

نکته ها ی مهم

در صفحه اصلی پنل کاربری، با کلیک بر روی گزینه “مشاهده دارایی”، اطلاعات دارایی سهام عدالت خود را مشاهده خواهید نمود. اطلاعاتی که شامل تعداد سهام، مبلغ سهام و ارزش کل دارایی سهام عدالت شما است.همچنین، در گونه تمایل به خرید یا فروش سهام، با کلیک بر روی گزینه “ثبت سفارش خرید/ فروش” میتوانید به سادگی سفارش خود را درج نمایید.

 

مطالب مرتبط:

ارسال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

عکس تبلیغاتی اثرگذار در تبلیغات آنلاین

هوش تجاری چیست و تاثیرات آن در کسب و کار شما ؟

بیست روش تبلیغات رایگان یا کم قیمت جهت افزایش فروش شما !