قوی ترین و برترین کلمات تبلیغاتی برای زیاد شدن فروش

قوی ترین و برترین کلمات تبلیغاتی برای زیاد شدن فروش

قوی ترین و برترین کلمات تبلیغاتی برای زیاد شدن فروش : شروع و هدایت یک کار پردرآمد و موفق با یک تبلیغات حرفه ای و صحیح نتیجه و تاثیری دو چندان خواهد داشت که در این راه کلماتی هستند که به عنوان قوی ترین ها برای جلب مشتری عمل می کنند. تبلیغات در طی سالها تغییرات بسیاری داشته میباشد ولی کلمات موثر استفاده شده همچنان ثابت و یکه تاز باقی مانده اند.
در واقع موسسه جامعه شناسی دانشگاه یالی تحقیقات و مطالعات فراوانی در این زمینه به دست آورده است که در قانع نمودن مشتری و جلب پیشنهاد آن تاثیری فوق العاده دارد.

لیست کلمات قدرتمند در تبلیغات:

1. جدید:
خود ما همیشه در همه مکان و در هر زمینه ای به دنبال یافتن جدیدترین ها هستیم.برای انتخاب ک گوشی تلفن همراه مدلهای تازه به بازار آمده را در صدر انتخاب خود قرار می بدهیم چرا که کلمه نو را به همراه دارد.ماشین جدید- کفش جدید- مدل لباس جدید- مزه جدید- بوی جدید و هزاران جدید دیگر همان هایی که اششتیاق خرید درست کردن می کنند.

2. ذخیره:

چه کسی خواهان ذخیره نمودن پول و زمان نیست؟ 99% ما خواهان ذخیره و حفط پول هایمان هستیم چرا که حفظ سرمایه درست کردن احساس قدرت را همراه دارد. قانونی بین پولدارترین ها حاکم هست و آنهم خرید اجناس و کلای گران میباشد می دانید چرا؟

به دلیل این که در تبلیغات اجناس با ارزش و ماندگار اینطور عمل میشود که اگر به فکر ذخیره و حفظ سرمایه خود هستید و اگر وقتتان برایتان اهمیت دارد و به هر قیمتی حاضر به از دست دادن آن نیستید از این فرصت خرید استفاده نمایید.

قوی ترین و برترین کلمات تبلیغاتی برای زیاد شدن فروش

کلمات تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار (قوی ترین و برترین کلمات تبلیغاتی برای زیاد شدن فروش)

3. ضمانت:
زمانیکه لغت ضمانت به چشم میخورد حس اطمینان در خرید برای مشتری و حتی تحریک برای خرید کالای مورد تضمین به وجود می آید.

4. نتیجه:

اگر شما به مشتری قول نتیجه دهید این عاملی در موفقیت شما را ثابت میکند و به این دلیل مشتری شانس این را در خود می بیند که با خرید به نتیجه که همان هدف اصلی میباشد برسد.

5. کشف:

کلمه ای محکم در درج علمی بودن و معتبر بودن محصول ، مشتری با این تیتر در قدم ابتدا به این فکر میکند که این محصول صرف زمان و علم و تخصص را به خود اختصاص داده پس حتما ارزش مطالع- امتحان و در نهایت خرید را خواهد داشت .

6. عشق و علاقه:

این کلمه که به تنهایی هزاران معنا و مفهوم را دارد در فکر و احساس فرد نفوذ میکند دقت نمایید اگر بر روی جعبه کفشی این عبارت درج شود حس دوستانه و نزدیکی با تولید کننده را درست کردن میکند.

مواردی از کلماتی فوق العاده برای تبلیغات

7. شما:
به جرات میتوان گفت قوی ترین کلمه در تبلیغات شماست. این کلمه فرد را سراپا گوش میکند و پایان توجه او را به خود جلب میکند.

8. امنیت (قوی ترین و برترین کلمات تبلیغاتی برای زیاد شدن فروش)

امنیت یکی از مهم ترین انتظارات هر مشتری از کالاها و خدمات میباشد چراکه همه ی افراد یار دار اطمینان داشته باشند که در حوزه ی امنی سرمایه گذاری کرده اند . در کاربرد این کلمه میبایست دقت داشته باشید چرا که گاهی استفاده از این کلمه با توجه به کالایی که قرار است در برایش تبلیغ نمایید متناسب نیست.

 9. ثابت شده ، تایید شده

اصلی مهم و موثر ؛ میبایست به مشتریان خود ثابت نمایید که برند شما همان چیزی میباشد که آنان نیاز دارند و در جستجویش هستند. به عنوان مثال، یک شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی ادعا کرد که از هر 10نفر، 8 نفر از محصول های تولیدی آنان رضایت کامل دارند.
هشت از ده شخص، عدد بزرگی میباشد و راه خوبی برای ثابت نمودن میباشد پس به یاد داشته باشید که فقط مورد کیفیت و مزایای محصول خود صحبت نکنید و به دنبال راهی برای اثبات آن باشید.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان، درج آگهی رایگان اینترنتی، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با ثبت آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————————————–

مطالب مرتبط: