ترفندهایی برای موفقیت انسان در سال 2020

ترفندهایی برای موفقیت انسان در سال 2020

ترفندهایی برای موفقیت انسان در سال 2020

مهارت حل مسئله

بسته به نوع مسئله که ساده باشد یا پیچیده، در زندگی روزمره به مهارت حل مسئله نیاز داریم. تصمیم‌گیری به موقع در موقعیت، موفقیت را بیش خواهد نمود که شامل شناسایی مسئله، ساختن تصویری واقعی از آن، پیدا نمودن راه حل متناسب، تصمیم‌گیری، پیاده‌سازی و بررسی بازخوردها می‌شود.

تفکر انتقادی

فرد با این مهارت، توانایی درک اهمیت ایده‌ها، ارتباط منطقی بین آن‌ها و قدرت تشخیص و ارزیابی آن‌ها را پیدا خواهد نمود و به او قدرت بیان عقاید و نظراتش را می‌دهد و باعث پیشرفت مهارت‌های زبانی، خلاقیت و… می‌شود.

ترفندهایی برای موفقیت انسان در سال 2020

خلاقیت و نوآوری

این مهارت در واقع تبدیل یک ایده یا عکس نو به یک واقعیت میباشد. توانایی دید و درک جهان به روشی نو برای پیدا نمودن الگوهای مخفی و نادیده شده میباشد. البته خلاقیت و نوآوری دو روند دارد؛ تفکر و تولید. اگر ایده نو داشته باشید اما در عملی نمودن آن ناتوان باشید در‌واقع خلاقیتی ندارید.

توانایی مدیریت افراد (ترفندهایی برای موفقیت انسان در سال 2020)

این توانایی، فرایندی میباشد برای تربیت افراد یا انگیزه‌مند نمودن آن‌ها برای بهبود و اجرای بهتر که سخت‌ترین و مهم‌ترین نقش در بحث‌های مدیریتی میباشد.

مهارت هماهنگ شدن با دیگران و سازگاری اجتماعی

این مهارت به فرد توانایی سازمان دهی کار خود و ارتباط آن را با دیگران می‌دهد و به فعالیت‌های مختلف به‌طور همزمان البته با اولویت‌بندی تاکید دارد.

هوش هیجانی

هوش هیجانی اشاره به توانایی فرد برای کنترل احساسات و استفاده از آن برای زیاد شدن قدرت تفکر دارد. افراد با هوش هیجانی فراوان در تشکیل و حفظ روابط بین فردی و گروهی بهتر عمل می‌کنند.

مهارت تصمیم‌گیری و قضاوت

با این مهارت، فرد برای حل مشکلات از بین چند گزینه‌‌ امکان‌پذیر، یک گزینه را انتخاب می‌کند. مسئله‌ای که واضح و مشخص میباشد، ریسک‌پذیری و قبول آن از طرف فرد بیش میباشد.

ترفندهایی برای موفقیت انسان در سال 2020

مدیریت سرویس‌گرا

به توانایی پیش‌بینی، تشخیص و رفع نیاز دیگران مدیریت سرویس گرا گفته می‌شود. افراد دارای این مهارت در فراهم آوردن رضایت افراد و توجه به آن‌ها سعی می‌کنند.

انعطاف‌پذیری شناختی(ترفندهایی برای موفقیت انسان در سال 2020)

به توانایی ذهن برای تفکر درمورد مفاهیم متعدد به‌طور همزمان با در پیشنهاد گرفتن جنبه‌های مختلف فکری انعطاف پذیری شناختی می گویند.

درج آگهی رایگان در سرویس دات ، با درج آگهی رایگان آگهیتان را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

——————————————

مطالب مرتبط: