پیشنهاداتی ساده اما موثر در به روز نمودن دکوراسیون آشپزخانه قدیمی

پیشنهاداتی ساده اما موثر در به روز نمودن دکوراسیون آشپزخانه قدیمی

پیشنهاداتی ساده اما موثر در به روز نمودن دکوراسیون آشپزخانه قدیمی : 

تزیین پنجره:

برای به وجود آوردن تغییرات قابل توجهی در آشپزخانه یک طاقچه چوبی هم عرض به پنجره اضافه کنید و انواع شیشه های تزیینی رنگی و گل های طبیعی را روی آن قرار بدهید . از گچ بری های آماده برای پایه دو طرف میتوانید استفاده نمایید.

استفاده از ارتفاع و فضای پرت:

شما میتوانید از فضای بالای پنجرهتان استفاده نمایید و یک تاقچه بر روی آن نصب کنید . این تاقچه نوعی چارچوب پنجره بوده و جای مناسبی برای قرار دادن بسیاری از وسایل تزیینی و مصرفی میباشد .این فضا مخصوصا در جاهای کوچک اهمیت بیشتر تری دارد.

پیشنهاداتی ساده اما موثر در به روز نمودن دکوراسیون آشپزخانه قدیمیاستفاده از شیشه های طرح دار: (پیشنهاداتی ساده اما موثر در به روز نمودن دکوراسیون آشپزخانه قدیمی)

در صورتی که منظره پشت پنجره آشپز خانه تان قشنگ نیست از شیشه های طرح دار رنگی استفاده نمایید.

صفحه ی روکابینتی نو و زیبا:

بهتر میباشد صفحه ی رو کابینتی را برگزینید که رنگی مکمل رنگ کابینت ها داشته بتشد . این صفحه میبایست ضد ضربه و ضد خش بوده و به راحتی پاک گردد زیرا بیشترین فعالیت روی این صفحات انجام میشود. از ام دی اف، سنگ مرمر و سنگ گرانیت برای این کار میتوانید استفاده نمایید.

نصب لوسترهای جدید:

اگر می خواهید زیبایی فضای آشپزخانه شما دو چندان گردد از نورپردازی دقیق استفاده نمایید و لوسترهای نو و زیبایی را مطابق دکوراسیون آشپزخانه برای آن انتخاب کنید.

بخش های فلزی آشپزخانه قدیمی خود را تغییر بدهید

شما میتوانید برای آن که آشپزخانه خود را تغییر بدهید تنها بخش های فلزی آن همچون دستگیره کابینت ها ، شیر آب و سایر بخش های فلزی را تغییر بدهید.

پیشنهاداتی ساده اما موثر در به روز نمودن دکوراسیون آشپزخانه قدیمی
رنگ

برای درست کردن تغییر در هر فضا و محیطی ارزان ترین کار استفاده از رنگ است که به عنوان یک ایده تغییر در دکوراسیون آشپزخانه چندین با در دنیای مد نمناک به آن اشاره کرده ایم. اگر وسایل آشپزخانه شما رنگی است بهتر است برای رنگ آشپزخانه از رنگ های خنثی استفاده نمایید برای زیباتر شدن دیوارهایی که به آن رنگ خنثی زده ایدچند تابلو و کار هنری را به دیوار بزنید یا از پرده هایی استفاده کنید که به رنگ دیوارتان زیبایی بیشتری بخشد.

عوض نمودن ظاهر کابینت (پیشنهاداتی ساده اما موثر در به روز نمودن دکوراسیون آشپزخانه قدیمی)

اگر بخواهید همه قسمت های کابینت را عوض نمایید قیمت شما بالا خواهد رفت بنابراین اگر کابینت های شما بدنه سالمی دارند و پایه های کابینت شکل و ظاهر مناسبی دارند، فقط درهای کابینت ها را که در انواع رنگ ها در بازار موجودند ، عوض نمایید تا ظاهر کابینت ها به طور کلی تغییر بکند.

———————————————————-

مطالب مرتبط: