آرامش با فنگ شویی

آرامش با فنگ شویی

آرامش با فنگ شویی : انتخاب گیاهان آپارتمانی با برگ‌های پهن و بزرگ برای این روزها از چند جهت اهمیت دارد؛ ابتدا آن که برگ‌های بزرگ و آبدار گیاهان، بیشترین تاثیر را در زیاد شدن نشاط و شادابی در خانه خواهند داشت.

دیگر آن که به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی استفاده از گیاهان برگ پهن بیشترین انرژی را برای دور نمودن انرژی‌های منفی و افکار نامناسب از خانه دارد. ضمن آن که این گیاهان بهتر می‌توانند به پاکسازی هوای محیط هم یاری کنند

چاقی:

مردم چین و برخی از کشورهای آسیایی باوری دارندکه تماشای گل‌های آپارتمانی با رنگ‌های گرم همچون قرمز، نارنجی، صورتی و بنفش تاثیر زیاد زیادی بر زیاد شدن تحرک اعضای خانواده و سرعت سوخت و ساز دستگاه گوارش دارد.

آرامش با فنگ شویی

به این معنی که تماشای این گیاهان می‌تواند به طور ناخودآگاه به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و متابولیسم بدن یاری بکند و احتمال زیاد شدن وزن و چاقی را کاهش دهد.

• افزایش مهربانی:

یکی دیگر از فواید انتخاب گیاهان آپارتمانی با برگ‌های قرمز رنگ، افزایش محبت و انرژی‌های دوستانه در محیط خانه میباشد.

در صورتی که این گیاهان دارای گلبرگ‌ها و برگ‌های گرد و بی زاویه باشند، تاثیر آرامش‌بخش و متفاوتی بر میزان محبت اعضای خانواده نسبت به یکدیگر خواهند داشت و محیط زندگی را برای اعضای خانواده دلنشین‌تر خواهند نمود.

• خنده: (آرامش با فنگ شویی)

با قرار دادن برخی از گیاهان و گل‌های آپارتمانی که برگ‌های گرد دارند و رنگ آنان میان طیف‌های خاکستری، آبی و حتی مشکی در نوسان میباشد، می‌توانید سلامت را به خانه بیاورید. این گل‌ها علاوه بر آن که می‌توانند حس شادابی و نشاط را به اطرافیان خود دهند، تاثیر زیادی در زیاد شدن مثبت‌اندیشی افراد خانواده هم دارند.

مهم‌ترین نکته‌ای که درمورد این گیاهان وجود دارد این میباشد که میبایست این گل‌ها نزدیک به پنجره و در نورگیرترین بخش خانه قرار داشته باشند تا شما بتوانيد بیش از فواید آنان بهره ببريد.

ضلع شرقی خانه برترین فضا برای نگهداری از گیاهان و گل‌های آپارتمانی میباشد. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی از آن جا که خورشید از مشرق طلوع می‌کند، قرار دادن گیاهان می‌تواند مناسب‌ترین جا برای آنان باشد. به این ترتیب گیاهان نور و انرژی بیشتری دریافت می‌کنند و ماندگاری بهتری خواهند داشت.

ضمن آن که با دریافت نور آفتاب، انرژی بیشتری در فضای خانه به وجود خواهند آورد که در دور نمودن و از بین بردن انرژی‌های منفی و مخرب در محیط زندگی زیاد موثر میباشد. انتخاب رنگ زرد، سبز یا قهوه‌ای برای ضلعی از خانه که تصمیم دارید گیاهان و گل‌های آپارتمانی را در آن نگهداری نمایید از 2 پیشنهاد اهمیت دارد.

به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی قرار گرفتن گل‌ها و گیاهان در مجاورت این ترکیب رنگی می‌تواند هارمونی زیاد پسندیده و انرژی بخشی را درفضای خانه به وجود آورد. فضایی که یادآور طبیعت بکر و زیبای جنگل میباشد و تماشای آن در طول روزهای نوروز به ویژه برای خانواده‌هایی که تصمیم به سفر ندارند و قصد دارند در این روزها در منزل استراحت کنند و به دید و بازدید با اعضای فامیل بپردازند، زیاد مسرت بخش میباشد.

آرامش با فنگ شویی

توصیه ما به شما این میباشد که تا حد امکان از رنگ سبز یا زرد برای پوشش دیوار استفاده نمایید و در گونه نیاز از صندلی یا مبلمان چوبی یا پارکت‌های قهوه ای رنگ برای زیاد شدن هارمونی و زیبایی ضلعی که گیاهان را در آن قرار می‌دهید، بهره بگیرید.

استفاده از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی علاوه بر آن که زیبایی و طراوت خانه را چند برابر می‌کند بلکه می‌تواند در پاکسازی محیط زندگی، متعادل‌سازی انرژی‌ها و زیاد شدن اعضای خانواده یاری بکند.

به شرط آن که هنگام انتخاب گل و گیاه آپارتمانی سراغ آنهایی بروید که برگ‌های گرد دارند و زاویه در گلبرگ‌ها و برگ‌های آنها کمتر دیده می‌شود. این گیاهان هم زیباتر هستند و هم در مقایسه با برگ‌های نوک تیز و پرزاویه اثرگذاری بیشتری بر محیط و متعادل سازی انرژی‌ها دارند. (آرامش با فنگ شویی)

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های آگهی رایگان اینترنتی، نیازمندی های رایگان ، درج آگهی رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با ثبت آگهی خود در سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————–

مطالب مرتبط: