بوتاکس گونه با ماسک گیاهی

بوتاکس گونه با ماسک گیاهی

بوتاکس گونه با ماسک گیاهی : همانطور که می دانید بیشترمردم برای این که گونه خود را برنا کنند بوتاکس می کنند و همانطوریکه می دانیم بوتاکس عارضه های جبران ناپذیری برجای می گذارد،

بخاطر همین در این بخش بطور طبیعی در خانه بوتاکس صحیح نمایید.

روش بوتاکس گونه در خانه

توجه داشته باشید اگر برای از بین بردن چین و چروک پوست خود راهی جز بوتاکس نمی یابید بهتر میباشد که مصرف این ماسک خانگی را امتحان نمایید.

اگر احساس می نمایید زمان آن رسیده، برای از بین بردن چین و چروک پوست صورتتان به بوتاکس پناه ببرید، بهتر میباشد از این تصمیم صرف پیشنهاد نمایید و این ماسک سبز رنگ را امتحان نمایید،

روش طبیعی

چرا که به راحتی و به روش طبیعی میتوانید پوست را به وسیله آن آبرسانی و محکم نمایید و چین و چروک های آن را از بین ببرید.

این ماسک خاصیت ضد پیری دارد. ماسک سبز با اثر برنا کنندگی در مقایسه با دیگر درمان های خانگی به طور فوق العاده ای عمل میکند به طوری که آثار آن خیلی زود قابل مشاهده خواهد بود.

مواد ضروری برای بوتاکس خانگی گونه :

200 گرم اسفناج

200 گرم کلم پیچ سبز

یک چهارم فنجان روغن زیتون

یک چهارم فنجان خامه ترش

روش تهیه ماسک ضد چروک و بوتاکس گونه :

اسفناج و کلم پیچ را داخل ظرفی ریخته و کمی آن را بپزید.

به طوری که نرم شود کمی به آن آب اضافه نمایید و داخل مخلوط کن بریزید بعدا به آن روغن زیتون و خامه ترش بیفزایید و مجدد مخلوط نمایید تا مخلوطی یک دست حاصل شود.

قبل از مصرف این ماسک پوست گونه و گردن را به طور کامل تمیز نمایید و اجازه بدهید که ماسک به مدت 8 دقیقه روی پوست بماند تا پسندیده عمل بکند.

بعدا دوبار گونه خود را یک بار با آب گرم و برای بار دوم با آب سرد بشویید. با اینکار منافذ پوستی شما به طور کامل بسته میشود مصرف دوبار در هفته از این ماسک پوست شما را سفت و قشنگ میکند.

نکته های مهم

بهتر میباشد باقیمانده این ماسک را در یخچال نگهداری نمایید.

مواد مهم و اصلی این ماسک ویتامین E ، اسید لاکتیک و لوتئین میباشد که خاصیت برنا سازی به این ماسک می بخشد.

        لوتئین آنتی اکسیدان

لوتئین آنتی اکسیدانی قوی میباشد که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت میکند و در ورق های سبز سبزیجات به وفور یافت میشود.

هم چنین این مواد قابلیت ارتجاعی پوست را تا 68 درصد و آبرسانی به پوست را تا82 درصد زیاد شدن میدهد.

روغن زیتون هم به عنوان آبرسان و تغذیه پوست و مو کاربرد فراوانی دارد هم چنین حاوی اسید لاکتیک میباشد که به زیبایی و سلامت پوست یاری میکند.

ضروری میباشد بدانید که به هنگام مصرف این ماسک به هیچ عنوان نبایستی در معرض آفتاب قرار گیرید چرا که حساسیت پوستی را زیاد شدن میدهد.

سرویس دات کام

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان اینترنتی، آگهی رایگان اینترنتی، آگهی نیازمندی های رایگان و … به شما همراهان گرامی می باشد.

با درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام، آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————

مطالب مرتبط: