رنگ های متناسب فصل سرد

رنگ های متناسب فصل سرد

رنگ های متناسب فصل سرد : برای انتخاب رنگ لباس در فصل های سرد سال از رنگ های گرم استفاده نمایید.

ترکیب رنگ های مشکی و خاکستری

طوسی (خاکستری) از ترکیب رنگ مشکی و سفید تشکیل شده و رنگی خنثی میباشد. یعنی نه رنگ گرم و نه رنگ سرد میباشد. خاصیت رنگ طوسی هم این میباشد که می تواند در کنار تمامی رنگ ها قرار گیرد و ست زیبایی را درست کردن بکند. هم چنین رنگ مشکی رنگ خیره کننده و سنگینی میباشد. ترکیب این دو رنگ می تواند از جذابیت ویژه ای برخوردار باشد در صورتی که با ترکیب درستی ست شود.

این رنگ ها که همیشه و در بیش نقاط دنیا در زمستان و پاییز دیده میشوند و از رنگ های محبوب اکثر افراد میباشد. این دو رنگ جزء رنگ های تیره حساب میشوند.

این دو رنگ هنگامی کنار هم قرار می گیرند ترکیب رنگی سنگینی را به وجود می آورند که بهتر میباشد بیش برای فصل های سرد مثل پاییز و زمستان در لباس هایتان از آن ها استفاده نمایید.

اکثر افراد چه آنهایی پوست روشن دارند و چه آنهایی که پوست تیره دارند می توانند از آن استفاده کنند. البته در کسانی که مو و چشمان مشکی دارند زیبایی و جذابیت فوق العاده ای دارد.رنگ های متناسب فصل سرد

فصل زمستان خاکستری و آبی تیره بپوشید

هر نفر سلیقه خاص خودش را دارد و می تواند هر رنگی که یار دارد را بپوشد ولی بد نیست از رنگ های زمستانی در استایل زمستانی خود استفاده نمایید.

آبی تیره و خاکستری می تواند جذابیت متفاوتی را در ست لباس های پاییزی و زمستانی برای شما به وجود آورد. این رنگ ها از متناسب ترین و پرطرفدارترین رنگ ها برای فصل سرد زمستان هستند.

قرمز و نارنجی زیباترین رنگ های پاییزی

قرمز و نارنجی از رنگ های گرمی هستند که طراحان لباس برای لباس های پاییزه نظر می کنند. قرمز و نارنجی جزء رنگ های فصل زمستان هستند که با پوشیدن آن حس خوشایندی را به آدم می بدهند. چرا که همرنگ ورق های پاییزی هستند و حالا و هوای پاییزی دارند. رنگ قرمز فوق العاده جذاب میباشد و با رنگ های مشکی و سرمه ای ست میشود، در فصل پاییز میتوانید با یک مانتو پاییزه یا یک پلیور قرمز یا نارنجی رنگ حسابی خوشتیپ و جذاب بشوید.

قرمز تند برای کسانی که دارای پوست سفید و روشن هستند متناسب تر میباشد.

کسانی که دارای پوست کمی تیره یا گندمی هستند توصیه میشود از قرمزهایی که نه خیلی تند و نه خیلی تیره هستند استفاده کنند. در واقع طیفی بین قرمز تیره و روشن برای آن ها متناسب تر میباشد.

کسانی که پوستی تیره دارند رنگ قرمز جیگری متناسب ترین رنگ برای آنان از بین طیف رنگ های قرمز میباشد.

طیف رنگ سبز از متناسب ترین رنگ های فصل زمستان

طیف رنگی سبز زمردی تا سبز تیره هم گزینه های مناسبی برای پدید آوردن یک ست زیبای پاییزی و زمستانی هستند.

رنگ های متناسب فصل سرد

سبز زیتونی

کافی میباشد یک بار از این رنگ در لباس های خود استفاده نمایید تا دریابید این رنگ تا چه اندازه با پوشش شما و فصل های سرد سازگار میباشد. این رنگ در بسیاری از مجموعه های پاییز و زمستان طراحان مشهور استفاده شده است و میتوان آن را به راحتی با زردها، سبزها، قهوه ای ها و ارغوانی و مشکی ست نمود.

یشمی و زمردی

یشمی و زمردی دو تناژ نزدیک به هم و از زیرمجموعه رنگ سبز هستند. این رنگ ها نماینده اشرافی، استطاعت مالی و قدرتمندی هستند. گاهی اوقات این رنگ مورد استفاده آقایانی قرار میگیرد که تلاش دارند روی بقیه نفوذ بیابند. در صورتی که زمردی با طلایی ترکیب شود، تاثیرگذاری آن دو چندان خواهد شد.

پوشیدن این رنگ ها بیش در فصل های سرد سال میباشد.

بنفش

طیف رنگ های بنفش طرفداران زیادی در پاییز پیدا کرده میباشد. برای کسانی که پوست و موهای روشن دارند علاوه بر مشکی بنفش هم جذابیت خاصی دارد. بنفش با خاکستری به خوبی ست میشود.

بنفش مخملی رنگی میباشد که با ته رنگ سرخابی بیش مورد پسند خانم های مشکل پسند قرار گرفته میباشد. این رنگ از تیرگی کمتری نسبت به بنفش برخوردار میباشد.

————————————————————-

مطالب مرتبط: