عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی

عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی

عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی : 

فرودگاه ویلنیوس در کشور لیتوانی یکی از عجیب‌ترین درختان کریسمس پایان تاریخ را ساخته است؛ درختی که از چاقو، گلوله، قیچی، فندک و تیغ ساخته شده است. ساخت این درخت ماجراجویانه یک و نیم متری بیشتر از دو هفته طول کشیده، به‌جای شاخه‌هایش از قیچی‌های سبز استفاده شده و آرایه متنوعی از تزئینات هم شامل فندک‌ها و چاقوهای ارتش سوئیس و غیره در آن بکار رفته میباشد.

 

هم چنین تزئیناتی از جنس گلوله، یک چاقوی خونی و یک تفنگ قلابی بر شاخه‌های درخت نصب شده‌اند و بالای آن هم ستاره‌ای از چاقوهای نینجایی قرار داده شده میباشد.

همه ی اشیای روی درخت وسایلی هستند که مسافران اجازه قرار دادن آن‌ها در چمدان‌ها و ساک‌هایشان را نداشته‌اند. طبق گفته مسئولین فرودگاه، پیامی زیاد جدی پشت این سازه شیطانی نهفته میباشد.

عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی

 

درخت یک و نیم متری و شکوه آن (عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی)

یکی از سخنگویان فرودگاه ویلنیوس می‌گوید: «هدف ما آن بود که یک پیام آموزشی را درمورد اهمیت امنیت پرواز به مخاطبان خود برسانیم».

او ادامه می‌دهد: «قرار دادن این اشیا در ساک‌های دستی ممنوع بوده میباشد و آن‌ها را طی بازرسی از مسافران گرفته‎ایم. چیزهایی چون چاقو، قیچی، فندک، تیغ و دیگر اجناس خطرناک. پس اگر نمی‌خواهید وسایل شخصی و ممنوعه‌تان روی درخت کریسمس سال بعد فرود بیایند، بهتر میباشد محتویات ساک خود را قبل از آماده شدن برای سفر بعدی بررسی نمایید.»

چند ماه قبل، شهر ویلنیوس به‌عنوان ارزان‌ترین مقصد تفریحات شهری در قاره اروپا شناخته شد. قیمت کل سفر تفریحی به شهر ویلنیوس برابر با 148 پوند اعلام شد که نسبت به گزارش سال قبل 11 درصد کاهش یافته میباشد.

منبع: independent.co.uk

————————————————————-

مطالب مرتبط: