پورشه از ایستگاه شارژ متحرک برای خودروهای الکتریکی خود رونمایی نمود

پورشه از ایستگاه شارژ متحرک برای خودروهای الکتریکی خود رونمایی نمود

پورشه از ایستگاه شارژ متحرک برای خودروهای الکتریکی خود رونمایی نمود : پورشه به تازگی از یک ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی با قابلیت جابجایی که به یک باتری عظیم دو.یک مگاوات ساعتی مجهز و روی 1 تریلی سوار شده، رونمایی نمود. porsche

پورشه یکی از پیشگامان تولید خودروهای الکتریکی به شمار ‌می‌رود و به سمت تما‌می‌خودرو های خود به مدل‌های الکترکی حرکت ‌می‌کند. این شرکت اعلام نمود که این دستاورد این سیستم قادر میباشد تا ده خودروی الکتریکی را به طور همزمان شارژ بکند.

هم چنین این این فناوری ‌می‌توان در مناطقی که دسترسی به ایستگاه‌های شارژ ثابت وجود ندارد و یا رویدادهایی که با شرکت تعداد زیادی از خودرو های الکتریکی همراه می باشد، استفاده نمود.

تامین نیازهای شارژی خودروهای الکتریکی

درواقع، آنچه پورشه را به طراحی و تولید چنین محصولی سوق داده، سعی بزرگان عرصه خودروسازی در طی سال‌های اخیر برای پی بردن به نحوه تامین نیازهای شارژی خودرو های الکتریکی بوده تا از این راه بتوانند خیال دارندگان مدل‌های الکتریکی خود را از دسترسی به شارژ در مناطق مختلف راحت کنند.

البته پورشه در این راه تنها نیست و شرکت آئودی هم چندی قبل از طرح خود در این زمینه حرف زد. آئودی از پیشتر از تعبیه کانتینرهایی حاوی باتری‌های بزرگ الکتریکی بمنظور شارژ این قبیل خودروها خبر داد. ایستگاه شارژ متحرک برای خودروهای الکتریکی

شرکت تسلا

شرکت تسلا هم که فعلا حرف ابتدا را در عرصه خودروهای الکتریکی ‌می‌زند، تریلری مجهز به باتری عظیم الجثه مگاشارژر را طراحی کرده میباشد. با این حالا، پورشه هم تقریبا چنین راهکاری را برای تامین شارژ خودروهای الکتریکی خود اندیشیده میباشد.

پورشه در بیانیه خود در این رابطه عنوان نمود که فعلا زیرساخت‌های شارژ خودرو های الکتریکی آنچنان که میبایست و شاید توسعه نیافته‌اند و ن‌می‌توانند نیاز فوری دارندگان خودرو های الکتریکی به شارژ را برآورده کنند.

از این رو، این ایستگاه شارژ متحرک که با یاری تریلی‌های ساخت شرکت آلمانی «ads-tec» طراحی شده‌اند، ‌می‌توانند در موقعیت‌های مختلف به یاری رانندگان خودروهای الکتریکی بیایند.

مطالب مرتبط :