پوشیدن لباس رنگی در تابستان

پوشیدن لباس رنگی در تابستان

 پوشیدن لباس رنگی در تابستان

پوشیدن لباس رنگی در تابستان یک دلیل زیاد منطقی دارد و آن هم این میباشد که از ذوب شدن شما در اثر گرما جلوگیری می کنند ولی علاوه بر این طراحان تاثیرات روحی و احساسی رنگها در فصول مختلف سال را هم پیشنهاد می گیرند.

همانطور که میدانید، پوشیدن یک پیراهن سیاه رنگ در هوای گرم باعث میشود که بیش گرما را احساس نمایید زیرا رنگهای تیره به جای این که گرما را انعکاس بدهند آن را جذب می کنند.

البته منظورمان این نیست که میبایست کلا” پوشیدن لباسهای تیره را در این فصل کنار بگذاریم ، طراحان لباس هنگامی از پارچه های تیره رنگ برای لباسهای فصل تابستان استفاده می کنند ، تلاش می کنند پارچه های نازکتر و سبکتر انتخاب کنند تا به این ترتیب درجه حرارت بدن تنظیم شود.

پوشیدن لباس رنگی در تابستان

بعضی از رنگها خاطرات فصلهای مختلف را تداعی می کنند:

• رنگ آبی یاد آور دریای گرم و آسمان داغ تابستان میباشد.

• سفید یاد آور یخ میباشد و هنگامی در فصل تابستان لباس سفید می پوشیم از لحاظ روحی بیش احساس خنک بودن میکنیم.

• رنگهای زرد و نارنجی یاد آور رنگ خورشید و میوهایی همچون پرتقالی و لیمو هستند.

• رنگهای صورتی و قرمز یاد آور گلها هستند.

• رنگ سبز یاد آور درختان و چمنها میباشد.

• رنگ کرم و بژ تداعی کننده بیابانها و تپه های شنی هستند.

پوشیدن لباس رنگی در تابستان

در صورتی که یار دارید در پایان فصول سال از لباسهای رنگ تیره مثل سیاه ، سورمه ای و قهوه ای شکلاتی استفاده نمایید در فصل تابستان از پارچه های سبک و منفذدار مثل لنین و پنبه ایاستفاده نمایید و از پوشیدن لباسهایی از جنس نایلون و یا پلی استر پرهیز نمایید زیرا این نوع لباسهاگرما را جذب می کنند.

پارچه های لنین رطوبت را بخود جذب میکند پس برای فصل تابستان که تعرق بدن زیاد فراوان میباشد انتخاب مناسبی میباشد. پارچه های پنبه ای هم برای این فصل خیلی متناسب میباشد زیرا این نوع پارچه از جنس طبیعی میباشد و گرما را از خود عبور میدهد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان، نیازمندیهای رایگان، تبلیغات رایگان اینترنتی به شما همراهان گرامی می باشد.

—————————————————————-

مطالب مرتبط: