چگونه تبلیغاتی متمایز و جذاب تر از رقبا داشته باشیم؟

چگونه تبلیغاتی متمایز و جذاب تر از رقبا داشته باشیم؟

چگونه تبلیغاتی متمایز و جذاب تر از رقبا داشته باشیم؟  آیا تابحال با این مورد مواجه شده‌اید که هنگامی در فضای آنلاین جستجو می‌کنید، اکثر تبلیغات اینترنتی که به نمایش درمی‌آیند مشابه همدیگر هستند؟ در این درس به کسب و کار شما یاری می‌کنیم تا از راه نوشتن تبلیغات قابل توجه، تیترهای جذاب و دعوت به اقدام واضح با سایر تبلیغات تفاوت داشته باشید.

بیایید با جستجو برای عکاس عروسی و تبلیغاتی که نمایش داده می‌شوند آغاز کنیم.

نخستین چیزی که احتمالا متوجه می‌شوید این میباشد که عکاسان عروسی زیادی حضور آنلاین دارند و همه تبلیغات در این شلوغی گم می‌شوند و دیده نمی‌شوند. علت این میباشد که این تبلیغات مشخصا برای جستجوی ما دارای ارتباط نیستند و به ظاهر چیز خاصی را ارائه نمی‌دهند.

هم چنین میزان زیادی نتایج خالص موتور جستجو را داریم که در وسط صفحه قرار داشته و برای جذب توجه شما در حالا رقابت هستند. به راحتی متوجه می‌شوید که تبلیغ شما چقدر راحت می‌تواند در این فضا گم شود به همین دلیل زیاد مهم میباشد تا تبلیغی خاص و ویژه تهیه نمایید که با رقبا تمایز داشته باشد.

چگونه تبلیغاتی متمایز و جذاب تر از رقبا داشته باشیم؟

روش‌های درست کردن تمایز برای تبلیغ(چگونه تبلیغاتی متمایز و جذاب تر از رقبا داشته باشیم؟)

حالا چگونه می‌توانید تبلیغ خود را بهبود بدهید و باعث بشوید که در کل صفحه بصورت متمایز به چشم بیاید؟ برای تبدیل یک تبلیغ ساده به تبلیغی که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند چند دستورالعمل ساده وجود دارد که میبایست از آنان پیروی نمایید.

• تبلیغ دارای ارتباط داشته باشید

اول به سراغ بحث دارای ارتباط بودن برویم. دارای ارتباط بودن اصل اساسی در بازاریابی موتور های جستجو میباشد. تا جایی که می‌توانید عنوان تبلیغ خود را منطبق بر کلمات فردی قرار بدهید که جستجو می‌کند. آن مثال عکاس عروسی را به خاطر دارید؟
اگر می‌خواهید مطمئن باشید که در نتایج جستجو با این عبارات قرار داشته باشید، از همین کلمات هم برای عنوان تبلیغ استفاده کنید: سفارش عکاس عروسی. از این پس هر گاه فردی با این کلیدواژه‌ها جستجو بکند، تبلیغ شما به طور کامل با آن چیزی که مورد جستجو بوده مطابقت دارد.

• پیشنهادی ویژه داشته باشید(چگونه تبلیغاتی متمایز و جذاب تر از رقبا داشته باشیم؟)

حالا از چه روش‌های دیگری می‌توان تبلیغ را از بقیه متفاوت کرد؟ نظرتان در مورد یک نظر یا تخفیف مقطعی و ویژه چگونه است؟ اگر در حالا برگزاری یک حراج هستید یا مزیتی ویژه برای مشتریان ارائه می‌کنید، با این موارد خیلی راحت می‌توانید توجه جذب کنید.

خط ابتدا توصیف کسب و کار را در پیشنهاد بگیرید که می‌گوید عکاسی از هر گونه مجلس عروسی و آن را با یک نظر ویژه همراه نمایید. مثلا به این صورت: ۲۵٪‌ تخفیف برای کلاژ تصویر
تبلیغ به این گونه جذابیت بیشتری دارد و به مشتری دلیل خاصی برای بازدید از وب‌سایت شما می‌دهد. بصورت مشابه می‌توانید موردی همچون این را استفاده کنید: فرستادن رایگان برای فروش بیشتر از ۱۰۰۰ هزار تومان.

چگونه تبلیغاتی متمایز و جذاب تر از رقبا داشته باشیم؟

• دعوت به اقدامی مشخص نمایید

آخرین موردی که میبایست در پیشنهاد داشته باشید این میباشد که در تبلیغ، یک دعوت به اقدام واضح و قدرتمند هم بگنجانید. به بیان دیگر به بازدیدکنندگان بگویید که در وقت مشاهده وبسایت شما چه کاری میبایست انجام بدهند. می‌توانید بگویید چیزی را خرید نمایید یا رزرو نمایید.

تحقیقات نشان می‌دهند زمانیکه مردم را به سمت موردی خاص هدایت نمایید، جواب مناسبی خواهید گرفت.
خیلی پسندیده میباشد که در خط دوم تبلیغ خود این مسئله را بگنجانید تا فردی که جستجو می‌کند بداند که بعد از کلیک بر روی تبلیغ شما دقیقا چه کار میبایست انجام دهد.(چگونه تبلیغاتی متمایز و جذاب تر از رقبا داشته باشیم؟)

فرض کنیم که دعوت به اقدام شما این عبارت باشد: همین حال رزرو نمایید.

این مورد پسندیده میباشد ولی خیلی هیجان انگیز نیست. بیایید یک مورد جذاب‌تر را امتحان کنیم. مثلا: گالری تصویر عروسی ما را مشاهده کنید! این مورد خیلی بهتر میباشد که به مشتری می‌‌گوید که در وقت مشاهده سایت شما چه کاری انجام دهد و هم چنین به مشتری این پیام را می‌دهد که تبلیغ با نیاز او به طور کامل دارای ارتباط میباشد چرا که شما مجموعه‌ای از عکاسی عروسی دارید.

زیاد خب، حالا به سراغ نسخه اولیه تبلیغ برویم تا شرایط پیش و بعد از تغییر را مقایسه کنیم. زیاد بهتر شده این طور نیست؟ عنوان تبلیغ حالا زیاد مرتبط‌‌‌‌‌‌ تر با جستجو میباشد. ما اکنون دارای یک نظر ویژه هیجان‌انگیز و هم دعوت به اقدامی مشخص هستیم. این تبلیغ نو با احتمال بیشتری مشتریان را به سایت شما جذب می‌کند.

————————————————————

مطالب مرتبط: