حذف مدعیان درمان ویروس کرونا از طریق آمازون

حذف مدعیان درمان ویروس کرونا از طریق آمازون

حذف مدعیان درمان ویروس کرونا از طریق آمازون

شیوع ویروس کرونای جدید همه دنیا را درگیر کرده و در حالیکه کشورها در تلاشند تا با این ویروس مسری مبارزه کنند، غول‌های تکنولوژی هم به راه به طور کامل متفاوتی با آن می‌جنگند. از وقت همه‌گیر شدن این بیماری، شرکت‌های تکنولوژی تلاش کرده‌اند تا با انتشار اخبار جعلی و اطلاعات نادرست درمورد ویروس جدید مقابله کنند.

همین چند روز قبل، فیس‌بوک اقدام به حذف محصولاتی کرد که ادعای محافظت از مردم در برابر ویروس کرونا می‌کردند.

حال آمازون هم اعلام کرده میباشد که ۱ میلیون محصولی را که ادعای درمان این بیماری را داشتند از وب‌سایت خود حذف کرده میباشد. این شرکت هم چنین در روزهای اخیر، هزاران محصول مختلف را به خاطر زیاد شدن بی‌رویه هزینه حذف کرده و به فروشندگان هشدار داده میباشد که هزینه ماسک‌های گونه را بیش‌ازاندازه بالا نبرند. این خرده‌فروش آنلاین گفت که “در آمازون جایی برای زیاد شدن نجومی قیمت‌ها وجود ندارد.”

آمازون، معیار دقیقی را برای شناسایی محصولاتی که قیمت غیرمنصفانه را رعایت نمی‌کنند مشخص نکرده.

ولی تایید نمود که از ترکیب روش‌های بررسی دستی و اتوماتیک لیست‌ها، برای شناسایی ادعاهای نادرست و زیاد شدن بی‌رویه قیمت‌ها استفاده خواهند کرد. دانشمندان اعلام کرده‌اند که در حال‌حاضر هیچ درمانی برای ویروس کرونای جدید وجود ندارد. بنابراین اگر تبلیغی را در فضای آنلاین دیدید که قول درمان آن را می‌دهد، بدانید که جعلی میباشد و نبایستی به آن اطمینان نمایید.

ویروس کرونا تا به‌حال جان نزدیک به ۲۸۰۰ شخص را گرفته و بیشتر از ۸۳ هزار شخص را آلوده کرده میباشد. با این که بسیاری از بیماران بهبود یافته‌اند، ولی خیلی از کشورها هنوز در وضعیت هشدار قرار دارند و شرکت‌های تکنولوژی گام‌های موثری را برای محافظت از کارکنان خود برداشته‌اند. در اثر شیوع این ویروس، برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC) به تعویق افتاد و مایکروسافت هم هنوز درمورد لغو یا تعویق کنفرانس توسعه‌دهندگان Build 2020 خود تصمیم نگرفته میباشد. شب گذشته نخستین مرگ ناشی از ویروس کرونا در منطقه سیاتل آمریکا گزارش شد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان، تبلیغات رایگان اینترنتی و … به شما عزیزان می باشد، با درج آگهی رایگان در سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

———————————————————————

مطالب مرتبط: