راهنمای ثبت نام کارت سوخت

راهنمای ثبت نام کارت سوخت

راهنمای ثبت نام کارت سوخت

سهمیه‌بندی بنزین جدی به نظر می‌رسد و استفاده از کارت سوخت، به‌زودی اجباری می‌شود.
 در این مطلب به راهنمای گام به گام استفاده از وبسایت خدمات دولت و ثبت‌نام کارت سوخت بانکی پرداختیم.( راهنمای ثبت نام کارت سوخت )

بر اساس اخبار دریافتی از نهادهای رسمی و مسئولان دولتی، استفاده از کارت سوخت برای خرید بنزین و گازوئیل، در آینده‌ی نزدیک، اجباری خواهد شد. این موضوع، دغدغه‌ی جدیدی برای مالکان خودروهای سواری است و آن‌ها را مجاب به دریافت کارت سوخت می‌کند.

از سویی دیگر، بنا به اظهارات محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان استفاده از کارت عابر بانک به‌عنوان جایگزین کارت سوخت فراهم شده است. در ادامه‌ی مطلب، به چگونگی کار با وبسایت خدمات دولت و استفاده از امکانات آن می‌پردازیم.( راهنمای ثبت نام کارت سوخت )

راهنمای ثبت نام کارت سوخت
راهنمای دریافت کارت سوخت نو یا المثنی

وبسایت خدمات دولت الکترنیک با نام کامل درگاه ملی خدمات دولت همراه به نشانی https://mob.gov.ir فعالیت می‌کند. خدمات مختلفی از راه این وبسایت ارائه می‌شود که البته یکی از آن‌ها مربوط به کارت سوخت میباشد.( راهنمای ثبت نام کارت سوخت )https://mob.gov.ir

در صفحه‌ی ابتدا، کاربر به‌آسانی می‌تواند با توجه به نوع سیستم عامل گوشی هوشمند (اندروید یا iOS)، اپلیکشین دولت همراه را دریافت بکند. راه لینک موجود در همین صفحه و متصل شدن به کافه‌بازار، موفق شدیم نسخه‌ی اندروید از اپلیکیشن دولت همراه را در زمانی نسبتا کوتاه نصب کنیم. البته، برای درخواست کارت سوخت نو یا تبدیل کارت بانکی به آن، می‌توان بی‌نیاز از نصب اپلیکیشن و با تکیه بر امکانات داخل وبسایت دولت همراه، اقدام نمود.

جدول زمانبندی مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه

قبل از اقدام به استفاده از وبسایت یا اپلیکیشن دولت همراه، میبایست به زمان‌بندی دارای ارتباط با شماره تلفن همراه توجه داشته باشید. بر این اساس، امروز چهارشنبه مورخ ۷ آذرماه، صرفا برای دارندگان تلفن همراه با شماره‌ی منتهی به ۹، امکان ثبت‌نام وجود دارد.( راهنمای ثبت نام کارت سوخت )

رقم آخر ۹ چهارشنبه ۱۳۹۷/۹/۷

رقم آخر ۸ پنجشنبه ۱۳۹۷/۹/۸

رقم آخر ۸ جمعه ۱۳۹۷/۹/۹

رقم آخر ۷ شنبه ۱۳۹۷/۹/۱۰

رقم آخر ۷ یکشنبه ۱۳۹۷/۹/۱۱

رقم آخر ۶ دوشنبه ۱۳۹۷/۹/۱۲

رقم آخر ۶ سه شنبه ۱۳۹۷/۹/۱۳

رقم آخر ۵ چهارشنبه ۱۳۹۷/۹/۱۴

رقم آخر ۵ پنجشنبه ۱۳۹۷/۹/۱۵

رقم آخر ۴ جمعه ۱۳۹۷/۹/۱۶

رقم آخر ۴ شنبه ۱۳۹۷/۹/۱۷

رقم آخر۳ یکشنبه ۱۳۹۷/۹/۱۸

رقم آخر۳ دوشنبه ۱۳۹۷/۹/۱۹

رقم آخر ۲ سه شنبه ۱۳۹۷/۹/۲۰

رقم آخر ۲ چهارشنبه ۱۳۹۷/۹/۲۱

رقم آخر ۱ پنجشنبه ۱۳۹۷/۹/۲۲

رقم آخر ۱ جمعه ۱۳۹۷/۹/۲۳

رقم آخر صفر شنبه ۱۳۹۷/۹/۲۴

 

پایان ( راهنمای ثبت نام کارت سوخت )


مطالب مرتبط :