ویژگیهای سایت های ثبت آگهی رایگان در اینترنت

 ویژگیهای سایت های ثبت آگهی رایگان در اینترنت

 ویژگیهای سایت های ثبت آگهی رایگان در اینترنت :اصولاً این ویژگیها برای هر صاحبان کسب و کار حائز اهمیت خواهد بود چرا که مدیران سایتها و شرکتها در پی رسیدن به نتایج مفید  از تبلیغات اینترنتی هستند همانند زیاد شدن ترافیک وبسایت یا وبلاگ و هم چنین زیاد شدن سود از راه عرضه بیش کالا و خدمات.

این مشخصه ها را پس از بررسی سایت های گوناگون به ترتیب لیست ذیل مشاهده میکنید:

 نظم و طبقه بندی آگهی های تبلیغاتی: یعنی هر کسب وکار به صورت تخصصی و جداگانه میتواند آگهی خود را درج بکند.

سطح دسترسی سایت: یعنی سطح درگیر بودن مخاطب در سایت میباشد. وبسایت به گونه باشد که کاربران بتوانند به سهولت، منوهای مختلف وبسایت را بررسی کنند.

ساختار URL سایت: ساختار url  هرچقدر گویا باشند، و طبقه بندی مشاغل بهتر را نمایش بدهند، اصولاًموفق تر میباشد.

هماهنگی و پشتیبانی فنی: هیچ وب سایتی بدون تیم پشتیبانی مجرب دوام نخواهد داشت. وب سایت های تبلیغاتی از مجموعه ای هستند که احتیاج به تیم پشتیبانی فنی مجرب برنامه نویسی و پشتیبانی کاربران دارند. برخی از سایت های تبلیغاتی به ایمیل کاربران جواب نمیدهند و برای تأیید آگهی ها میبایست 2 روز کاری یا  بیش، وقت سپری شود.

درج لینک: این مورد به تنهایی یک مزیت بزرگ برای سایتهای تبلیغاتی میباشد که با این مورد مخاطب بازدید کننده تبلیغات مستقیماً به وبسایت شما لینک می شود البته معمولا درج لینک رایگان نیست.

نکته هم ثبت آگهی رایگان در اینترنت

شرایط عضویت در همه سایت های تبلیغاتی رایگان میباشد و پس از ورود به وبسایت با گزینه ای به نام “عضویت” یا “ثبت نام” کار عضویت به راحتی انجام می شود.

تبلیغات خود را در ذیل گروه تخصصی  مربوط درج نمایید.( ویژگیهای سایت های ثبت آگهی رایگان در اینترنت)
میبایست آگهی کوتاه و گویا و البته جذاب باشد. منظور از کوتاه بودن این نیست که دو خط باشد میبایست تکرار کلمات و پر حرفی نباشد.
————————————————————
مطالب مرتبط: