چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟!

چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟!

چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟! امروز برند ها و استارت آپ های فعال در صنایع مختلف برای سئو وبسایت و قرار گرفتن در رتبه ابتدا گوگل رقابت شدیدی دارند و در همین راستا برای تولید محتوا و لینک سازی قیمت های زیادی می کنند.

ولی مهم ترین دلیل موفقیت و برتری وبسایت های رتبه ابتدا گوگل چیست؟

اگر وبسایت شما از پیشنهاد سئوی فنی یا سئوی تکنیکال مورد تایید گوگل باشد و برای تولید محتوا برنامه ریزی خوبی داشته باشید، تنها کاری که ضروری میباشد انجام بدهید دریافت بک لینک ارگانیک از سایتهای معتبر میباشد.

برای لینک سازی و دریافت لینک ارگانیک از وبسایت های خبری معتبر که اتوریتی بالایی دارند برترین راهکار رپورتاژ میباشد.
رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از ذیل مجموعه های تبلیغات همسان، نتایج قابل توجهی در سئو وبسایت و بازاریابی دیجیتال دارد. (را رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟!)
ولی در رقابت بین برند هایی که در سئوی آن پیج و سئوی آف پیج به یک اندازه قیمت کرده اند تنها یک برند میتواند به رتبه ابتدا گوگل برسد.

چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟!

چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟!

نکته مهم اینجاست گوگل چگونه برترین وبسایت را انتخاب میکند و چگونه سایر سایتها را رتبه بندی می کند؟ 

درنظر بگیریم که ۵ برند یا استارت آپ فعال در یک حوزه کاری حدودا در یک حد برای سئو وبسایت قیمت می کنند. مثلا همه از وردپرس برای طراحی وبسایت استفاده کرده و از ابزار های متداول سئو همچون Yoast SEO برای بهینه سازی صفحات وبسایت بهره منده شده اند.

بطور معمول هفته ای یک محتوای سئو شده نو و یونیک هم بروی وبسایت خود قرار می بدهند و لینک سازی های داخلی را انجام میدهند.

هم چنین در طول ماه برای دریافت بک لینک ارگانیک بروی ۵ وبسایت خبری هم رپورتاژ آگهی منتشر می کنند.
ولی حتی اگر قدمت دامنه و سایر پارامتر های سئوی وبسایت این برند ها در یک حد باشد، درنهایت رتبه ابتدا گوگل جای یک برند بیش نیست، و آن برند میتواند به واسطه قرار گرفتن در برترین جایگاه جستجو، به مرور درآمد خود را زیاد شدن داده و به سهم بیشتری از بازار دست پیدا بکند.

برای دستیابی به رتبه ابتدا گوگل میبایست در تولید محتوای رپورتاژ آگهی خلاقیت بیشتری به خرج بدهید و اصول سئو و بازاریابی محتوا را بطور کامل در محتوا رعایت نمایید. (چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟!)

هم چنین میبایست از یک استراتژی منظم و طولانی مدت برای ساختن کمپین های رپورتاژ‌ اگهی استفاده نمایید.
مدیر شرکت VIRLAN در ادامه گفت: امروز موتور جستجوی گوگل بیش از پیش به محتوا توجه میکند و اگر در بحث تولید محتوا عملکرد بهتری داشته باشید قطعا می توانید در نتایج جستجو بالاتر از رقبا باشید.

چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟!

چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟!

در ادامه ؛ یکی از نکته ها مهم در تولید محتوا برای رپورتاژ ، دوری از تکرار میباشد.
درواقع از آنجایی که ما در طول وقت برای لینک سازی به انتشار اخبار و مقالات در سایتهای خبری نیاز داریم، تولید محتوایی که نسبت به مقالات قبلی خودمان و سایر رقبا حرف تازه ای داشته باشد نیاز به خلاقیت و ایده های نو دارد.

درصورتی که اغلب کسب و کار های فعال در هر یک از صنایع، در طول وقت دچار تکرار میشوند و هرچند که مقالات جدیدی را تولید می کنند ، ولی موضوع و محتوای کلی رپورتاژ زیاد مشابه مقالات قبلی و حتی مطلب ها سایر رقبا میباشد.

اینجاست که گوگل به برند هایی که در تولید محتوای رپورتاژ آگهی خلاقیت بیشتری به خرج می بدهند رتبه ابتدا را جایزه می دهد.

هم چنین اگر برای انتشار رپورتاژ آگهی استراتژی داشته باشید و در طول سال به صورت منظم در سایتهای معتبر و متعدد خبر منتشر نمایید، به مرور جایگاه وبسایت شما در نتایج کلمات کلیدی دارای ارتباط بیشتری بالا میرود و در نتیجه سهم بیشتری از بازار را خواهید داشت.
البته از تولید محتوای وبسایت و صفحات برند در شبکه های اجتماعی هم نبایستی غافل بشوید ، زیرا در مجموع برند هایی که در تولید و بازاریابی محتوا خلاقیت بیشتری دارند میتوانند مخاطبان بیشتری را جذب کرده و مشتریان وفادار تری داشته باشند.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد.

—————————-

مطالب مرتبط: