استراتژی ثروتمندان برای موفقیت

استراتژی ثروتمندان برای موفقیت

استراتژی ثروتمندان برای موفقیت : براساس تحقیقات انجام شده، ثروتمندان جدا از داشتن روشها و ترفندهای مختلف برای درآمدزایی، فلسفه و باورهایی هم دارند که در افراد عادی نمی توان یافت. میبایست در کنار فراگرفتن نحوه درآمدزایی، باورها و تفکرات درستی را هم در ذهن خود پرورش بدهیم.

یکی از برترین شگردها برای به دست آوردن این تفکرات صحیح هم کسب تجربه از دانسته های ثروتمندان میباشد. در ادامه به 7 موردی میپردازیم که ثروتمندان به آنان باور دارند.

1. ثروت ارتباط زیاد کمی با میزان تحصیلات شما دارد: موضوعی میباشد که شاید بیش افراد عادی با آن مخالف باشند، ولی سایبولد پیشنهاد جالبی دارد:”ثروتمندان خودساخته با این موضوع به طور کامل موافق هستند که رسیدن به درآمد بالا رابطه زیاد کمی با میزان تحصیلات فرد دارد و بیش به تمرکز و اصرار برای رسیدن به موفقیت برمی گردد.”

استراتژی ثروتمندان برای موفقیت

وی می گوید ساخت یک آینده ی پسندیده لزوما به باهوش تر بودن بستگی ندارد:”رسیدن به موفقیت به این موضوع بستگی دارد که بدانید چه می خواهید و روی رسیدن به آن تمرکز نمایید حالا هرچه می خواهد وقت ببرد یا هرچه سخت باشد نبایستی مانعی برای رسیدن شما به هدفتان باشد. این روشی ساده است؛ ولی میبایست در پیشنهاد داشته باشید که آسان نیست.” (استراتژی ثروتمندان برای موفقیت)

جالب میباشد بدانید که شمار زیادی از افراد ثروتمند تحصیلات خود را رها کرده اند و دارای میزان تحصیلات کمی هستند. افراد ثروتمند دانش خود را نه از راه کسب علم در دانشگاه بلکه از راه کسب تجربه به دست آورده اند.

در کتاب سایبولد نوشته شده است: “کافی است که به خانه ی فرد ثروتمندی بروید تا یکی از نخستین چیزهایی که پیشنهاد شما را به خود جلب بکند کتابخانه بزرگ و عظیم وی باشد که طبیعتا مطالعه ی این کتاب ها به موفقیت اش یاری زیادی کرده میباشد.”

2. اگر به کاری که انجام می بدهید عشق بورزید پول و ثروتمند هم سرازیر خواهد شد: هرچه شما کاری را بیش یار داشته باشید به آن اهمیت بیشتری می بدهید و تلاش می نمایید که بهتر و باکیفیت تر، حتی متمایز از دیگران آن را انجام بدهید و همین امر باعث میشود تا شناخته تر شده و درآمد بیشتری داشته باشید.

در نوشته های سایبولد میتوان خواند:”بیشتر افراد به این موضوع فکر می کنند که اگر کاری را انجام بدهند چقدر پول به دست خواهند آورد و این در حالی میباشد که افراد ثروتمند اول کاری که به انجام آن علاقه مند هستند را پیدا کرده و بعد سعی کرده اند تا از انجام آن کسب درآمد کنند.” (استراتژی ثروتمندان برای موفقیت)

 

3. اگر شما کاری را که انجام می بدهید با علاقه و عشق باشد بی شک موارد مورد نیاز برای موفقیت آسان تر خواهند بود. سایبولد در این زمینه گفته است: “به جای آن که به دنبال کاری باشید که بیشترین درآمد را برای شما به همراه دارد به دنبال شغلی بگردید که انجام دادن آن را یار داشته و میدانید که میتوانید در انجام آن موفق بشوید.

بعد از این که چنین شغلی را یافتید پایان سعی و تمرکز خود را روی موفقیت تان در آن شغل قرار بدهید تا بتوانید به یکی از توانمندترین و شناخته شده ترین فرد در زمینه ی شغلی خود تبدیل بشوید. بعدا مشاهده خواهید نمود که با میزان زیادی از ثروت و درآمد رو به رو شده اید.”

4. برای ثروتمند و کسب درآمد به داشتن سرمایه نیازی ندارید: برخلاف باور خیلی از مردم که پول، کسب درآمد را به همراه خواهد داشت ثروتمندان پیشنهاد متفاوتی دارند. سایبولد در کتاب خود نوشته است: “باور کلیشه ای که برای کسب درآمد نیاز به سرمایه دارید می تواند شما را به برترین شکل محدود ساخته و هم چنین به بدترین شکل، مخرب باشد.

استراتژی ثروتمندان برای موفقیت

واقعیت این میباشد که شما میبایست برترین ایده برای حل مشکلات داشته باشید تا بتوانید پول به دست آورید. ایده های خلاقانه می توانند منابع کمیابی باشند؛ ولی بیش مردم بر روی این موضوع تمرکز کرده اند که پول از کجا می آید و همین امر سبب میشود تا ایده ها را نادیده بگیرند.”

افراد ثروتمند اول روی یافتن و تکامل یک ایده ی خلاقانه تمرکز می کنند بعدا به دنبال جیب افراد دیگری می روند تا بتوانند سرمایه ضروری برای به تحقق نشاندن ایده هایشان را به دست آورند. (استراتژی ثروتمندان برای موفقیت)

سایبولد در این مورد می گوید: افراد مستعد همیشه می دانند که پول در هر شرایطی حاضر میباشد زیرا افراد پولداری وجود دارند که به دنبال یک سرمایه گذاری ایده آل هستند تا بتوانند این ایده ها را تبدیل به مخازن درآمد کنند.

5. پول به دامان شما نخواهد افتاد میبایست به دنبال آن بروید: بسیاری از افراد بر این باورند که دیگران شرایط متناسب زندگی را برایشان فراهم خواهند کرد؛ ولی به طور کامل اشتباه فکر می کنند. سایبولد می گوید: “قرار نیست کسی شما را کشف بکند، نجات دهد یا یک شبه ثروتمندتان بکند. اگر می خواهید پول زیادی داشته باشید میبایست کسب و کار خود را راه انداخته و این را بدانید که کسی برای نجات یا یاری به شما نخواهد آمد.”

این گفته به طور کامل صحت دارد و عوام مردم صبر می کنند تا شرایط و موقعیت خوبی برای آنان فراهم شود. این در حالی میباشد که افراد مستعد برای موفقیت خود هدفی را مشخص کرده و بعدا از پایان قدرت خود استفاده می کنند تا به هدفشان برسند. از دیگر خصایص افراد ثروتمند این است که نه تنها برای رسیدن به موفقیت سعی می کنند بلکه نسبت به شرایط هم زیاد هوشیار هستند.

در کتاب سایبولد می خوانیم: “افراد ثروتمند از خود می پرسند:”چرا من موفق نباشم؟ من به اندازه دیگران پسندیده هستم و لیاقت ثروتمند شدن و موفقیت را دارم.

اگر من به دیگران یاری کنم که مشکلاتشان را حل کنند چرا نبایستی در قبالش پاداشی بگیرم؟” و از آن جا که چنین باوری را در خود پرورش داده اند همین امر سبب میشود تا بتوانند به موفقیت دست یابند.”

6. سریع ترین راه برای ثروتمند شدن خوداشتغالی است: متوسط مردم بر اساس میزان ساعات کاریشان حقوق می گیرند که به دو حالت کار بر اساس حقوق ثابت یا بر اساس ساعاتی که کار کرده اند تقسیم میشود. این در حالی میباشد که ثروتمندان بر اساس نتیجه ای که دریافت می کنند درآمد دارند.

جدا از این مسائل، افراد ثروتمند اصولا صاحبان شغلشان هستند و تسلط کامل بر درآمدشان دارند. سایبولد در این مورد می گوید: “درست میباشد که کسانی در دنیا وجود دارند که بابت کاری که انجام می بدهند حقوق بالایی دریافت می کنند؛ ولی میبایست در پیشنهاد داشته باشید که این روش، طولانی ترین و شاید امن ترین راه رسیدن به ثروت باشد؛ ولی ثروتمندان می دانند که خوداشتغالی سریع ترین روش برای رسیدن به درآمد بالا میباشد.”

استراتژی ثروتمندان برای موفقیت

در حالی که ثروتمندان دنیا در حال رشد هستند متوسط افراد به حقوق ثابت خود دل خوش کرده اند و موقعیت های زندگی خود را فدای درآمد ماهانه ای که دارند می کنند. (استراتژی ثروتمندان برای موفقیت)

در کتاب سایبولد می خوانید: “اکثریت مردم به دنبال این هستند که رفاه جزئی را در زندگی شان با بودن در یک شغل و کسب حقوقی مکفی تضمین کنند و اگر شانس خوبی هم داشته باشند در کار خود ارتقا یافته و درصدی به حقوق اولیه ای که دارند اضافه شود.”

7. کسب ثروتمند و پولدار شدن به نحوه تفکر شما برمی گردد: سایبولد به این موضوع تاکید کرده که هر کسی می تواند ثروتمند شود: “ثروتمند شدن به نحوه تفکر شما بازمی گردد و این که در مورد درآمدزایی به چه چیزهایی باور دارید. همیشه رمز موفقیت برای همه ثروتمندان یکسان بوده است؛ تفکر.” اگر می خواهید همچون یک فرد ثروتمند فکر نمایید، در موردشان بیش بدانید.

سایبولد در ادامه می گوید: “به گفتن این که ثروتمند شدن تان خارج از کنترل شماست خاتمه بدهید. حقیقت این میباشد که ثروتمند شدن به باورها و تفکرات تان برمی گردد.”

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان، درج آگهی رایگان اینترنتی، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با درج آگهی رایگان خود در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کارب قرار دهید.

—————————————————————–

مطالب مرتبط: