نقش ضمیر ناخودآگاه در موفقیت

نقش ضمیر ناخودآگاه در موفقیت

نقش ضمیر ناخودآگاه در موفقیت

نقش ضمیر ناخودآگاه در موفقیت ؛ چیزی که تاثیر زیادی بر پایان حرکات ما دارد، ولی معمولا مورد توجه قرار نمی بگیرد. در عوض همیشه ما روی ضمیر خودآگاه مان تمرکز میکنیم که باعث درست کردن تفکر انتقادی در ذهن مان میشود.

ضمیر ناخودآگاه لایه ای قدرتمند در پس ضمیر خودآگاه ماست و باعث درست کردن آگاهی نسبت به چیزهایی می شد که ذهن خودآگاه قادر به تشخیص شان نیست.

زمانیکه بتوانید ضمیر ناخودآگاه تان را به رسمیت بشناسید، این بخش مهم مغز نقش مهمی در زندگی روزمره تان بازی خواهد نمود.

بانک اطلاعات و حافظه

ضمیر ناخودآگاه همچون یک بانک اطلاعاتی زیاد بزرگ میباشد که ظرفیتی نامحدود دارد. این بانک اطلاعاتی همواره پایان اتفاقاتی که برای شما رخ می بدهند را در خود ضبط و درج میکند.

جالب میباشد بدانید زمانیکه به 21 سالگی برسید، بیشتر از صد برابر محتوای دایره المعارف را در ذهن خود جای داده اید.

نقش ضمیر ناخودآگاه در موفقیت

نقش ضمیر ناخودآگاه تان در زندگی روزمره

افراد سالمند اگر تحت هیپنوتیزم قرار بگیرند، می توانند اتفاقات بیشتر از 50 سال گذشته را بصورت به طور کامل واضح و دقیق به خاطر آورند.

حافظه ناخودآگاه تان واقعا کامل میباشد. این حافظه خودآگاه تان میباشد که گاهی چیزهایی را فراموش میکند. وظیفه ضمیر ناخودآگاه این میباشد که اطلاعات را ذخیره و بازیابی بکند.

وظیفه آن کسب اطمینان از پاسخگویی شما به شکلی میباشد که برای آن برنامه ریزی شده اید.

ضمیر ناخودآگاه تان باعث میشود هر کاری که انجام می بدهید یا هر چیزی که به زبان می آورید، از الگویی مناسب با عقایدتان پیروی بکند. این «برنامه اصلی» ذهن شما است.

خدمتگزاری بی منت

ضمیر ناخودآگاه تان به خودی خود فکر یا استدلال نمی بکند، بلکه صرفا از دستوراتی که ضمیر خودآگاه تان میدهد، اطاعت میکند. میتوانید ضمیر خودآگاه تان را همچون باغبانی در پیشنهاد بگیرید که مشغول کاشتن بذر میباشد.

ضمیر ناخودآگاه تان ولی همان باغ یا خاک حاصلخیزی میباشد که بذرها در آن رشد می کنند.

ضمیر خودآگاه تان فرمان میدهد و ضمیر ناخودآگاه اطاعت میکند.

ضمیر ناخودآگاه تان خدمتگزاری بی منت میباشد. شب و روز کار میکند تا رفتاری مناسب با الگوهای فکری و احساسی تان، آرزوها و امیدهای تان داشته باشید.

ضمیر ناخودآگاه تان هم می تواند در زندگی تان گل برویاند و هم خار. هر آنچه که می کارید، بر اساس معادلات ذهنی تان شکل میگیرد.

حافظه تعادل

ضمیر ناخودآگاه تان چیزی دارد که به آن «تکانه خودپایداری/ تعادل حیاتی» گفته میشود که دمای بدن تان را 37 درجه نگه می دارد. هم چنین باعث تنفس منظم شما و حفظ میزان ضربان قلب مشخص تان میشود.

تعادل حیاتی، به یاری سیستم عصبی خودکار بدن تان، تعادل را میان صد ها ماده شیمیایی موجود در میلیاردها سلول حفظ میکند. سیستم کلی فیزیکی بدن تان در بیش اوقات بصورت هماهنگ عمل میکند.

هم چنین ضمیر ناخودآگاه تعادل حیات را در قلمرو ذهنی تان هم درست کردن میکند و به شما اجازه میدهد به شکلی منطقی و همسو با آنچه قبلا گفته یا انجام داده اید، فکر و عمل نمایید.

نقش ضمیر ناخودآگاه در موفقیت

منطقه آسایش

پایان عادات فکری و عملی شما در حافظه ناخودآگاه تان درج شده اند. ضمیر ناخودآگاه به خوبی با منطقه آسایش شما آشناست و تلاش میکند شما را همیشه در آن نگه دارد.

به این ترتیب، هر بار که در محیطی نو قرار می گیرید، یا می خواهید کاری متفاوت و نو انجام بدهید، همین ضمیر ناخودآگاه تان میباشد که باعث میشود از لحاظ احساسی و جسمی دچار تشویش بشوید.

این ضمیر مخالف هرگونه تغییر در الگوهای از قبل تعیین شده فکری و رفتاری میباشد.

هر بار که می خواهید چیز جدیدی را امتحان نمایید، میتوانید تاثیر ضمیر ناخودآگاه تان را در درست کردن دودلی و تمایل به عقب کشیدن حس نمایید.

آسایش

حتی فکر نمودن به انجام کارهای متفاوت و ناآشنا هم می تواند باعث درست کردن احساس اضطراب در وجود شما شود.

یکی از بزرگ ترین عادات وقت و مردان موفق این میباشد که همیشه خود را از منطقه آسایش شان بیرون می کشند.

آنان به طور کامل می دانند که اگر بخواهند همیشه در منطقه آسایش خود باقی بمانند، دچار چرخه ای باطل میشوند.

آنان می دانند که تمایل به کسب کمال بزرگ ترین دشمن خلاقیت و موقعیت های آینده میباشد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های نیازمندی های رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، تبلیغات رایگان اینترنتی و … به شما همراهان عزیز می باشد. با درج آگهی رایگان خود در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

——————————————————————–

مطالب مرتبط: