چندنکته برای اثربخشی زبان تبلیغاتی

چندنکته برای اثربخشی زبان تبلیغاتی

چندنکته برای اثربخشی زبان تبلیغاتی :

۱٫ خیلی فنی بیان نکنید

دادن اطلاعات بیش‌ازحد به مشتری‌ها یکی از اشتباهات اصلی در هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی میباشد و دلیلش این میباشد که می‌خواهید تخصص و دانش خود را به مشتری ثابت نمایید.

بااین‌وجود ارائه بیش‌ازحد اطلاعات به مخاطبان باعث می‌شود که آن‌ها پیام اصلی را گم کنند. توصیف محصول های اپل می‌تواند اطلاعات بی‌پایانی را در مورد پیکسل‌ها و پردازنده‌ها ارائه دهد؛ ولی آنچه برای خریدار جذاب می‌باشد این میباشد که با این محصول چه کار می‌توانند انجام بدهند، مثل دست‌کاری نمودن عکس‌ها، ضبط آهنگ‌ها و کار بر روی پروژه‌ها بدون کاهش عمر باطری.

۲٫ کالای خود را نشان بدهید

دور شدن بیش‌ازحد از انتقال اطلاعات فنی می‌تواند محتوا را در معرض خطر قرار دهد. فردی که می‌خواهد یک خودرو بخرد با توصیف «بهترین وسیله نقلیه تاکنون تولید شده» اعتماد نمی‌کند. بااین‌وجود او به گفته‌های مختصر در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌ها جواب می‌دهد، حتی اگر کمی تحلیل بیش نیاز باشد.

۳٫ قواعد را تغییر دهید

درحالی‌که قواعدی برای یک ارتباط روشن وجود دارد، زبان یک ابزار هنری میباشد و تبلیغ‌کنندگان از آن برای گسترش حیطه بیان خود استفاده می‌کنند. نگران نباشید از این که قواعد دستور زبان یا نگارش را نقض نمایید به شرط آن که اینکار موجب کنار هم گذاشتن کلمات و درست کردن کلامی باشد که در زبان‌ها بچرخد و چشم‌ها را تسخیر بکند.
بااین‌حال با توجه به این قواعد بااحتیاط گام بردارید. درصورتی‌که انتخاب شما اشتباه تعبیر شود، این اشتباه روی کسب‌وکار شما هم تأثیر بدی خواهد گذاشت.

۴٫ دقت نمایید که چه لحنی برای محصول های و خدمات شما پاسخ می‌دهد

برخی از کسب‌وکارها از زبان رسمی و قشنگ در تبلیغات خود سود می‌برند؛ ولی مشتریان اغلب به دنبال پیامی شایسته و کامل که بتواند با آن‌ها ارتباط برقرار بکند، هستند.

یک لحن گرم و درعین‌حال آموزنده را آزمایش نمایید تا ببینید آیا برترین چیزی را که میبایست ارائه بدهید، منعکس می‌کند؟ هنگامی تصمیم می‌گیرید که لحنی را برگزینید، آن را از راه پایان روش‌های تبلیغاتی از توصیف اطلاعاتی محصول های گرفته تا عبارات مختصر، ثابت نگاه دارید.

۵٫ اصطلاحات تخصصی خود را درست کردن نمایید. (چندنکته برای اثربخشی زبان تبلیغاتی)

تبلیغات می‌توانند کاری بیش از سعی برای وارد نمودن یک کسب‌وکار و محصول های آن به دنیای مصرف‌کننده انجام بدهند. آن‌ها می‌توانند از مشتری‌ها برای تبدیل شدن به بخشی از دنیای کسب‌وکار دعوت کنند.

توسعه دایره لغات سازگار خود با محصول های و خدمات شما موجب ساخت یک خرید و حرکت در امتداد آن می‌شود.
به‌عنوان‌مثال یک گزینه یکتا مثل کوچک، متوسط و بزرگ در اندازه‌ها، یا «دوست دارید»، «عاشقش هستید» و «آن را دوست دارید» را برگزینید.
اصطلاحات خلاقانه همچون این نشان می‌دهد که کسب‌وکار شما هویت قوی خود را دارد که به مخاطبان یاری می‎کند تا حسی را در آنها برانگیزاند.
تا زمانیکه بفهمید آگهی شما به‌اندازه کافی تأثیرگذار و قدرتمند میباشد، شما هیچ‌وقت نبایستی از سعی برای بهبود آن دست بکشید. مهم نیست که چقدر نتایج شما پسندیده میباشد، فراموش نکنید که می‌تواند بهتر باشد.

درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام.

با ثبت آگهی در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

———————————————————————-

مطالب مرتبط: