مواردی که میبایست از خوردن سیر پرهیز نمایید

مواردی که میبایست از خوردن سیر پرهیز نمایید

مواردی که میبایست از خوردن سیر پرهیز نمایید

سیر یکی از پایه های ثابت نسخه های درمانی طب سنتی میباشد و خواص فراوانی برای سلامتی دارد ولی برای برخی از افراد که شرایط خاصی دارند خوردن سیر به هیچ وجه توصیه نمی شود.سیر حاوی آلیسین میباشد که برای سلامتی مفید میباشد و به کاهش فشار خون و کلسترول یاری میکند،هم چنین به تولید آنژیو تانسین که به آرامش رگ های خونی یاری میکند جلوگیری میکند.

خواص زیاد سیر میباشد که مردم سیر را به عنوان یکی از برترین خوراکی ها بشناسند. یک بخشی از سیر برای درمان و بالا بردن سیستم ایمنی بدن استفاده میشود.مصرف مداوم سیر تا 63 درصد از ابتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری میکند و عفونت های گوارشی را درمان میکند.

چه افرادی نبایستی سیر بخورند؟

6 دسته از کسانی که نبایستی سیر بخورند و خوردن سیر برایشان مضر میباشد
گاهی اوقات سیر کال باعث تنفس سخت میشود. مصرف سیر کال می تواند تاثیر تصویر روی فرد بگذارد.در ادامه به موارد ممنوعیت مصرف سیر خواهیم پرداخت. مواقعی که میبایست از مصرف سیر خودداری نمایید یا بهتر میباشد بگوییم کسانی با این شرایط گزینه ی مناسبی برای خوردن سیر نیستند:

مواردی که میبایست از خوردن سیر پرهیز نمایید
1. مصرف داروی ضد انعقاد :

سیر یک ضد انعقاد طبیعی میباشد که برترین درمان برای گردش خون میباشد به همین دلیل توصیه میشود از مصرف سیر پرهیز نمایید چون موجب خونریزی شدید می شود.

2. تپش قلب :

اگر بعد از خوردن سیر دچار تپش قلب می بشوید بهتر میباشد در این مورد احتیاط نمایید.

 

تپش قلب با خوردن سیر

3. بارداری :

مصرف سیر در دوران بارداری برای درمان به هیچ وجه توصیه نمی شود و حتما میبایست با مشورت دکتر مصرف شود.

4. فشار خون پائین :

اگر فشارخون طبیعی یا پایین دارید برترین نظر این میباشد که از خوردن سیر پرهیز نمایید، چون خوردن سیر باعث افت فشار خون می شود.

تاثیر خوردن سیر در فشار خون

افرادی که خوردن سیر برای سلامتی شان مضر میباشد

5. مشکلات کبدی :

مصرف سیر تاثیر دارو روی بدن را کاهش میدهد. بیش داروها مخصوصا داروهای کبد و جلوگیری از بارداری، اگر با سیر مصرف شوند تاثیر بر تصویر روی بدن می گذارند.

6. مشکلات گوارشی :

سیر برای دستگاه گوارش سنگین میباشد، بنابر این اگر شما دستگاه گوارش حساسی دارید، سیر مصرف نکنید.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه تبلیغات رایگان، درج آگهی رایگان، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با درج آگهی در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

——————————————————————————-

مطالب مرتبط: