نکات مهم برای جذابیت خانم‌ها

نکات مهم برای جذابیت خانم‌ها

نکات مهم برای جذابیت خانم‌ها : به طور کلی چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می بدهند، امکان دارد برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند.

احتمالاً همه افراد یار دارند کمری باریک، قشنگ و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر این که نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.

نکات مهم برای جذابیت خانم‌ها و تناسب اندام

ولی اگر شما هم یکی از کسانی هستید که از ترکیب کمر و پهلوهای خود راضی نیستید، دیگر نگران نباشید.

داشتن یک دور کمر مناسب با بدن، با انجام یک سری تمرین های ورزشی مداوم و مخصوص و داشتن یک رژیم غذایی مطلوب، امکان پذیر میشود.

چربی اضافه انباشته شده دور کمر می تواند زنگ خطری برای سلامتی افراد باشد.

به عنوان مثال کسانی که دچار بیماری های عروق کرونری هستند، در گونه داشتن چربی اضافه دور کمر، بیش در معرض خطر مرگ قرار دارند.

علاوه بر این داشتن یک کمر مناسب برای خانم ها یک فاکتور جذابیت و زیبایی محسوب میشود.

تحقیقات نشان می بدهند:

کمری باریک، که بدن را به شکل ساعت شنی در می آورد، نسبت به سایز سینه معیاری بهتر از جذابیت و زیبایی در خانم ها محسوب میشود.

گرچه شکل و شمایل ظاهری شما متاثر از ژنتیک تان میباشد، ولی در گونه داشتن برنامه غذایی غلط و یا نداشتن تحرک کافی نمی توانید ژنتیک را به طور کامل در داشتن اندام نامتناسب مقصر بدانید.

دور کمر حدود ۸۱ تا ۸۹ سانتیمتر نامتناسب محسوب میشود. ولی خبر خوش این میباشد که هر شخصی با هر شکل اندامی قادر میباشد مقداری از چربی های اضافه دور کمر خود کم بکند.

رژیم غذایی خود را تغییر بدهید

کاهش کالری دریافتی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن خود امری موثر محسوب میشود.

ولی در کنار آن شما میتوانید با انتخاب بعضی غذاها هم چربی های دور کمر خود را نشانه گرفته و به شکل مطلوبی کاهش بدهید.

چند نکته دیگر عبارتند از:

• چربی های بهتر مصرف نمایید. تحقیقات نشان می بدهند که یک رژیم غذایی با چربی های ساده اشباع نشده همچون آووکادو، آجیل، دانه ها، سویا و شکلات، از انباشته شدن چربی در ناحیه کمر جلوگیری میکند.

• از خوردن چربی های ترانس که اغلب در مواد تهیه شده از روغن های هیدروژنه همچون مارگارین، کلوچه و بیسکوییت یافت میشود، اجتناب نمایید. این مواد به زیاد شدن چربی های دور کمر و شکم یاری میکند.

• در رژیم غذایی خود از مواد فیبردار استفاده نمایید. فیبرهای قابل حل همچون سیب، جو دوسر و گیلاس، سطح انسولین را پایین می آورند و منجر به زیاد شدن سرعت سوختن چربی های دور کمر میشوند.

از تمرینات ورزشی متناسب یاری بگیرید

میتوانید از تمرینات زیر یاری بگیرید:

• به روی شکم دراز بکشید و کمی از زمین فاصله بگیرید، بعدا بر روی آرنج دستان خود در حالی که به سطح زمین نگاه می نمایید تکیه نمایید.

عضلات شکم خود را محکم به درون منقبض نمایید. در این حالت باسن شما به طرف پایین و کمر صاف قرار میگیرد.

تلاش نمایید تا حدی که میتوانید در این وضعیت بمانید و از قوس دادن به کمر جلوگیری نمایید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار در روز و هر دفعه به مدت ۳۰ ثانیه تکرار نمایید.

• بر روی یک سطح راحت روی بازوی سمت راست خود دراز بکشید و پاهای خود را به سمت بیرون کشیده و پای راست را روی پای چپ قرار بدهید.

در این حالت آرام باسن خود را از زمین جدا کرده و به سمت بالا بکشید.

تلاش نمایید وزن خود را بر روی بازوی راست و پاها به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه تحمل نمایید. این تمرین را برای هر سمت بدن ۵ بار تکرار نمایید.

• در حالی که پاهای شما به اندازه ۸ تا ۹ اینچ فاصله دارند، به حالت نیم خیز قرار بگیرید و بازوهای خود را به سمت جلو بکشید. این حرکت را ۱۵ تا ۲۰ بار و هر بار به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه انجام بدهید.

نکات مهم برای جذابیت خانم‌ها
• در حالی که یک دست خود را به کمر زده اید، دست دیگر را بالای سر برده و تا جایی که میتوانید به سمت مخالف بکشید. در این حالت بدن بصورت اریب قرار میگیرد.

• روی یک نیمکت بنشینید. زانوهای خود را به سمت شکم خم کرده و در حالی که کم کم پاهای خود را از زمین جدا می نمایید بدن خود را هم به عقب متمایل نمایید.

در این حالت که عضلات شکم منقبض میشود کمر خود را هم آرام به راست و چپ بپیچانید. این حرکت باعث انقباض و کشیدگی عضلات شکم میشود.

هنگام انجام حرکات ورزشی میتوانید از ابزارهای کمکی هم بهره بگیرید که در ادامه به چند حرکت مفید با استفاده از این ابزارها که به کوچک شدن دور کمر شما یاری میکند اشاره می کنیم:

• از دمبل استفاده نمایید.

در حالی که صاف ایستاده اید و با هر دست یک دمبل را برداشته اید، دستان خود را از دو طرف بدن بصورت صاف از خود دور نمایید و کمی نگه دارید.

۴ مرتبه در هر روز و هر بار به تعداد ۱۰ دفعه این حرکت را انجام بدهید. این حرکت ضمن تقویت عضلات شانه و گردن باعث پهن ترشدن این عضلات شده ودر نتیجه کمر باریکتر بنظر می رسد.

• بر روی زمین صاف ایستاده و با دست راست دمبل را بردارید و دست چپ را به کمر بزنید.

کم کم بدن خود را به طرف راست متمایل کرده، بازو و دست راست را آویزان نمایید و به مدت ۵ ثانیه در این وضعیت باقی بمانید. همین حرکت را با دست چپ هم انجام بدهید.

• هر روز به مدت ۱۰ دقیقه از حلقه لاغری استفاده نمایید. این حرکت علاوه بر درست کردن شور و نشاط بچه گانه در شما، یاری شایانی به کاهش چربی های دور کمر میکند.

از انجام تمرینات ورزشی لذت ببرید(نکات مهم برای جذابیت خانم‌ها)

ورزش نمودن را به تدریج شروع کرده و ادامه بدهید. معمولا اشتیاق افراد در آغاز یک رژیم ورزشی نو باعث میشود که فرد در اول همه تمرینات را پشت سرهم و بشدت انجام دهد.

این شدت عمل دیر یا زود منجر به خستگی و سرخوردگی فرد (قبل از دستیابی به نتیجه مورد نظر) در انجام تمرینات خواهد شد.

بنابراین نظر میشود بجای انتخاب یک برنامه شدید ورزشی، تعدادی از تمرینات را انتخاب کرده و به دفعات کم در طی روز انجام بدهید و به تدریج زیاد شدن بدهید.

• در یک دفترچه یادداشت تمریناتی که انجام می بدهید و روند پیشرفت خود را درج نمایید.

به این ترتیب هرگز از انجام این تمرینات احساس خستگی نخواهید نمود و بتدریج نتیجه مطلوب را در کمر و اندام خود خواهید دید!

• شرایط متناسب و راحت را هنگام انجام تمرینات برای خود فراهم آورید.

پوشیدن لباس متناسب، همراه داشتن بطری آب و یا حتی گوش دادن به یک موسیقی متناسب می توانند یاری کنند که تمرینات را با انگیزه و هیجان بیشتری انجام بدهید.

تمرینات یوگا(نکات مهم برای جذابیت خانم‌ها)

• تمرینات یوگا را در برنامه ورزشی خود بگنجانید. یوگا در کاهش چربی های دور شکم و تقویت عضلات آن تمرین مناسبی میباشد و خصوصا اگر بصورت دسته جمعی انجام بگیرد هیجان و لذت بیشتری به همراه خواهد داشت.

• هنگام انجام تمرینات تنفس را فراموش نکنید!

بیشتر افراد حین ورزش نمودن، برای داشتن تمرکز در انجام درست تمرینات خصوصا تمریناتی که عضلات داخلی را درگیر می کنند، نفس کشیدن را فراموش می کنند و این منجر به سفتی بدن و خستگی زودرس میشود.

با رعایت رژیم غذایی متناسب و انجام ورزش هایی که در این مطلب توصیه شده، تنها با اندکی پشتکار به سایز و اندام دلخواه خود خواهید رسید.

سرویس دات کام

سایت سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، تبلیغات رایگان اینترنتی ، آگهی نیارمندی های رایگان و … به شما همراهان گرامی می باشد.

با درج آگهی خود در سایت سرویس دات کام، آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————-

مطالب مرتبط: