رنگ سال 2020 چیست؟

رنگ سال 2020 چیست؟

رنگ سال 2020 چیست؟ آبی کلاسیک رنگ سال پنتون برای سال 2020 میباشد. شرکت رنگ آمیزی آمریکایی پنتون “جهانی مورد علاقه” آبی کلاسیک یا پنتون 19-4052 را به عنوان رنگ سال خود برای سال 2020 انتخاب کرده میباشد.
 
در 4 دسامبر اعلام شد، رنگ کلاسیک آبی بوسیله پانتون به عنوان “یک حضور اطمینان بخش در درست کردن آرامش ، اطمینان و ارتباط” توصیف شده میباشد.

رنگ سال 2020 چیست؟

رنگ سال 2020 چیست؟

 
وی افزود: “با بازگشت روز دیگر، این رنگ مورد علاقه جهانی به راحتی پذیرفته میشود.”

به گفته این کمپانی، در حالی که رنگ امسال زندگی مرجان یک “انیمیشن و تأییدکننده زندگی” بود ، رنگ 2020 “احساس آرامش و آرامش را به روح انسان می بخشد و به آنان پناه می برد.”

گفته میشود که رنگ آبی کبالت با ارتباطات، درون نگری و وضوح هم در ارتباط میباشد. از دیگر مزایای رنگ 2020، یاری به تمرکز و یاری به تمرکز مجدد افکار به ویژه با توجه به پیشرفت های شتاب بخش فناوری میباشد.

رنگ سال 2020 چیست؟

رنگ سال 2020 چیست؟

 
پنتون 19-4052 آبی کلاسیک ما را تشویق میکند که فراتر از بدیهیات باشیم تا تفکر خود را گسترش دهیم؛ ما را به چالش کشیدن برای عمیق تر اندیشیدن، زیاد شدن چشم انداز خود و باز نمودن جریان ارتباطات “. لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون.
 
وی افزود: “ما در زمانی زندگی میکنیم که اعتماد و ایمان را می طلبد.” “این نوع پایداری و اطمینان میباشد که بوسیله پنتون 19-4052 آبی کلاسیک بیان شده میباشد، رنگ آبی جامد و قابل اعتماد که همیشه میتوانیم به آن اعتماد کنیم.

رنگ سال 2020 چیست؟

رنگ سال 2020 چیست؟

Pantone در دهه 1950 به عنوان چاپخانه در نیویورک تأسیس شد ولی هم اکنون در کارلستاد نیوجرسی مستقر میباشد.

از سال 2000 ، آن را به عنوان یک تحقیق از سال قبل بینی روند انجام شده بوسیله موسسه رنگ پنتون ، رنگ سال را انتخاب کرده میباشد. رنگ سالانه ، که هر ماه دسامبر اعلام میشود ، بر اساس “آنچه در یک لحظه از وقت در فرهنگ جهانی ما اتفاق می افتد” انتخاب میشود. 

 طبق گفته Pantone ، آبی کلاسیک قبلاً در مد ، طراحی داخلی ، منسوجات و طراحی گرافیک مورد استفاده قرار میگیرد. فضای داخلی با استفاده از مزایای آرامش بخش آن خانه ای در پاریس بوسیله آن-لور دوبوسی، یک سالن ناخن در لس آنجلس و یک آپارتمان در پورتو ، پرتغال بوسیله Fala Atelier میباشد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج تبلیغات رایگان،ثبت آگهی رایگان، سایت نیازمندی های رایگان به شما عزیزان می باشد. با ثبت آگهی رایگان آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

—————————————————————————

مطالب مرتبط: