روش‌های تبلیغ نمودن کار در اینترنت

روش‌های تبلیغ نمودن کار در اینترنت

روش‌های تبلیغ نمودن کار در اینترنتراه‌های زیادی برای تبلیغ نمودن کار در اینترنت وجود دارد که تبلیغات درون نرم‌افزاری، تبلیغات نمایشی آنلاین و پرداخت در قبال کلیک (PPC) از جمله آن‌ها محسوب می‌شود.

تبلیغات بصورت آنلاین در اول برای شما و کسانی‌که به تازگی در عرصه کسب و کار گام نهاده‌اید امکان دارد کمی دشوار به پیشنهاد آید در حالی که میبایست گفت به هیچ وجه اینگونه که تصور می‌کنید نیست. فقط کافیست که اصول تبلیغات آنلاین را یاد بگیرید و از ابزارهای کارآمد استفاده کنید تا نقش مؤثری در گسترش فعالیت تجاری خود داشته باشید.

روش‌های تبلیغ نمودن کار در اینترنت

شیوه‌ی تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک

پرداخت به ازای کلیک که به اختصار PPC نامیده می‌شود یکی از نخستین گزینه‌هایی میباشد که می‌توانید برای تبلیغات آنلاین به آن بیندیشید. از آن‌جائیکه این روش از رایج‌ترین و مؤثرترین انواع تبلیغات محسوب می‌شود به شما توصیه می‌کنیم که از این روش برای تبلیغ نمودن کار خود استفاده نمائید.

از جمله امکاناتی که این روش تبلیغ برای شما فراهم می‌کند این است که شما می‌توانید عبارات و کلمه‌هایی که مربوط به کسب و کار شما می‌شوند را تعیین نمایید تا هنگامی‌که کاربران در موتور های جست‌و‌جوی گوگل و یا بینگ آن کلمات را جست‌و‌جو می‌کنند، تبلیغات متنی شما برای کاربران نمایش داده شود چرا که این عبارات و کلمات به عنوان کلید واژه و کلمات کلیدی شناخته می‌شوند و اساس تبلیغات به ازای کلیک محسوب می‌شوند.

ضروری میباشد این را هم بدانید که این کلمات مطابق یک سیستم مزایده انتخاب می‌شوند که این شیوه سبب می‌شود تمامی تبلیغ‌کنندگان دارای شانسی برابر برای به نمایش گذاشتن تبلیغاتشان داشته باشند و اینگونه نیست که با صرف قیمت بیش شانس بیشتری داشته باشید.

کلید واژه‌های انتخاب شده حتماً بایستی با موضوع کسب و کارتان دارای ارتباط باشد، طبق انواع پویش‌های تبلیغاتی جداسازی شده باشد و بر اساس گروه‌های تبلیغاتی منطقی ساماندهی شده باشد علاوه بر این میبایست هم‌راستا با نوع کلمه کلیدی درست باشد تا در وقت صحیح و برای مخاطبانی که از بازدیدکنندگان هدف محسوب می‌شوند به نمایش درآید.

بهره جستن از عنصرهای کمپین‌های تبلیغاتی برای تبلیغ نمودن کار

تبلیغات اینترنتی تنها به این معنا نیست که شما یک تبلیغ را در فضای آنلاین قرار بدهید و منتظر باشید تا برترین نتیجه را اخذ نمایید. این نکته را در پیشنهاد داشته باشید که موفق‌ترین و تأثیرگذارترین کمپین‌های تبلیغاتی، ترکیبی از عنصرهای متعدد و به هم پیوسته می‌باشند که البته هریک از این عنصرهای به تنهایی عملکرد مخصوصی دارند که در آخر منجر به زیاد شدن پتانسیل یک کمپین تبلیغاتی می‌شوند.

البته ضروری میباشد بدانید که همه کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین، از تمامی این عنصرهای برخوردار نیستند ولی اجزائی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم جزء نخستین گام‌ها در خصوص تبلیغ و بازاریابی دیجیتال می‌باشند که در اکثر کمپین‌های تبلیغاتی مشاهده می‌شوند.

روش‌های تبلیغ نمودن کار در اینترنت

پیگیری تماس‌های تلفنی

برای شما به عنوان کسی که خواهان تبلیغ محصول های و خدمات خود می‌باشید توصیه می‌کنیم این روش را امتحان نمایید چرا که تماس‌های تلفنی می‌توانند منبع ارزشمندی از مشتریان بالقوه محسوب شوند.

همین امر موجب می‌شود که با بررسی و پیگیری تماس‌های تلفنی که از کمپین‌های تبلیغاتی دریافت شده میباشد شما به عنوان فردی که خواهان تبلیغ نمودن کار خود می‌باشید بتوانید آن دسته از کلمات کلیدی و هم چنین تبلیغاتی که کاربران را وادار به تماس کرده میباشد مشخص نمایید. (روش‌های تبلیغ نمودن کار در اینترنت)

انجام بازاریابی ایمیلی

یکی از رایج‌ترین عنصرهای در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین، بازاریابی ایمیلی میباشد. این روش از مؤثرترین شیوه‌ها در امر تبلیغات میباشد که می‌توانید از آن برای کامل نمودن دیگر کانال‌های تبلیغاتی‌ آنلاین‌اتان از آن بهره ببرید.

انجام تبلیغات تصویری یا متنی برای تبلیغ نمودن کار

بینگ ادز و گوگل ادوردز برای شما که می‌خواهید خدمات و یا محصول های خود را تبلیغ نمایید شرایطی را به وجود می‌آورد که از بین تبلیغات تصویری مانند بنرها و تبلیغات متنی انتخاب نمایند.

تبلیغات متنی با عنوان تبلیغات به ازای کلیک و یا PPC و تبلیغات تصویری و مدل‌های تبلیغاتی مشابه با عنوان تبلیغات نمایشی شناخته می‌شوند علاوه بر این‌ها پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک، انواعی از تبلیغ را برای شما فراهم می‌آورند که ترکیبی از تبلیغات متنی و نمایشی می‌باشد. بنابراین از آن‌جائیکه انواع متعدد و مختلفی از تبلیغات وجود دارد، شما می‌توانید کمپین تبلیغاتی‌ای که تطابق بیشتری با تبلیغات خودتان دارد انتخاب نمائید.

استفاده از صفحه هدف یا فرود

منظور از صفحه هدف یا صفحه فرود، صفحه‌ای است که اختصاصی بوده و بهینه‌سازی شده است و کاربران بعد از کلیک بر روی تبلیغ به آن منتقل می‌شوند. امکان دارد صفحات هدف دارای تبلیغات محصول یا خدمات باشند یا این‌که اطلاعات اضافی درمورد شما که تبلیغ‌کننده می‌باشید به کاربران ارائه کنند. شما از این صفحات می‌توانید جهت قانع نمودن مشتریان با هدف انجام عملی خاص مانند تکمیل پروسه خرید و یا دانلود قسمتی از محتوا برای جذب مخاطبانتان مورد استفاده قرار بدهید.

———————————————-

مطالب مرتبط: