روش رفع خستگی چهره

روش رفع خستگی چهره

روش رفع خستگی چهره : چگونه خستگی یک روز کاری سخت و پراسترس را از چهره از بین می برید؟ کرم های ضدخستگی عنوانی آشنا در بازار محصول های آرایشیبهداشتی میباشد.

در ادامه، تکنیک ها و ماسک هایی را به شما آموزش می بدهیم که می تواند تا حد زیادی در رفع خستگی شما موثر باشد.

•تقویت پوست از روش رفع خستگی چهره :

مسلما هیچ کس از دیدن چهره پژمرده و خسته شما در میهمانی لذت نمی برد. برای شاداب نمودن چهره تان میبایست به محض بازگشتن از محل کار پوستتان را تقویت نمایید.

برای اینکار بعد از تمیز شستن پوست از بخور یاری بگیرید. اگر این امکان را ندارید، حوله ای را با آب گرم مرطوب نمایید و چند دقیقه ای روی پوست صورتتان بیندازید.

• آبرسانی فراموش نشود:

برای داشتن صورتی شاداب میبایست به اندازه کافی به پوستتان آب برسانید. حداقل یک بار در روز از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید. شب برترین وقت برای اینکار میباشد.

صورتتان را بشویید تا از آلودگی ها پاک شود و پیش از خواب از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید تا آبرسانی به پوست باعث قوام بهتر آن شود.

• روی آرایش دوباره آرایش نکنید:

یکی از کارهای اشتباهی که خانم ها انجام می بدهند این میباشد که روی همان آرایشی که داشته اند دوباره آرایش می کنند. اگر می خواهید خستگی از روی صورتتان پاک شود، آرایشتان را بشویید و دوباره ذیل سازی کرده و آرایش نمایید.

پیش از خواب هم فراموش نکنید آرایش را از روی صورتتان پاک کنید زیرا ترکیبات سمی مواد آرایشی در طول خواب جذب پوست میشود.

روش رفع خستگی چهره

روش رفع خستگی چهره

• درست آرایش کنید:

اگر ذیل چشمانتان کبود میباشد، همیشه خسته به پیشنهاد می رسید. برای از بین بردن این حس از کرم های ضدسیاهی دور چشم یاری بگیرید. از این کرم در گوشه های پلک و ذیل چشم استفاده نمایید.

حتی میتوانید آن را روی نواحی ای که جوش زده یا لک دارد هم بزنید. روی این کرم از کرم پودر استفاده نمایید. برترین رنگ برای کرم پودر، رنگی نزدیک به رنگ پوست خودتان میباشد. کمی به کرم پودرتان رنگ هلویی بیفزایید تا پوستتان شاداب تر شود.

• مراقب اشعه های ماورای بنفش خورشید باشید:

پیش از خروج از خانه استفاده از کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی بزرگ که دور چشمانتان را بپوشاند از یاد نبرید. اینکار از بروز خستگی در چهره پیشگیری میکند.

• موهایتان را آراسته کنید:

اگر چهره خسته ای دارید، حداقل به موهایتان برسید تا ظاهرتان دوچندان خسته به پیشنهاد نرسد. مدل موهای پریشان، شما را خسته تر نشان میدهد. موهایتان را حالت جمع بپیچید. کمی سشوار کشیدن هم از خستگی چهره می کاهد.

• به تغذیه تان برسید:(روش رفع خستگی چهره)

برای این که حس خستگی را از چهره پاک نمایید فقط به آرایش بسنده نکنید و به تغذیه تان هم برسید.

کاهش مصرف چربی و مصرف بیش ویتامین C می تواند مفید باشد. پیش از رفتن به میهمانی یک لیوان آب مرکبات، بروکلی، کیوی یا حتی یک شربت آبلیمو بنوشید.

• چای یا قهوه بنوشید:

این نوشیدنی های ضدخستگی گونه را شاداب می کنند و انرژی شما را زیاد شدن می بدهند. کافئین موجود در چای و قهوه ماده ضدخستگی طبیعی میباشد.

• از عسل یاری بگیرید:

اگر معمولا شب ها چهره خسته ای دارید، 2 تا 3 بار در هفته روی پوستتان عسل بزنید و نیم ساعت به آن فرصت بدهید تا اثر بکند. بعد صورتتان را با آب ملایم بشویید.

• استرس تان را کم کنید:

احساسات درونی بر ظاهر هم تاثیرگذارند. یک روز کاری سخت و پراسترس باعث ترشح بیش کورتیزول میشود که تخریب کننده کلاژن میباشد و از ترشح ملاتونین که آنتی اکسیدانی قوی و ترمیم کننده سلولی میباشد، پیشگیری میکند.

تاثیرات مخرب استرس بر پوست در 45 سالگی بیشتر از 25 سالگی میباشد. پس مراقب باشید.

• به رنگ سایه چشم دقت کنید:

برای این که صورتتان شاداب تر به نظر برسد میبایست از سایه چشم روشن استفاده نمایید.

رنگ های تیره شما را خسته تر نشان می بدهند. رنگ های طلایی، برنز، نارنجی، بنفش و حتی قهوه ای روشن متناسب تر میباشد.

آرایش اسموکی یا سایه چشم بنفش تیره یا آبی چهره را خسته نشان میدهد.

• کمی استراحت کنید:(روش رفع خستگی چهره)

کافی است یک شب پسندیده نخوابید تا فردای آن روز خسته و کسل به پیشنهاد برسید. اگر می خواهید گونه درخشان و شادابی داشته باشید، تلاش نمایید شب پیش از میهمانی 8-7 ساعت بخوابید و اگر فرصت دارید پیش از رفتن به میهمانی کمی دراز بکشید و آهسته بشوید.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان ، تبلیغات اینترنتی رایگان ، آگهی رایگان اینترنتی و . .. به شما عزیزان می باشد.

با درج آگهی خود در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

——————————————————————————-

مطالب مرتبط: