رفع انرژی منفی

رفع انرژی منفی

رفع انرژی منفی

راههایی برای دور نمودن انرژی منفی انسان

رفع انرژی منفی می تواند به راحتی روی هرکسی اثر بگذارد . افراد منفی اندیش کسانی هستند که دائما در مورد زندگی گله و شکایت می کنند، رفتارهای بدی از خود نشان می بدهند و با حس منفی، امکان دارد شما را از پای در بیاورند.

انرژی ای که این افراد منتشر می کنند روی افکار و اعمال ما اثر گذار میباشد پس برای کسب موفقیت بیش میبایست از منابع انرژی منفی دوری نمود در مقابل افراد مثبت اندیش هستند که همیشه رفتار چشمگیری دارند و راه مقابله با انرژی منفی را یادگرفته اند.

دور نمودن انرژی های منفی با این روشها

گفتن کلمه نه

کلمه نه و بله دو کلمه قدرتمند هستند که نحوه استفاده از آنان در زندگی شما تعیین کننده میباشد . پس تلاش نمایید «نه» و یا «بله» گفتن را به موقع بکار ببرید و بلافاصله بعد از یک درخواست،آنان را به کار نبرید .

افراد مثبت نگر اولویت های خودشان از خشنودی دیگرانبرایشان با ارزش تر میباشد . به همین علت گاهی هم جواب منفی به درخواست دیگران می بدهند.

رفع انرژی منفی

اهمیت ندادن به تایید دیگران

اگر می خواهید احساس خوبی داشته باشید و فرد شادی باشید اجازه ندهید نظرات منفی دیگران شما را تحت تاثیر قرار دهد و فلج بکند . افراد مثبت فکر کرده و اقدامی حتی معکوس نسبت به بقیه مردم را انجام می بدهند.

آن ها از انتقاد دیگران نمی ترسند و عقاید خود را بر اساس پیشنهاد آنان شکل نمی بدهند بلکه از منتقدان به عنوان یک شاخص معتبر و پسندیده استفاده می کنند. امور زیادی در فکر شما برای حرکت به سوی موفقیت وجود دارد که به تایید دیگران احتیاج ندارد.

خلق شادی درونی

انگیزه های بیرونی مبنای شادی افراد شاد نیستند زیرا اگر انگیزه های بیرونی، از بین بروند شادی آنان هم زایل میگردد و حالا خوبشان خراب خواهدشد. پس افراد خوشحال همیشه دنبال منابع درونی انرژی مثبت هستند و روی ذهن خود تمرکز می کنند.

تمرین مثبت نگری

این افکار شما است که می تواند اعمال تان را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین اگر منفی نگر باشید، آینده روشنی نخواهید داشت.

افراد مثبت نگراعتقادی به بهانه هایی که به ذهن شان خطور می کنند، ندارند و چنانچه قبل از این در نمناک گفته شد آن ها موفقیت خود را از راه مثبت نگری و پیدا نمودن وجه مثبتی از هر مشکل، کسب می کنند.

دلایلی برای خودباوری

افکار منفی همیشه مانعی بر سر راه موفقیت میباشد پس هرگز اجازه ندهید افکار منفی شما را غمگین بکند.

امکان دارد گاهی اوقات کسانی به دنبال آسیب رساندن به شما باشند، ولی تا زمانیکه به خودباوری برسید این خود باوری برای شما مهم تر و اثرگذارتر از هر چیزی خواهد بود. دلایل زیادی برای خودباوری حتی زمانیکه شما به طور کامل احساس ناتوانی و بی ارزش بودن می نمایید، وجود دارد.

قطع رابطه با افراد منفی نگر

محیط اطراف بر شما تاثیر فراوانی می گذارد . اگر وقت خود را با افراد مثبت نگر بگذرانید مطمئن باشید دید مثبت آنان به شما سرایت میکند و اگر با کسانی که مدام در حالا گله و شکایت هستند، معاشرت نمایید خیلی سخت میتوانید افکار منفی را از ذهن خود دور نمایید.

مسئولیت پذیری

افراد مثبت نگر مسئولیت زندگی شان را خود بر عهده می گیرند و پیروزی و شکستی را که در زندگیشان اتفاق می افتد را تقصیر دیگران و عوامل خارجی نمی اندازند و این اتفاقات همواره اثری از افکار و اعمال خود آنان تلقی میشود.

آنان برای بهبود شرایط همواره روی موارد قابل دسترسی تمرکز می کنند و به جای نا امیدی به خاطر عوامل خارجی به دنبال پیشرفت و کسب تجارب نو می باشند.

رفع انرژی منفی

کنترل افکار

ذهن انسان می تواند در اثرعوامل خارجی تمرکز خود را از دست بدهد. اگر افراد مثبت نگر افکارشان را کنترل نکنند، نمی توانند اعمال و رفتارشان را کنترل کنند ، این افراد به دنبال یاد گرفتن و تمرین روشهای کنترل ذهن هستند.

اختصاص زمانی برای آسودگی خاطر

افراد مثبت نگر گاهی به جای سعی برای عالی بودن، اهداف و جاه طلبی های خود را کاهش می دهندو آرام تر به جلو حرکت می کنند . آن ها با این روش از انرژی ای که به درست کردن انرژی منفی می انجامد ، جلوگیری می کنند.

این افراد برای حرکت بیش گاهی یک قدم به عقب بر می دارند.

تمرین به طور منظم

ورزش و تمرین های منظم سبب ترشح هورمون اندورفین در بدن و درست کردن «احساس خوب» در انسان میشود .

پس به طور منظم ورزش نمایید تا استرس شما کاهش و شادی شما زیاد شدن بیابد. عواقب بدی در انتظار شما است ، اگر به نیازهای بدن تان توجه نکنید.

گذراندن اوقات در طبیعت

افراد خوشحال و مثبت زمانی از اوقات خود را در طبیعت سپری می کنند زیرا گذراندن زمان در طبیعت ذهن را پاک و بدن را آهسته می سازد. برای جریان داشتن انرژی نو در شما این راه زیاد موثر خواهدبود.

دوری از خرج های اضافی

فراوان خرید نمودن یک رفتار ناسالم میباشد که انسان های مثبت از آن دوری می کنند زیرا یار دارند در عوض اینکار زمان و قیمت خود را صرف کشفیات نو در جهان و خلق خاطرات کنند.

هرچند، فراوان خرید نمودن در درست کردن احساس پسندیده در شما درست کردن بکند، ولی در یک بازه طولانی مدت، اینکار یک رفتار ناسالم میباشد که انسان های مثبت از آن به هر قیمتی دوری می کنند.

آن ها ترجیح می بدهند زمان و قیمت خود را برای کشفیات نو در جهان و خلق خاطراتی زیاد بزرگ صرف کنند.

پذیرفتن شکست

تنها راه برای یادگرفتن و رشد نمودن افراد مثبت این میباشد که شکست را می پذیرند آن ها به جای تسلیم شدن برای بالا رفتن و به دست آوردن دوباره جایگاه رفیع خود زمانیکه سقوط می کنند کار می کنند.

هنگام شکست و درست کردن احساسات منفی این باور را دارند که این امور گذرا هستند و به سرعت محو میشوند. آن ها افکار مثبت را برای سرعت بخشیدن به این روند، پرورش می بدهند.

باور به وجود راه حل برای هر مشکلی

گاهی اوقات در زندگی ما به توانایی های خود برای حل مشکلات شک میکنیم .

افراد مثبت نگر همیشه به این می اندیشند که یک راه برای غلبه بر مشکلات وجود دارد و این باور را حتی هنگام به اوج رسیدن مشکلات دائما در ذهن خود نگه می دارند و با این باور می توانند مشکلشان را حل کنند.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان، آگهی اینترنتی رایگان، تبلیغات رایگان اینترنتی و … به شما عزیزان می باشد. با درج آگهی رایگان ، آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

———————————————————————–

مطالب مرتبط: